aandentoog
duivensport

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

Ik heb een vraagje
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    aandentoog Forumindex -> Ik heb een vraag
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
gevh

BerichtGeplaatst: 13 Jun 2018 19:08:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Roger
Ze schrijven alle toestellen moeten voorzien zijn van kbdb zegel.
Ik had er 20 laten afsturen van een fabrikant en deze gebruikt voor de liefhebbers die niet in orde waren gelijk met welk systeem ze spelen .
Mvg
Geert

Geplaatst: 13 Jun 2018 19:08:07    Onderwerp:

Terug naar boven
ROSEGERS

BerichtGeplaatst: 13 Jun 2018 19:34:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Geert , ik had dat ook gevraagd bij Bricon voor een 4 tal toestellen van een ander merk, maar dat deden ze niet , kun je me het telefoonnummer geven van de fabrikant dan kan ik ze aanvragen voor mijn leden
Alvast dank
Roger
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
mona

BerichtGeplaatst: 13 Jun 2018 20:55:53    Onderwerp: Reageren met citaat

ROSEGERS schreef:
Geert , ik had dat ook gevraagd bij Bricon voor een 4 tal toestellen van een ander merk, maar dat deden ze niet , kun je me het telefoonnummer geven van de fabrikant dan kan ik ze aanvragen voor mijn leden
Alvast dank
Roger

De Roger is tegen alle regels , en wil nog aanzetten tot frauderen ,tweedehands of niet , ieder was verwittigd dat zijn toestel moest voorzien zijn van kbdb zegel, blijkbaar zijn er die boven de wet staan. en maar roepen op controle.... hopelijk lezen de kbdb afgevaardigden dit .
Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Terug naar boven
ROSEGERS

BerichtGeplaatst: 13 Jun 2018 21:25:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Mona,
Wat heeft dat nu met fraude te maken , ik noem dat dienstverlening aan de liefhebbers. Liefhebbers die niet in orde zijn zouden terecht moeten kunnen dagelijks bij de kbdb in Halle, daar zetelt toch de klokkencommissie of ben ik mis ?
Terug naar boven
gevh

BerichtGeplaatst: 14 Jun 2018 06:51:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Roger
Fabrikant heeft momenteel ook geen .
Ik zal dit weekend eens kijken hoeveel er bij ons nog in het kokaal liggen . Als je er maar 4 nodig hebt kan ik je misschien wel helpen .
Ik zal je dan verwittigen .
Grt
Geert
ROSEGERS

BerichtGeplaatst: 14 Jun 2018 10:02:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Bedankt Geert , dat is pas collegialiteit onder liefhebbers en clubs , wat anders als liefhebbers die hun naam niet durven zeggen en altijd zich negatief op stellen.
Met 4 heb ik er voldoende. Laat me iets weten via mail op Rosegers@telenet.be
Nogmaals bedankt voor de hulp , temeer omdat het hier gaat om bejaarde liefhebbers.
Mvg Roger
Terug naar boven
mona

BerichtGeplaatst: 14 Jun 2018 10:36:37    Onderwerp: Reageren met citaat

ROSEGERS schreef:
Mona,
Wat heeft dat nu met fraude te maken , ik noem dat dienstverlening aan de liefhebbers. Liefhebbers die niet in orde zijn zouden terecht moeten kunnen dagelijks bij de kbdb in Halle, daar zetelt toch de klokkencommissie of ben ik mis ?

Dagelijks zetelen in Halle en wie gaat dat betalen ,U niet want jij bent tegen alle regels .Je hebt de kans gehad .
Mag ik U er beleefd op wijzen dat er nummers opstaan en deze bekend zijn !!!!!!!!!!! wie gaat U boete betalen ????? er lopen momenteel onderzoeken naar gelijknamige feiten, bel anders eens naar Nico zal je rap antwoord hebben zonder toestel geen zegel. bejaard of niet, dacht dat geert slimmer was zou deze al van schorsing gehoord hebben. Ieder wil eerlijk sport behalve de sjoemelaars....rotte appelen moeten uit mand. Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Terug naar boven
Ronald Roberts
Site Admin

BerichtGeplaatst: 14 Jun 2018 11:37:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Mona, je gebruikt hier direct zware taal man. Ik denk dat geen enkele van de betrokkenen hier uit is op frauderen. Je hebt wel gelijk dat het zo maar niet gaat om een klever op het toestel te plakken en ...gedaan. ik ben naar Ath geweest met mijn baksken. Oude onleesbare zegel. Ze sluiten het aan op hun computer en slaan zo de gegevens uit het toestel op. Zo is het gelinkt en gehomologeerd. Denk ik toch.En inderdaad...iedereen was tijdig verwittigd en heeft de kans gehad om zich in orde te zetten. Maar er zijn altijd mensen die wat ongegeneerd zijn. Daarom zijn het geen fraudeurs hรฉ. Beetje gemakzuchtig. Ik denk wel dat Roger best den bond contacteert.
Mvg Ronald. Wink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Ronald Roberts
Site Admin

BerichtGeplaatst: 14 Jun 2018 11:39:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Ben ik nu medeplichtig aan fraude omdat ik Roger en Geert verdedig? Laughing Laughing
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
ROSEGERS

BerichtGeplaatst: 14 Jun 2018 12:34:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Beste bekenden en onbekende, ik stuurde in dit verband reeds een mail naar Luc De Backer voor een lijst te krijgen van fabrikanten van elektronische toestellen. Luc maakte deze mail over naar Jeroen Rommelaere en dit op 4 juni, tot op heden geen antwoord of publicatie op web van de KBDB. Vinden jullie het misschien niet normaal dat de liefhebbers weten bij wie ze terecht kunnen voor zich te laten regulariseren misschien !!!! Niet iedereen speelt met Bricon hoor
Terug naar boven
ROSEGERS

BerichtGeplaatst: 14 Jun 2018 13:04:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Nee Ronald, ze gaan je niet beschuldigen van medeplichtigheid , overigens klachten van onbekenden worden onontvankelijk verklaard ,
Ga eens checken of we de genaamde 'Mona 'niet kunnen beschuldigen van smaad aan forumleden ๐Ÿ˜‰
Terug naar boven
ROSEGERS

BerichtGeplaatst: 14 Jun 2018 14:29:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Ronald , nog dit in Ath hebben ze jouw toestel aan de master gekoppeld om waarschijnlijk noodkoppelingen te regulariseren , heeft niks te maken met het stickertje van de KBDB. Clubs moeten de koppellijsten 2 x jaarlijks doorgeven 1xvoor 1 Bourges in mei en dan nogmaals begin augustus voor den Bourges van de jonge duiven.
Oei en uw sticker is niet leesbaar Mona gaat uw winsten laten verbeurd verklaren want ge zijt niet in orde , deurwaarder op uw dak ipv duiven, is eens iets anders ๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‰
Terug naar boven
Georget

BerichtGeplaatst: 14 Jun 2018 15:12:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Wat is het verschil tussen:
1) Een etiket die door gebruik niet goed leesbaar meer is en...
2) Een rijbewijs van het jaar 68 met een foto van destijds.???
Een toestel dat bij de productie voorzien is van een sticker bewijst dat het goedgekeurd is.
3) Bij de aanschaf van een nieuwe wagen ook een andere nummerplaat... 25 Euro
4) Wagens die maar 5000 km per jaar rijden... jaarlijks steeds keuren... 40 Euro
Mijn besluit....
Geldklopperij!!!!
Jean P

BerichtGeplaatst: 14 Jun 2018 18:44:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik wil hier niemand beschuldigen van fraude maar die zegels hebben wel een bedoeling dat weet iedereen. Of is eedereen vergeten dat de mechanische klokken vroeger voor elke wedstrijd verzegeld werden ? Dat was niet zomaar.... Het verzegelen van een digitaal constateer systeem heeft dezelfde simpร ele bedoeling, manipulatie vermijden....

Het is niet dat het digitaal is dat het niet kan gemanipuleerd worden...
en als manipulatie mogelijk is wees dan maar zeker dat er kerels zijn die het doen. Zegels aanbrengen is niet het enigei, nadien is controle nodig op die zegels, anders heeft het ook geen zin....

Allemaal goede redenen om de verzegeling ernstig te nemen, als zegels buiten de KBDB om te verkrijgen zijn.... tja.... Niet vergeten dat we uit een periode komen (oud bestuur) waarin veel (zo niet alles) mogelijk was.... het nieuwe bestuur wil paal en perk stellen hieraan, hoog tijd in mijn ogen ! Als die losse zegels ook nog goedgekeurd worden door de KBDB via de geijkte procedure dan is dit geen probleem, anders is het geen goede zaak lijkt me.
Terug naar boven
ROSEGERS

BerichtGeplaatst: 14 Jun 2018 19:46:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Nee Jean, het zegel heeft er niks mee te maken. 14 dagen geleden kocht ik een nieuwe klok aan bij Bricon. Ik speelde met de nieuwe klok op zondag , week nadien belde Natacha van Bricon me op dat ze vergeten het zegel aan te brengen had. Mijn vrouw is van Sint Niklaas en heeft mijn toestel samen met andere toestellen van liefhebbers die niet voorzien
Terug naar boven

Geplaatst: 14 Jun 2018 19:46:51    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    aandentoog Forumindex -> Ik heb een vraag Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende
Pagina 10 van 11

Ga naar: