aandentoog
duivensport

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

op eigen hok
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 23, 24, 25

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    aandentoog Forumindex -> Op eigen hok
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Ronald Roberts
Site Admin

BerichtGeplaatst: 13 Jun 2018 12:21:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Soms(redelijk dikwijls feitelijk Laughing ) denk ik dat ik hier een monoloog hou op ons forum. Laatste berichten altijd...Ronald Roberts. Wat ben ik dan content als Casier nekeer uitpakt met een mooi artikel. Waarom hebben er niet meer zin om hun dagelijkse of wekelijkse beslommeringen neer te pennen. Met moeite hun uitslag posten. Behalve Roger S. dan.
Het is triestig. Rolling Eyes
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen

Geplaatst: 13 Jun 2018 12:21:44    Onderwerp:

Terug naar boven
Ronald Roberts
Site Admin

BerichtGeplaatst: 13 Jun 2018 12:22:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Georget, heb jij geen jonge geringd? Ik hoor jou niks daarover zeggen.
Terug naar boven
ROSEGERS

BerichtGeplaatst: 13 Jun 2018 13:14:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Daarjuist mijn 2 ronde naar Ghislengien gevoerd, alleman thuis , moet zijn dat ze goed zitten , nog nooit zoveel jongen overgehouden ,morgen en overmorgen nog eens en dan zondag Quievrain in. Roger wordt massaspeler en dit op de korte snelheid , korter kan niet meer , dacht ze vanavond al mee te geven , maar in de week riskeer ik het niet meer , dan nog liever de interprovinciale lossing zondag.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Georget

BerichtGeplaatst: 13 Jun 2018 16:30:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Ronald,
Bij de eerste kweekronde geen succes wegens de ratten.
Heb er twee kunnen over houden.
Ik heb van mensen van ons parlement jongen gekregen en zit nu aan 20 stuks die goed rondtoeren.

Momenteel zijn de ratten verdwenen en ben ik aan het ringen
Heb er reeds een zestal geschonken (parlement en beginneling) en moet er nog een viertal geven , de rest zal ik zelf houden..
Zo zal ik wel aan een dertigtal komen, wat voldoende is.
Dan ze voldoende laten vliegen , zodat ik volgend jaar niet meer de verliezen heb zoals dit jaar. Maar Luc had mij verwittigd , maar daar vreesde ik ook wel voor.
Tot zo ver antwoord op uw vraag.
Ronald Roberts
Site Admin

BerichtGeplaatst: 13 Jun 2018 18:29:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Mooi zo Georget. Maar zie toch dat ze ditmaal enkele Frankrijkvluchten afhaspelen. Anders ga je volgend jaar weer met mijlen achterstand vertrekken. Ik heb momenteel ook 6 jongskes die goed rondtoeren. Binnen 2 weken begin ik ze op te leren. Wegtrekken of niet.Ze zullen dan enkele vluchtjes vanuit Maissemy (110km) doen in Papignies. " les concours des congƩs " . Speciaal voor melkers die wat achterstand hebben. Niet mee zijn.
Ik ben zelf nogal nen "tragen". Lees : een heel klein beetje lui. Laughing Laughing
En dan gaan meteen mijn minder goede oude duiven ook mee. Ik heb er 6 zitten die van gans het seizoen nog geen grote mand hebben gezien.Louter voor het plezier. Ooit geweest met 3 oude duiven, die feitelijk bijna niks waard waren, dat ik de eerste drie pakte. De tegenstand, sorry dat ik het zeg, stelt daar niet veel voor. Allemaal gasten die het niet zo nauw nemen. EENoog in het land der blinden. Wink Maar van die drie halve gasten zijn er nu toch 2 die redelijk goed komen op de snelheid . Den 70 van 2015 en den 57 van 2015.
Maar...bij mij MOET ook niks. Alles MAG. Wink
Terug naar boven
ROSEGERS

BerichtGeplaatst: 15 Jun 2018 10:30:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Vanmorgen laatste keer naar Ghislengien geweest met 2 de ronde , morgenavond allemaal Quievrain in, maandag geslachten scheiden en vanaf volgende week spelen op liefde en honger , speel ze morgen allemaal tot1000 . 37 Stuks, nog nooit zoveel jongen gehad. Wil het gevoel kennen van de massaspeleršŸ˜
Terug naar boven
Ronald Roberts
Site Admin

BerichtGeplaatst: 15 Jun 2018 11:39:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Roger, ik denk dat jij den boel daar zondag gaat oprollen. En....voor de rest van het seizoen. Gezonde jongskes die zich ganaf de eerste zondag hebben getoond. Weinig verliezen. Alles spreekt in uw voordeel. Het zal juist een zwaar seizoen worden voor de melker. Dorstig weer. Laughing Laughing Wink
Moest ik van jou zijn, ik bleef op QuiƩvrain. Als je ziet hoe goed ze daar komen. Ik heb dit seizoen ƩƩn grote fout gemaakt. Eens willen proberen op de zware hafo. Nog niks dan miserie en teleurstelling. Ik had beter op Pont (doffers)en Toury( duivinnen) gebleven. Nooit content.
Berouw komt na de zonde. Razz
Terug naar boven
ROSEGERS

BerichtGeplaatst: 15 Jun 2018 13:03:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Ronald , ik zou eigenlijk willen proberen op Noyon , maar aangezien ik momenteel inschrijf, heb ik geen tijd om er me serieus mee bezig te houden, er komen bij ons heel veel duiven en er wordt goed gezet.
Reeds van het begin van het seizoen neemt mijn gebuur mijn duiven mee zodat ik alles rustig kan afsluiten , tis daarmee misschien dat ik goed speel !!! Kan dan avonds op mijn gemak met de vrienden iets drinken! Gaan wel zien wat het wordt zondag šŸ˜
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    aandentoog Forumindex -> Op eigen hok Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 23, 24, 25
Pagina 25 van 25

Ga naar: