Desertlions Forum

Ontmoetingsplaats voor alle gelijkgestemde zielen voor het Mongoli� project
login.php?sid=7d44befcb021342e39345d16d720bb12 profile.php?mode=register&sid=7d44befcb021342e39345d16d720bb12 faq.php?sid=7d44befcb021342e39345d16d720bb12 search.php?sid=7d44befcb021342e39345d16d720bb12 index.php?sid=7d44befcb021342e39345d16d720bb12

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

Desertlions Forum Forumindex » Bericht aan onze team leden op rally. Bericht aan onze team leden op rally | Message to our teammembers on the road » Succes voor onze leeuwen op missie (2010)!
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
Succes voor onze leeuwen op missie (2010)!
BerichtGeplaatst: 4 Sep 2010 11:28:48 Reageren met citaat
Webbie
Site Admin

Eer jullie dit zullen lezen zullen jullie België al reeds een tijdje achter de rug hebben maar als Webbie valt het mee om jullie als eerste alsnog een fantastisch avontuur en behouden terugkeer toe te wensen Cool

Keep Up the Good Work

ps: Accou, niet te lang naar die passagierszetel starten hé Wink

Laatst aangepast door Webbie op 16 Dec 2011 17:19:46; in totaal 1 keer bewerkt

Geplaatst: 4 Sep 2010 11:28:48

BerichtGeplaatst: 4 Sep 2010 22:33:37 Reageren met citaat
Robert

De motor-begeleiding is goed verlopen , we zijn met enige motoren tot Leuven meegereden om onze vrienden een goeie start te geven , behalve de CB van Gunther die vroegtijdig de pijp aan Maarten heeft gegeven verliep alles heel goed . Aan de parking in Leuven hebben we ze dan nog op een laatste Belgische pint getracteerd en hier en daar werd nog een traantje weggepinkt of onderdrukt en weg waren ze .
Meisjes en Jongens : vanuit het mistige Belgie een goeie reis toegewenst , in gedachten reizen we met jullie mee .Laat nog iets van u horen .

BOB

BerichtGeplaatst: 6 Sep 2010 09:11:29 Reageren met citaat
Robert

we staan nu geparkeerd aan de locale pub in Tata. Groetjes!

Let maar op dat je na een avond naast die pub niet begint te tateren !
Hoe zit het met de CB's ?

Robert

BerichtGeplaatst: 6 Sep 2010 23:00:05 Reageren met citaat
Webbie
Site Admin

Robert schreef:
... Laat nog iets van u horen ....

Komt zeker voor de bakker.

Gisteren hebben we een eerste contact gehad met hun laptop (vanuit Roemenië). We hebben nog wat technische problemen uit te klaren (o.m. met de trackingtool) maar bij een volgende contact zal er hopelijk meer tijd resten om wat meer van hun te laten horen. In afwachting, ...

BerichtGeplaatst: 7 Sep 2010 07:09:01 Reageren met citaat
Strooien
Desertlion

Hey de CB van gunther marcheert vor de helft,da's toch al iets, beter als niks é, merci voor de leuke berichtjes, hopelijk volgen ernog veel....

Nu ontbijten en dan proberen we vandaag Roemenie door te rijden

Tot later
groetjes,
desertlions
Profiel bekijken Stuur privébericht
BerichtGeplaatst: 7 Sep 2010 16:31:44 Reageren met citaat
Bruno

Zo te zien zitten jullie nog op schema. Hopelijk geraken jullie veilig en wel op bestemming. Laat ze ginder dan eens zien dat jullie het hart op de juiste plaats hebben...
Geniet ook van het avontuur, zoiets doe je niet elk jaar. De strooien en Sabine buiten beschouwing gelaten. ( die maken elk jaar wel een avontuurlijke reis, soms toch vanachter in den hof Wink )

Bruno
BerichtGeplaatst: 8 Sep 2010 12:45:14 Reageren met citaat
Ackou
Desertlion

Hey, hopelijk lezen jullie een dezer mijn berichtje, elke morgen is het snel kijken of er al een nieuw berichtje op de Blog staat, en Gunther als ze een foto nemen, kijk dan eens naar mij hé. Tof dat we jullie op die manier kunnen volgen, alhoewel dat ik altijd met meer stress van de Blog afga als ik weer eens lees wat er nu niet marcheert aan de kar van Gunther, hopelijk haalt hij de eindstreep, dikke knuffel voor iedereen, maar vooral voor m'n mannetje, kus
BerichtGeplaatst: 9 Sep 2010 08:02:51 Reageren met citaat
Robert

Tussen de Karpaten en het vlakke land zijn heuvels te vinden. Aan de zuidelijke kant van de Karpaten, ook wel de Transsylvanische Alpen genoemd

Zie dat je s'nachts binnen blijft want je zit daar bij de vampieren Twisted Evil en die worden snachts wakker !! Shocked

Bob

BerichtGeplaatst: 9 Sep 2010 09:29:49 Reageren met citaat
Lie

Na jullie vertrek zaterdagmorgen hebben we onze Tine nog een paar keer moeten troosten.
Waren het de traantjes van Christel en je mama? Van wie zou ze dat kleine hartje hebben?
Was ze bang dat haar papa ook zou vertrekken? Geen idee wat er in haar hoofdje speelde.
Maar ze wil je heel veel knuffels en groetjes doen!

Filip en ik hebben ook al alle scenario's overlopen. Waar zitten ze nu, wat hebben ze al gedaan, gaat alles goed?
Tja, de pech was onvermijdelijk.
Maar we weten dat je wel tegen een stootje kan, dus hoeven we ons nog geen zorgen te maken.
Zolang als je karretje rijdt, zal je er geraken.
En zolang we foto's zien van een lachende Gunther, zijn wij ook blij.

We hebben heel wat bewondering voor jullie allemaal.
Vele groetjes van de familie Peetrain!
BerichtGeplaatst: 12 Sep 2010 09:32:17 Reageren met citaat
Robert

Ik ben gisteravond de kortste (enige) route wat gaan volgen om te kijken wat er jullie te wachten staat , volgens mij zitten jullie op hoogvlaktes met voor de kaspische zee een serie serieuze bergketens .
Hopelijk komen de problemen van Gunther tegen dan in orde , als je de injektor eruit krijgt , steek er dan maar twee in de plaats , 'tzal vandoen zijn .

suk 6
BOB

BerichtGeplaatst: 12 Sep 2010 19:38:53 Reageren met citaat
Malcolm

Ook succes gewenst vanwege de mannen van DC/BEL ! Twisted Evil

Greetz
De hele DC/BEL kliek
BerichtGeplaatst: 15 Sep 2010 21:31:36 Reageren met citaat
Patrick D.

Ik lees jullie berichten elke avond op de blog en breng dan verslag uit hier aan het thuis front.

ik heb ook de foto's al eens laten zien.

jullie komen lijkbaar goed vooruit zonder grote problemen.

nog een goeie reis !

Patrick
Hieperdepiep
BerichtGeplaatst: 16 Sep 2010 15:27:50 Reageren met citaat
Lie

Nonkel Gunther

Ge vergeet toch niet een berichtje te sturen vandaag... uw vrouwke is jarig! Niet vergeten, hé!
Je hebt toch wel ergens in de kleerkast een kadootje verstopt voor haar?

Mogen wij dit weekend dan eens de bloemetjes buiten zetten?
Zo een hele vrouwen-klik bij elkaar, dat gaat vonken geven!

De groetjes
BerichtGeplaatst: 21 Sep 2010 13:25:07 Reageren met citaat
Robert

Ik kan mis zijn maar Gunther ligt precies meer onder zijn auto dan dat hij erin zit , misschien is het overijver en wil hij zeker zijn dat hij niet voor verrassingen komt te staan en dat is dan slim van zijn kant anders .............
maar we kunnen wel eens lachen maar ondertussen hebben ze reeds een lange weg afgelegd , bravo voor de lions .

BOb

BerichtGeplaatst: 25 Okt 2010 22:08:27 Reageren met citaat
elie

to the team and the wortelman

chapeau voor jullie fantastische prestatie ik heb jullie regelmatig gevolgt via blog ,ik hoop op een behouden thuiskomst morgen.
groetjes
elie anne en stephanie
Geplaatst: 25 Okt 2010 22:08:27

Succes voor onze leeuwen op missie (2010)!
Desertlions Forum Forumindex » Bericht aan onze team leden op rally. Bericht aan onze team leden op rally | Message to our teammembers on the road