degeeraard
degeeraard
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Fietstocht

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    degeeraard Forumindex -> Activiteiten Geeraard
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
hanz
Manneken pis


Geregistreerd op: 30 Apr 2007
Berichten: 69
Woonplaats: Deftinge

BerichtGeplaatst: 4 Mei 2007 11:46:54    Onderwerp: Fietstocht Reageren met citaat

Van de vakantie fietstocht ?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen







Geplaatst: 4 Mei 2007 11:46:54    Onderwerp:

Terug naar boven
laurent
Den Dikken


Geregistreerd op: 04 Mei 2007
Berichten: 108
Woonplaats: Knokke

BerichtGeplaatst: 6 Mei 2007 13:48:41    Onderwerp: Reageren met citaat

ik ga wrs alleen de eerste 2 weken van juli vrij hebben wegens zware 2e zit maar als je het dan doet ga ik mss wel mee.
_________________
minder wetten meer tetten
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
Karamia
Manneken pis


Geregistreerd op: 01 Mei 2007
Berichten: 52
Woonplaats: Giesberg

BerichtGeplaatst: 6 Mei 2007 22:27:09    Onderwerp: Re: Fietstocht Reageren met citaat

hanz schreef:
Van de vakantie fietstocht ?

Jaaaa!

we gaan fietsen en ons drinkbussen vullen met WoW zijne "sportdrank"
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
wow
Bommel


Geregistreerd op: 02 Mei 2007
Berichten: 155
Woonplaats: giesbeirgen (high society ophasselt)

BerichtGeplaatst: 7 Mei 2007 09:55:34    Onderwerp: Reageren met citaat

hanz en ik zullen een fietstocht van 20-40 km voorbereiden, waarbij wa een 5tal cafeetjes zullen aandoen. da zal waarschijnlijk in juli zijn. We gaan d'r na de examens ons werk eens van maken...
_________________
Aad aen Ma?tern boekel , dapausek eraf, pausdet uk ni ein?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Skure
Dikken


Geregistreerd op: 02 Mei 2007
Berichten: 88
Woonplaats: The high Society, Idegem

BerichtGeplaatst: 7 Mei 2007 12:27:32    Onderwerp: aub! Reageren met citaat

Gelieve niks te plannen tussen 11 en 21juli.... anders ontbreekt the beestig goeie de maxe Schachtentemmer


hehe

skure
_________________
!!BE GEIL!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen AIM-naam
Skure
Dikken


Geregistreerd op: 02 Mei 2007
Berichten: 88
Woonplaats: The high Society, Idegem

BerichtGeplaatst: 8 Jul 2007 19:22:32    Onderwerp: Reageren met citaat

vertrek woensdag, in geval jullie me willen bereiken via sms dan aub


Skure
_________________
!!BE GEIL!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen AIM-naam
wow
Bommel


Geregistreerd op: 02 Mei 2007
Berichten: 155
Woonplaats: giesbeirgen (high society ophasselt)

BerichtGeplaatst: 9 Jul 2007 12:01:23    Onderwerp: Reageren met citaat

enjoy your camp

het weer laat het ni echt toe om leuke buitenactiviteit te doen he

ik beperk me voorlopig tot passief volgen van wielrennen;)
greetz
_________________
Aad aen Ma?tern boekel , dapausek eraf, pausdet uk ni ein?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
hanz
Manneken pis


Geregistreerd op: 30 Apr 2007
Berichten: 69
Woonplaats: Deftinge

BerichtGeplaatst: 20 Jul 2007 14:52:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Voor de die da willen fietsen is dit misschien een uitgelezen kans ; en ge moet zelf nix organiseren:

De 4 Zustersteden zijn het geesteskind van gewezen VRT reporter Marc Stassijns die anno 1959 praeses was van de Dendermondse hoogstudentenclub Scaldis. Oorspronkelijk mochten enkel ?studenten uit het universitair en hoger niet-universitair onderwijs, diegenen die dat jaar hogere studies zouden aanvatten, alsmede diegenen die maximum twee jaar tevoren zijn afgestudeerd? (uittreksel reglement) deelnemen aan deze fietstocht en vond deze studentikoze happening plekke in het eerste weekend van de paasvakantie. Toen in 1979 Scaldis ophield te bestaan werd door enkele oudleden toch besloten om de 4 Zustersteden nog voort te zetten maar toen anno 1983 ook deze moedige enkelingen het niet meer zagen zitten de fietstocht nog verder te organiseren dreigde de zwanenzang van deze activiteit zich aan te kondigen. Gelukkig werd er na intens zoeken een waardig overnemer gevonden en ging de organisatie over op DKV De Chikkebollen waardoor stilletjes aan het studentikoze verdween om plekke te maken voor een eerder carnavaleske sfeer. Ook werd de start gegeven in de zomervakantie zodat deze activiteit zou samenvallen met de Dendermondse kermisweek.

In 2006 is bewezen dat alles ooit terugkeert naar zijn roots want 23 jaar na het uit handen geven van deze studentikoze klassieker kwam de organisatie terug bij Scaldis terecht. Doordat de leden van de carnavalvereniging geen opvolging meer vonden in de eigen rangen zijn ze op zoek gegaan naar een nieuwe organisator en via Jeugdhuis Zenith zijn ze bij Scaldis terecht gekomen. Aangezien het in 2006 onmogelijk was nog een editie de naam waardig te organiseren werd besloten een sabbatjaar in te lassen. Nu anno 2007 hebben drie Dendermondse verenigingen met name hoogstudentenclub Scaldis, JH Zenith en Chiro Kreale een werkgroep opgericht die zal instaan voor de inrichting van de 4 zustersteden.

Nu hoor ik jullie al denken : "wat moet ik mij voorstellen bij zo een fietstocht?" Deze fietstocht die ongeveer 34km lang is gaat, zoals de naam het laat vermoeden, over 4 steden en kent zijn start en aankomst in Dendermonde. De steden die dit jaar zullen aangedaan worden zijn Dendermonde, Lebbeke, Aalst en Buggenhout. In elke stad wordt er halt gehouden in een caf? woar telkens ??n consumptie zal genuttigd worden waarna er weer word doorgereden. Om de fietstocht toch een beetje competitie mee te geven worden er tal van prijzen uitgereikt. Zo is er op het parcours een tussensprint, zullen de deelnemers beoordeeld worden op de mooiste benen, de best verklede, de origineelste fiets, enz... Ook de van verst komende groep, de grootste groep, de luidruchtigste groep, enz? worden beloond en natuurlijk kent ook deze koers een uiteindelijke winnaar.

Voor de praktische kant van alles:
? De 4 zustersteden vinden plekke op Zaterdag 25 augustus 2007.
? Inschrijven kan gebeuren tussen 13u en 13u45.
? De start staat gepland rond 14u en de aankomst wordt verwacht tegen 18u
? De kostprijs van dit alles bedraagt 7 euro voor personen jonger dan 25 en 10 euro voor personen ouder dan 25.
? Hierin zijn inbegrepen 5 consumpties, een stuk fruit bij de eerste stop, broodjes bij de laatste stop, een ijsje aan de finish en natuurlijk je verzekering.
? Aan de aankomst is op dat ogenblik ook al een mini-festivalletje met Buscemi als afsluiter aan de gang woar je laatste consumptie kan genuttigd worden en woar ook de uiteindelijke prijsuitreiking zal plaatsvinden.
? Uiteindelijk nog dit, koersfietsen zijn niet toegestaan.

Voor verdere informatie of inschrijving kan je altijd een bericht achterlaten of kan je mailen naar scaldis_dendermonde@yahoo.co.uk of naar jernvermeiren@yahoo.co.uk
_________________
Professioneel voorproever (liefst uit jouw bord)
Kem maunen veulen dwaul uitgewrongen in't skavaul van de Pisjemongstraute
Pro Senior Geeraard 05'07'
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
wow
Bommel


Geregistreerd op: 02 Mei 2007
Berichten: 155
Woonplaats: giesbeirgen (high society ophasselt)

BerichtGeplaatst: 21 Jul 2007 12:55:04    Onderwerp: Reageren met citaat

klinkt leuk
wie wil en kan meegaan???
ik zou kunnen en kan eventueel een 4-5 tal fietsen in mijn camionetteke steken...
_________________
Aad aen Ma?tern boekel , dapausek eraf, pausdet uk ni ein?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    degeeraard Forumindex -> Activiteiten Geeraard Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.