flikken - Zone Stad
Dit gaat over de Belgische serie Flikken en Zone stad
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Hoe moet het nu verder? - Tati - Merel
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    flikken - Zone Stad Forumindex -> Archief verhalen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Tati - Merel
Mike Van Peel


Geregistreerd op: 27 Mei 2012
Berichten: 389
Woonplaats: Gentbrugge

BerichtGeplaatst: 30 Mei 2012 19:12:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Zes maanden later.
Ik ben nu 6 maanden zwanger. Ik en Wolfs groeien steeds meer naar elkaar toe. We hebben een hele sterke relatie opgebouwd. Wolfs vraagt me mee uit eten. In het restaurant. “Waaraan heb ik dit te danken Wolfs?” “Omdat ik van je hou en je wel ontspanning verdient.” “Je bent echt heel lief.” Na het eten gaan we naar buiten. We lopen op de Sint-Servaas brug en dan stoppen we. We kijken samen naar de zonsondergang en opeens begint er vuurwerk en dan gaat Wolfs op 1 knie gaan zitten. “Eef, mijn allerliefste wil je met me trouwen?” “Ja, ja, ik wil niets liever.” Ik begin te huilen terwijl Wolfs de verlovingsring aan mijn vinger schuift.

“Waarom huil je?” vraagt Wolfs bezorgd. “Dit Wolfs zijn tranen van geluk. Ik had nooit verwacht dat je mij ten huwelijk zou vragen.” Een week later gaan we naar de juwelier om eens te kijken voor de trouwringen. Opeens komen er 2 mannen binnen. Ze zijn gewapend en gemaskerd. Ik bel direct Ellis en ze stuurt meteen het interventieteam en zijzelf, Marion en Romeo gaan ook mee. De gijzelnemers worden zenuwachtig door de politieauto’s buiten. Ze beginnen in het rond te schieten. “Wolfs.” “Ja Eef.” “Ik ben geraakt. Wolfs ons kindje.” zeg ik paniekerig en huilerig.

Wolfs keek ook meteen geschrokken en drukte meteen zijn hand op de wond. Ellis,Marion en Romeo vallen binnen en dan komen de andere politieagenten binnen. Ze arresteren de mannen. Wolfs schreeuwt dat ze een ambulance moeten bellen. Zowel ik als Wolfs zijn aan het huilen. Ik val dan weg. Na 3 uur wordt ik wakker. Wolfs vertelt dat ze twee uur bezig zijn geweest met mij te operen en dat ik dan een uur later wakker ben geworden. En nu is het uur van de waarheid. Leeft ons dochtertje of niet. “Wolfs ik ben bang.” zeg ik huilerig. “Ik ook Eef, ik ook.” zegt Wolfs ook huilerig. We pakken elkaar stevig vast. We huilen beide, bang dat we ons dochtertje kwijt zullen zijn. Bang dat ik het deze keer weer niet heb kunnen vasthouden. Ik wil het kindje van Wolfs niet kwijt. Ik draag zijn kind en wil hem niet teleurstellen doordat ik het niet heb kunnen vasthouden.
_________________

Merel: Ik weet hoe het is om een zus van een flik te zijn. Ze denken altijd eerste, ergste bij Ben is het juist hetzelfde wss daarom dat ze zo goed bij elkaar passen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen







Geplaatst: 30 Mei 2012 19:12:33    Onderwerp:

Terug naar boven
Tati - Merel
Mike Van Peel


Geregistreerd op: 27 Mei 2012
Berichten: 389
Woonplaats: Gentbrugge

BerichtGeplaatst: 30 Mei 2012 19:13:20    Onderwerp: Reageren met citaat

De dokter komt naar ons toe. “We gaan nu luisteren of jullie dochtertje.” “Ik hoor haar hartje niet. Wolfs” Ik begin harder te huilen maar dan horen we het hartje. Wolfs en ik zijn zo blij. “Ons dochtertje leeft nog Wolfs dat is zo geweldig.” “Ja dat is inderdaad geweldig Eef. We krijgen een dochtertje.” Na drie maanden beval ik van een prachtige meisje en dan opeens blijkt dat het een tweeling is. We krijgen 2 prachtige dochtertjes. “Wolfs ik wil 1 van de meisjes Floriane noemen .” Wolfs begint te huilen. “Wat lief dat je haar naar mij noemt. Ik dacht aan Elena.” “Ah je noemt haar ook naar mij.” Na drie dagen mag ik naar huis. We gaan volgend jaar trouwen. Ik vind het goed want dan zijn Elena en Floriane een jaar oud en dan worden zij onze bruidsmeisjes. Ik ben zo gelukkig met Wolfs. Ik wil hem nooit meer kwijt. Ik zou niet weten wat ik zou doen zonder hem. “Eef ik hou ontzettend veel van je.” “Ik ook van jou Wolfs. Ik ook van jou.”We leggen onze dochtertjes in bed en we gaan dan ook naar ons bed.

Einde

Wordt vervolgd

Het vervolg op dit verhaal zal PS: I love you heten
_________________

Merel: Ik weet hoe het is om een zus van een flik te zijn. Ze denken altijd eerste, ergste bij Ben is het juist hetzelfde wss daarom dat ze zo goed bij elkaar passen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    flikken - Zone Stad Forumindex -> Archief verhalen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.