aandentoog
duivensport

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

in ons lokaal

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    aandentoog Forumindex -> In ons lokaal
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
roger casier

BerichtGeplaatst: 5 Apr 2019 22:47:34    Onderwerp: in ons lokaal Reageren met citaat

Mooie titel !! In ons lokaal !!
In ons lokaal werd ik buiten gezet vandaag !!
De beruchte GUIDO WEST kijkt waarschijnlijk te veel naar de populaire serie
GENT WEST .
Een wansmakelijk verhaal .
En eigenlijk zijn het allemaal verhalen waar ik niet meer wil aan mee werken ;
Tekst en uitleg hieronder :
https://mijn-oudeverhalen.jouwweb.nl/ddb-5-4-2019

Geplaatst: 5 Apr 2019 22:47:34    Onderwerp:

Terug naar boven
Ronald Roberts
Site Admin

BerichtGeplaatst: 6 Apr 2019 06:58:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Roger, feitelijk zijn het mijn zaken niet...maar ge moet niet te vlug van stapel lopen. Dat je daar niet meer gaat spelen kan ik begrijpen. Als je ergens niet welkom bent....beter wegblijven. Maar er zijn toch nog lokalen waar je op snelheid kan inkorven?
1 opmerking. Vitessespelers zijn meestal nerveuze jongens.Ik ben er ook zo enen. Ik weet ook graag mijnen uitslag tegen dat ik naar huis ga. En tja, als ge dan moet wachten op ne fondspeler die nog duiven meeheeft op een andere vlucht. Niet plezant.😊😊
Allemaal een beetje laten rusten. Zowel Guido als jij.
Maarrrrr, natuurlijk heb je gelijk wanneer je zegt dat je tijd hebt tot 2 uur na de VERMOEDELIJKE laatste prijs. Er zijn genoeg melkers die eerst hun duivinnen wegzetten en dan de duivers nog eens druppelen(ontsmetten) en nog een verplicht lauw bad geven.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Ronald Roberts
Site Admin

BerichtGeplaatst: 6 Apr 2019 07:00:24    Onderwerp: Reageren met citaat

https://youtu.be/gn9upYqYsrw
Terug naar boven
roger casier

BerichtGeplaatst: 6 Apr 2019 08:08:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Ronald Roberts schreef:
Roger, feitelijk zijn het mijn zaken niet...maar ge moet niet te vlug van stapel lopen. Dat je daar niet meer gaat spelen kan ik begrijpen. Als je ergens niet welkom bent....beter wegblijven. Maar er zijn toch nog lokalen waar je op snelheid kan inkorven?
1 opmerking. Vitessespelers zijn meestal nerveuze jongens.Ik ben er ook zo enen. Ik weet ook graag mijnen uitslag tegen dat ik naar huis ga. En tja, als ge dan moet wachten op ne fondspeler die nog duiven meeheeft op een andere vlucht. Niet plezant.😊😊
Allemaal een beetje laten rusten. Zowel Guido als jij.
Maarrrrr, natuurlijk heb je gelijk wanneer je zegt dat je tijd hebt tot 2 uur na de VERMOEDELIJKE laatste prijs. Er zijn genoeg melkers die eerst hun duivinnen wegzetten en dan de duivers nog eens druppelen(ontsmetten) en nog een verplicht lauw bad geven.

Er zijn daar oplossingen voor met dialoog , maar niet op die manier .
Het begon al op 7/7/18 met mij af te dreigen . Fontenay en Clermont zaten in hetzelfde bakje , samenloop van omstandigheden , maar geen begrip , integendeel .
En wat betreft keuze van inkorvingslokalen is er weinig keuze . Achter ons is de zee . En ik heb nog maar 2 lokalen waar ik mag mee doen .
St Joris DERTIG KILOMETER NAAR HET OOSTEN GELEGEN !!!! en Aartrijke en dat is het !!
Ronald Roberts
Site Admin

BerichtGeplaatst: 6 Apr 2019 08:30:31    Onderwerp: Reageren met citaat

En het zal nog slechter worden. Elk jaar zijn er toch enkele verenigingen die het voor bekeken houden. Misschien komt men jou ooit smeken om terug tekomen. Het is toch zo dat een maatschappij een bepaald aantal leden, hoklijsten moet hebben om te mogen blijven bestaan?
Terug naar boven
Gunther smet

BerichtGeplaatst: 6 Apr 2019 12:06:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Nie van wakker liggen Roger, uw plezier niet laten verbrodden door derden. U amuseren op eigen hok met de beestjes en inkorven waar ge wel nog welkom bent.
Terug naar boven
MD

BerichtGeplaatst: 6 Apr 2019 15:22:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik begrijp het niet echt, u beweert eerst van daar geen stap meer binnen te zetten door een ruzie, en van de eerste wedstrijd in 2019 bent toch opnieuw van de partij ? Het bestuur zal misschien opnieuw problemen verwacht hebben en u daarom proberen te weren voor de lieve vrede. Een eerste wedstrijd in een nieuw lokaal moet bij voorkeur probleemloos verlopen zodat de nieuwe lokaaluitbaters een goede eerste indruk krijgen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
roger casier

BerichtGeplaatst: 7 Apr 2019 10:00:11    Onderwerp: Reageren met citaat

MD schreef:
Ik begrijp het niet echt, u beweert eerst van daar geen stap meer binnen te zetten door een ruzie, en van de eerste wedstrijd in 2019 bent toch opnieuw van de partij ? Het bestuur zal misschien opnieuw problemen verwacht hebben en u daarom proberen te weren voor de lieve vrede. Een eerste wedstrijd in een nieuw lokaal moet bij voorkeur probleemloos verlopen zodat de nieuwe lokaaluitbaters een goede eerste indruk krijgen.

Ik vermoed dat ik weet wie je bent ; Een van die onnozelaars die zich in de handen wrijft . Die bovendien niet weten wat ze lezen en zaken vertellen die niet kloppen .
Als je hier de indruk wilt wekken dat ik een ruziemaker ben dan ben je nog dommer dan ik dacht dat je al was .
Er is NOOIT een ruzie geweest en zeker nooit in het lokaal . Trouwens in geen enkel lokaal .
Op 7/7/18 liep het een beetje in het honderd . Fontenay en Clermont zaten bij mij in hetzelfde bakje . Clermont werd vroeg gelost en Fontenay viel veel later en slechter dan verwacht .
Onder druk van die gasten waar gij een van bent , te laf om je kenbaar te maken , werd ik opgebeld door de directeur en werd ik onder druk gezet om onmiddellijk binnen te komen en ik heb daarop ge-antwoord dat dit niet kon OMDAT IK NIET WEG KON .
TOEN BEGONNEN DE DREIGEMENTEN ....EN DE UITSLAG ZOU GEMAAKT WORDEN ZONDER MIJN DUIVEN ; DE OPMERKING WERD OOK GEMAAKT DAT HET MIJN SCHULD WAS OMDAT IK MET 2 BAKJES IN 3 LOKALEN SPEELDE ( bij mijn weten kan ik maar 2 BAKJES aansluiten )
IK HEB TOEN DE PROVINCIALE VOORZITTER OP GEBELD MET DE VRAAG OF DAT WEL KON ; HET KON NIET !!!!!
EN DAN OPNIEUW DREIGEMENTEN VAN UW VRIENDJE DAT IK TEGEN DE VOLGENDE WEEK EEN OPLOSSING MOEST VINDEN ;
WEL .... DE ENIGE OPLOSSING WAS OM NIET MEER TE KOMEN MAAR IK HEB NOOIT GEZEGD DAT HET VOOR EEUWIG WAS ( Alhoewel jullie dat wel willen natuurlijk , dat kon ik ook opmaken uit het gejank van uw vriendje vrijdagavond ...Ge hebt gezegd dat ge ging wegblijven , wel blijf dan weg hé !!
De enige die vrijdagavond ruzie gemaakt heeft is de voorzitter , genoeg gekend bij het provinciaal bestuur om zijn vele tussenkomsten , mails , klachten en verdachtmakingen t.o.v andere maatschappijen .
Er is geen enkel reglement dat mij op dit moment verbied om alsnog te komen inkorven bij willen is kunnen . Desnoods met politie begeleiding .
Maar ik ga het niet doen . Ik ben bang dat jullie mij dan op de een of andere manier een toer gaan lappen .
Ik ben ook bang van uw insinuatie's aan mijn adres ; het zijt toch gij geweest hé die mij afschilderde als een commerçant . Ik ken uw soort , uitlokken om dan te kunnen zeggen ....ZIE JE WEL ! Ik ben dus bang dat ik mijn geduld zou kunnen verliezen en in de clinch zou gaan om dan achteraf verweten te worden dat ik een RUZIEMAKER ben . Dat plezier ga ik jullie niet gunnen .
2 minuten na het voorval heb ik iemand op gebeld die onmogelijk kon weten wat er gebeurd was en die iemand zei mij dat hij/zij er al van gehoord had .
Dat is dus het bewijs dat heel die klucht goed ingestudeerd is en voor bereid .
Laf en vals . Omdat uit een gesprek met de voorzitter 2 maanden voordien er ook geen sprake MEER was van ook maar enig meningsverschil .
Je moet goed gestoord zijn om bijna een jaar te wachten om met iemand af te rekenen en op zo'n manier ..Allez ja ... alleen in zijn zieke geest .
Deze ruziemaker groet u .
roger casier

BerichtGeplaatst: 7 Apr 2019 12:15:29    Onderwerp: in ons lokaal waar iedereen welkom is .... Reageren met citaat

Het wordt steeds maar leuker .
Guido Pollet alias Guido Gent West heeft er mee gedreigd om er mee te stoppen als hij mij VERPLICHT moet toe laten .
Stel je voor wat een ongelofelijk precedent .
Een voorzitterke van ergens te lande zet de KBDB voor schut .
Neemt het ( on ) recht in eigen handen en de KBDB kijkt toe .
Als iedereen dat begint te doen , waar gaat dat eindigen ?
Het begint op de Far West te lijken .
Dit is een historisch feit !!
Zet de deur open voor willekeur .
Als ik morgen naar een ander lokaal stap en ze zeggen aan de deur tegen mij .....WIJ HOEVEN HIER GEEN RUZIEMAKERS !!!
En dan ?
MD

BerichtGeplaatst: 7 Apr 2019 19:47:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Meneer Casier, rustig aub. Of u bevestigt hetgene wat u net ontkent.
Indien de heer Pollet dreigt met op te stappen moet de vermeende onvrede over u toch redelijk diep zitten? Terecht of onterecht, daar spreek ik mij niet over uit want ik ken die persoon niet ! Dit in tegendeel over wat u beweert.
Terug naar boven
roger casier

BerichtGeplaatst: 7 Apr 2019 20:52:14    Onderwerp: Reageren met citaat

MD schreef:
Meneer Casier, rustig aub. Of u bevestigt hetgene wat u net ontkent.
Indien de heer Pollet dreigt met op te stappen moet de vermeende onvrede over u toch redelijk diep zitten? Terecht of onterecht, daar spreek ik mij niet over uit want ik ken die persoon niet ! Dit in tegendeel over wat u beweert.

OCH..... IK BEN HEEL RUSTIG EN VOOR IEMAND DIE BEWEERT .....BEN JE TOCH GOED OP DE HOOGTE .
MAAR GOED ...HET GAF ME DE KANS OM DE WARE TOEDRACHT TE SCHETSEN .
EN VOOR DE REST GA IK NIET MEER REAGEREN OP ANONIEME BERICHTEN .
Karolien

BerichtGeplaatst: 7 Apr 2019 21:22:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Lijkt me beter om deze oorlog binnenskamers uit te vechten ....
Terug naar boven
MD

BerichtGeplaatst: 7 Apr 2019 22:06:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat lijkt mij inderdaad het beste, Karolien. Ik heb al spijt dat ik gereageerd heb op mr.Casier zijn post. Ik ken noch mr.Pollet, noch mr.Casier en noch de club waarover sprake en velde daarom ook geen oordeel, enkel een bedenking. Maar als men op dit forum direct op zijn achterste poten staat bij een beschaafde reactie dan trek ik mij maar beter terug.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    aandentoog Forumindex -> In ons lokaal Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: