degeeraard
degeeraard
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


blog over Giesbaargen

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    degeeraard Forumindex -> Zever, gesever
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
P-J



Geregistreerd op: 11 Nov 2007
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: 11 Nov 2007 22:16:12    Onderwerp: blog over Giesbaargen Reageren met citaat

yow de mannen (en senior Razz )

ik heb over't laatst iets over Giesbaargen gezien op nen blog van ne maat, en ik dacht, "da moek nu toch echt aan de gasten van de geeraard laten zien".

ik post da dus op ulle guestbook, en nog geen 2 minuten later zie'k dat gijlen ook een forum hebt...

dus, bij deze herhaal ik hier nog eens mijn posts van op 't gb

Citaat:
P-J: vrienden van de geeraard,
ne kameraad van mij van in Ninof vroeger heeft op zijn blog een stukje over giesbaarn (of hoe zegt ge't in ulle dialect?) gezet, dat ik ulle toch niet wou onthouden...
in hoeverre ik er mee akkoord ga, daar zwijg ik over Wink, maar ik zou wel eens jullie reacties willen lezen! Smile

groetjes, P-J (u welbekend)


Citaat:
P-J: en natuuuuuurlijk was ik het adres van den blog er vergeten bijzetten Rolling Eyes typisch

het gaat hem over deze topic 'Giesbaargen mijn stad'
have fun reading Wink

P-J again


dus, bij deze nogmaals de vraag: gelieve mij uw reacties eens te geven daarop, waarmee zijt ge't eens, waarmee niet Twisted Evil

groeten!
P-J (Domper, Dionysus, Oost-Vlaamse Gilde, en nog een paar)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: 11 Nov 2007 22:16:12    Onderwerp:

Terug naar boven
Skure
Dikken


Geregistreerd op: 02 Mei 2007
Berichten: 88
Woonplaats: The high Society, Idegem

BerichtGeplaatst: 12 Nov 2007 00:13:27    Onderwerp: haha Reageren met citaat

ja man zoals ieder huisje zijn kruisje draagt, heeft ook elke stad da voor!!

tropicana is soms wel marginaal, ma kan ook fun zijn..;

"Dikken", ja iedere plekke heeft zen stopwoordjes wel en kvind dikken ni zo slecht gevonden :p

zarlardinge de marginaalste deelgemeentenaam: ja daar kun je van op aan... the low society... in tegenstelling tot ""Idegem""!!!

voor de rest, Giesbaargen drinkt en dermee da de geeraard een goeie studentenclub is... er zijn er nog veel die van ons iets kunnen leren!!


voor de rest, kvind leuk da der is iets over gisberg gezegd wordt!!

De ballen

temmer geeraard

Skure
_________________
!!BE GEIL!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen AIM-naam
hanz
Manneken pis


Geregistreerd op: 30 Apr 2007
Berichten: 69
Woonplaats: Deftinge

BerichtGeplaatst: 13 Nov 2007 01:13:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Tjah, da Giesbaergen marginaal is da weet iedereen ?h. Wat dan gezegd van oilstj, ninof, Brakel, ... Zeg maar met uitbreiding de hele Vlaamse Ardennen en omstreken.

Kwa marginale dorpsnamen zijn der toch ergere gevallen zenne ... Erps Kwerps, Poepkapelle, Aarschot, Strombeek, ...

En dan van Tropicana, elke stad heeft nu ??nmaal nen discotheek, en in elken discotheek ga je wel nen tros marginalen vinden binnen de vierkante meter.

Over het eroticafestival in Onkerzele. Tjah ...
_________________
Professioneel voorproever (liefst uit jouw bord)
Kem maunen veulen dwaul uitgewrongen in't skavaul van de Pisjemongstraute
Pro Senior Geeraard 05'07'
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
wow
Bommel


Geregistreerd op: 02 Mei 2007
Berichten: 155
Woonplaats: giesbeirgen (high society ophasselt)

BerichtGeplaatst: 13 Nov 2007 15:55:33    Onderwerp: Reageren met citaat

al goed da wij van onzelf ni vinden da we de heersers van het land zijn (referring to Antwerpen :p)
schendelbeke is trouwens iets wa beter uit Giesbaargen zou gesmeten worden, dan ligt ophasselt ni meer zo geisoleerd:p
_________________
Aad aen Ma?tern boekel , dapausek eraf, pausdet uk ni ein?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Orbins
Geeraardiaan


Geregistreerd op: 06 Mei 2007
Berichten: 42
Woonplaats: Giesbaergen

BerichtGeplaatst: 13 Nov 2007 17:52:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Giesbaergen heeft idd een marginaal imago...
Hierbij de voornaamste reden hiervoor PJ:

Giesbaargen is al ruimte tijd bezig met de uitbouw van sociale voorzieningen, veel meer dan de nabeurige steden... Daklozencentra, sociale tehuizen, uitkeringen, jongerenopvangcentra, enzovoort...
Dit waren heel mooie initiatieven en vooruitstravend, waarvan Giesbaargen ook de gevolgen draagt... Door deze voorzieningen is Giesbaargen ook het Mekka voor de sociale gezinnen geworden en imigreren er enorm veel sociale gezinnen, waardoor dit percentage van margi's enorm is gestegen... Dit zal vroeger niet Giesbaargen zijn bedoeling geweest, maar nu zitten ze natuurlijk met die concentratie... En ja PJ, ook imigrerende marginale Ninovieters hebben hierdoor beter leven Giesbaargen!
Dit is de voornaamste reden en al de rest hangt aan deze reden vast rechtstreeks of onrechtstreeks en dit heb ik nie uit mijn duim gezogen!

Betreft de buitengemeenten is dit dikke zever...
De concentratie marginalen zit vooral in de stad... In de buitengemeenten is het overgrote deel mensen van de middenstand tot zelfs hogere sociale klasse... De deelgemeenten hebben miss ook niet direct hun naam mee, maar elke stad met zo een aantal deelgemeenten zal wel ??n o-f andere zevernaam hebben.
ps: Ophasselt heeft zelfs het imago: De High Society van Oost-Vlaanderen te zijn.

all?,
alleszins vergeet nie da ook Ninof behoort tot de marginalen driehoek ?...
_________________
Giesbaergen boven dikken
Den Dwaul int Skavaul van de Piesjemaunstroatje,
Da zau ze zau tegen mau dikken
Ut Floriat, Valiat et Crescat De Geeraard !
Ronsaun, Senior 03 - 05
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    degeeraard Forumindex -> Zever, gesever Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.