flikken - Zone Stad
Dit gaat over de Belgische serie Flikken en Zone stad
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Alleen en niet alleen - Tati - Merel
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    flikken - Zone Stad Forumindex -> Archief verhalen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Tati - Merel
Mike Van Peel


Geregistreerd op: 27 Mei 2012
Berichten: 389
Woonplaats: Gentbrugge

BerichtGeplaatst: 30 Mei 2012 17:57:30    Onderwerp: Alleen en niet alleen - Tati - Merel Reageren met citaat

Ik vindt het leuk om verhalen te schrijven en omdat mijn vorig verhaal bijna ten einde loopt begin ik nu opnieuw. Ik hoop dat ik het nu wat beter doe Embarassed Deze keer begint mijn verhaal bij de seizoensfinale 5. Veel leesplezier. Dit verhaal draag ik op aan Lisa,Maxime,Mirelle en Berber

Reacties

Wolfs! Waarom Wolfs! Hij reageert niet. De auto’s rijden voor me neus weg. Ik ren erachter na in de hoop ze te kunnen tegenhouden maar ik besef al snel dat ik ze niet kan inhalen. Ik begin te huilen. Ik sta hier nu alleen, net bedrogen door mijn allerbeste vriend Wolfs en door mijn vriend Joes. Hoe kon Joes me dit nou aandoen. Waarom Wolfs? Heeft Wolfs wel met de 4 miljoen te maken? Ik weet het niet meer maar dan herriner ik ons gesprek. Wolfs, ik ben zo verraden nu moet je eerlijk tegen me zijn. Ik ben nooit oneerlijk tegen je geweest. Ik ben nooit oneerlijk tegen je geweest. Wolfs heeft er niets mee te maken hij wordt er gewoon ingeluisd maar door wie. De tranen blijven over mijn wangen stromen en opeens hoor ik Eva zeggen. Ik draai me om. Oh Marion. Ik spring in haar armen. Hey Eva wat is er? Wolfs. De tranen stromen nog meer. Wat is er met Wolfs?
_________________

Merel: Ik weet hoe het is om een zus van een flik te zijn. Ze denken altijd eerste, ergste bij Ben is het juist hetzelfde wss daarom dat ze zo goed bij elkaar passen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen







Geplaatst: 30 Mei 2012 17:57:30    Onderwerp:

Terug naar boven
Tati - Merel
Mike Van Peel


Geregistreerd op: 27 Mei 2012
Berichten: 389
Woonplaats: Gentbrugge

BerichtGeplaatst: 30 Mei 2012 18:06:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Wolfs is opgepakt door de KPLD. Hoezo? Ze hebben de 4 miljoen euro in zijn auto gevonden. Ik geloof het niet Marion. Hij heeft het niet gedaan. Gisterenavond zei hij dat hij nooit oneerlijk tegen mij was. Wat moet ik nu doen. Ellis verwittigen misschien dat zij iets kan regelen. Samen gaan we naar Ellis0 Hey Eva, waar is Wolfs? Heeft de KPLD je nog niets gezegd. Wat zouden ze me moeten vertellen. Wolfs, ze hebben Wolfs gearresteerd. De tranen lopen weer over mijn wangen. Ik kan er niets aan doen. Eva, het komt allemaal goed. Ga naar huis Eva zodat je wat kunt bekomen. Dank je wel. Geen probleem. Ik kom het kantoor van Ellis uit. Marion, ik ga naar huis om wat te bekomen. Is goed Eva. Ik ga naar huis en doe mijn sportkleren aan. Ik loop naar de Maas om daar mijn gedachten wat te kunnen ordenen, maar ik denk de hele tijd aan Wolfs. Ik ga na een uur weer naar huis. Ik neem een douche en daarna haal ik chinees. Na het eten kijk ik nog wat tv en daarna kruip ik in mijn bed maar ik geraak niet in slaap.

Ik droom de hele belevenissen van vanmiddag opnieuw. De zin: Ik ben nooit oneerlijk tegen je geweest bleef in mijn droom maar herhalen. Ik schiet wakker. Het is 4 uur ’s nachts. Ik besluit maar wakker te blijven. Om 8 uur kom ik aan op het bureau. Eva, kom je naar mijn bureau. Ellis kijkt bezorgd. Ik ga zitten. Wat is er? De KPLD heeft gebeld. Mag ik Wolfs zien? Of beseffen ze dat hij onschuldig is. Nee, hij is weg Eva. Is hij..? De tranen stromen weer over mijn wangen. Nee, hij is niet dood maar hij is verdwenen bij de KLPD. Hij is ontsnapt. Waarom doet hij dat, hij is onschuldig. Ik weet het niet Eva maar hij zal er wel een hele goeie reden voor hebben omdat te doen. Ja, dat geloof ik ook. Wolfs, wat ben je toch van plan? Dwaalt er de hele tijd door mijn hoofd.
_________________

Merel: Ik weet hoe het is om een zus van een flik te zijn. Ze denken altijd eerste, ergste bij Ben is het juist hetzelfde wss daarom dat ze zo goed bij elkaar passen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Tati - Merel
Mike Van Peel


Geregistreerd op: 27 Mei 2012
Berichten: 389
Woonplaats: Gentbrugge

BerichtGeplaatst: 30 Mei 2012 18:07:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Dagen gaan voorbij maar er is geen enkel spoor naar Wolfs. Is alles goed met hem? Waar is hij nu? Is hij in gevaar of niet? Het zijn vragen die door mijn hoofd dwalen. Ik wil hem zo graag eens zien, hem zo graag eens kunnen vastpakken. Twee weken later. Ik wil naar buiten gaan als ik een briefje zie liggen. Ik raap het op en lees het. Er staat: Als je naar het bureau gaat, laat dan de deur op een kier staan. Van wie zou het zijn? Ik besluit om te doen wat er op het briefje staat dan weet ik meteen van wie het komt. Op het bureau zeg ik niets over het briefje. Ik klop op de deur bij Ellis haar kantoor. Kom binnen eva. Ik ga binnen en ga zitten. Wat is er Eva? Heeft u al iets gehoord over Wolfs? Nee, het spijt me Eva maar hoe gaat het eigelijk met je. Gaat, ik mis hem gewoon zo. Wil hem zo graag zien, hem zo graag vastpakken. Dat begrijp i. Jullie hebben dan ook zo’n speciale band met elkaar en ik voel dat er ook meer speelt dan vriendschap alleen tussen jullie. Ik ga dan aan mijn bureau gaan zitten. Marion komt naar me toe. Ik staar naar mijn scherm. Ik ben aan het denken van wie dat briefje toch kan zijn. Eva, Eva, Eva, Eva. Ik schrik op. Huh, wat is er? We hebben een zaak. Wat voor een zaak? Een vrouw van 20 jaar is vermoordt. Ik pak mijn jas. In de auto staar ik door het raam. Na een halfuur hoor ik weer mijn naam. Ik schrik weer op. Huh, wat is er? We zijn op de PD(plaats delict)

Ow, ok. Eva wat is er met je? Je bent er totaal met je hoofd niet bij. Sorry, ik zit steeds te denken aan Wolfs. Begrijp het. We stappen uit de auto en we gaan naar de wetsdokter. En wat hebben we hier. Een vrouw van 20 jaar is vermoordt met 1 kogel door het hoofd. Dan gaan we naar Romeo. Romeo, zijn er getuigen? Ja, die vrouw daar. Ze kende het slachtoffer ook. De naam van het slachtoffer is Liliana Verbeeck. Ze is getrouwd en heeft 2 kinderen. Met wie is ze getrouwd en wat is haar adres. Ze is getrouwd met Erik Vandeputte. Het adres is Wolfstraat 18. Dank je Romeo. Ik en Marion gaan dan naar Erik. We bellen aan en een klein meisje doet open. Hoi en wie ben jij? Ik ben Clara. Clara, is je papa thuis. Clara roept haar vader. Wat kan ik voor je doen?, vraagt Erik. Eva Vandongen en dat is mijn collega Marion Dreesen, politie Maastricht. Mogen we binnen komen? Ja, kom maar. We gaan naar binnen. Meneer Vandeputte we hebben slecht nieuws voor u. Clara en Kiara gaan jullie maar boven gaan spelen, zegt Erik. De meisjes zijn weg. Wat is er? We moeten meedelen dat je vrouw is overleden. Wat is er gebeurd? Het onderzoek loopt nog maar je vrouw is vermoordt? Nee, dat kan niet. Ze was zo’n lieve vrouw. Het spijt ons. We zullen morgen terugkomen om wat vragen te stellen. Veel sterkte. We gaan weg. Ik zet Marion af aan het bureau en ik rij dan naar huis. Ik ga naar binnen en zie dat de deur volledig dicht is. Ik ga dan maar naar binnen en ga direct naar de keuken. Ik zie daar iemand staan maar zie niet goed wie het is. Ik besluit dichter te gaan en dan herken ik de persoon. Ik schrik als ik zie wie het is.
_________________

Merel: Ik weet hoe het is om een zus van een flik te zijn. Ze denken altijd eerste, ergste bij Ben is het juist hetzelfde wss daarom dat ze zo goed bij elkaar passen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Tati - Merel
Mike Van Peel


Geregistreerd op: 27 Mei 2012
Berichten: 389
Woonplaats: Gentbrugge

BerichtGeplaatst: 30 Mei 2012 18:07:55    Onderwerp: Reageren met citaat

“Wolfs, ben jij dat echt?” “Ja,Eef. Ik ben het echt.” Ik loop naar hem toe en pak hem stevig vast. “Ik heb je zo gemist Wolfs.” “Ik jou ook Eef.” We gaan dan gaan zitten. We kijken elkaar een tijdje zwijgend aan. “Wolfs?” “Ja, Eef. Vraag maar.” “Hoe ben je eigelijk ontsnapt? En hoe is het met je? Wat is er toch allemaal aan de hand? Waarom ben je weggelopen bij de KPLD? En…..” “Rustig Eef. Het gaat goed met mij. De reden dat ik ben gaan lopen, is dat er iemand van de KPLD mee in het complot zit. Hoe ik ben ontsnapt komt door 1 van de bewakers. Het is hij die zei dat ik moest vluchten en hij heeft me daarmee geholpen.”

“Loop je gevaar?” “Ik ben voorzichtig. Waarom denk je dat ik die jas met kap aan heb. Zo herkennen ze me niet. Eva, je moet me helpen. Jij moet het complot zien te ontrafelen. Jij kan dat. Ik weet dat jij dat kan. Neem Marion en Ellis in vertrouwen. “Ik beloof dat ik je onschuld zal bewijzen.” “Eva, haal Fleur uit Barcelona. Hier is ze veilig.” “Doe ik.” “Ik moet gaan” Nu al?” Wolfs geeft me een vluchtige kus op mijn mond en weg was hij. Ik stond voor me te kijken en raakte met mijn vingers mijn lippen aan. Dan liep ik naar buiten maar Wolfs was weg. Ik ging terug naar binnen en toets het nummer van Marion in en bel haar.
_________________

Merel: Ik weet hoe het is om een zus van een flik te zijn. Ze denken altijd eerste, ergste bij Ben is het juist hetzelfde wss daarom dat ze zo goed bij elkaar passen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Tati - Merel
Mike Van Peel


Geregistreerd op: 27 Mei 2012
Berichten: 389
Woonplaats: Gentbrugge

BerichtGeplaatst: 30 Mei 2012 18:08:10    Onderwerp: Reageren met citaat

“Met Marion.” “Met Eva.” “Hey Eva, wat is er? Je klinkt zo verbaasd.” “Wil je naar mij komen. Ik wil het niet over de telefoon zeggen.” “Ik kom meteen naar je toe.” Ik leg af. Na een halfuur is Marion er. We gaan in de keuken gaan zitten. “Wat is er nu Eva?” “Wolfs, was hier.” “Echt? Hoe was het met hem?” “Het ging goed met hem. Ik moest jou en Ellis in vertrouwen nemen. Hij vroeg of ik het complot wil ontrafelen en dat ik Fleur uit Barcelona wou halen.” “Ik ga je daarmee helpen Eva.” “Dank je.” Ik wrijf weer over mijn lippen met mijn vingers. “Is er nog iets dat je wilt vertellen?” “Wolfs heeft me gekust.” Ik voel hoe mijn wangen rood worden. “Geef je nou toe dat je hem leuk vindt.” “Ik geef niets toe, heb hem niet eens terug gekust want hij was te snel weg. Ik denk dat ik hem wel leuk vindt. Ik weet het niet Marion.”

“Weet je wanneer je hem terug gaat zien?” “Nee, maar hoop snel. Marion ga je mee naar Ellis. Wil haar ook inlichten en ik wil regelen dat ik morgen naar Barcelona ga.” “Tuurlijk ga ik met je mee.” We praten nog een tijdje. Na een uur vertrekken we naar het bureau. We komen na een halfuurtje aan. We gaan naar Ellis. Ik vertel Ellis alles wat Wolfs tegen me gezegd heeft. “Ik sta achter je Eva.” “Dank je wel Ellis. Mag ik je wat vragen?.” “Tuurlijk.” “Wolfs vroeg me of ik Fleur van Barcelona wil gaan halen. Zou ik morgen vrij mogen krijgen.” “ik geef je een week vrij Eva.” “Ik ga wel al dingen uitzoeken als je niet erg vindt.” “Nee hoor Eva.” Ik wrijf weer eens met mijn vingers over mijn lippen. “Is er nog iets wat je me wilt vertellen. Je weet dat je me alles mag vertellen.” Ik kijk haar twijfelend aan.
_________________

Merel: Ik weet hoe het is om een zus van een flik te zijn. Ze denken altijd eerste, ergste bij Ben is het juist hetzelfde wss daarom dat ze zo goed bij elkaar passen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Tati - Merel
Mike Van Peel


Geregistreerd op: 27 Mei 2012
Berichten: 389
Woonplaats: Gentbrugge

BerichtGeplaatst: 30 Mei 2012 18:08:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Wolfs heeft me gekust.” Ze word heel erg rood. “Oh Eva wat lief. Ben echt blij voor jou.” “Dus als Wolfs terug komt mogen we met elkaar blijven werken?” “Ja tuurlijk heb ik geen enkel probleem mee.” Marion komt dan binnen. “Euhm Eva er zijn hier 2 meisjes die je willen spreken over Wolfs” “Ik kom” Ik ga naar de 2 meisjes. “Volg me maar” We gaan naar de spreekkamer. “Wie zijn jullie en hoe kennen jullie Wolfs?” “Ik ben Maxime Wolfs de dochter van Floris. “ “Ik ben Mirelle Wolfs de zus van Floris” Ik kijk de 2 meiden aan. Zijn dochter? Zijn zus? Ik had maar weet van 1 dochter. “Ik weet alleen van zijn dochter Fleur. Hij heeft me nog nooit over jullie vertelt” “Dat komt omdat hij niet van ons bestaan weet.” “Hoe kan dat?”

“Mijn moeder heeft Wolfs alleen maar vertelt over Fleur en niet over mij. Ze heeft mij naar een ander gezin gebracht omdat ze niet genoeg geld had voor mij en Fleur. Ze wou mijn vader er niet mee belasten;” “Bij mij hetzelfde verhaal. Mijn moeder heeft me bij mijn broer weggehaald en nu zouden we hem heel graag willen zien?” “Sorry maar dat gaat niet. Ik weet zelf niet waar hij is.” Ik vertel ze het hele verhaal. “Dus mijn vader loopt gevaar?” “Hij is heel voorzichtig. Ik ga morgen naar Barcelona om Fleur te gaan halen. Hij heeft me dat gevraagd. Hij wilt dat ik haar bescherm.” “Eva toch hé? Heb jij iets met mijn vader?” “Nee heb niets met je vader” “Maar je bent wel verliefd op mijn broer?” Ik word rood. “Ik moet gaan” “wacht” roepen ze beide. “We willen mee.” “OK, morgen om 6 uur aan de luchthaven.” En dan stap ik weg. Ik ga naar huis. Naar het huisje dat ik onlangs had gekocht. Het was prachtig en gezellig.
_________________

Merel: Ik weet hoe het is om een zus van een flik te zijn. Ze denken altijd eerste, ergste bij Ben is het juist hetzelfde wss daarom dat ze zo goed bij elkaar passen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Tati - Merel
Mike Van Peel


Geregistreerd op: 27 Mei 2012
Berichten: 389
Woonplaats: Gentbrugge

BerichtGeplaatst: 30 Mei 2012 18:08:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Om 6 uur ’s morgens de volgende dag stond ik aan de luchthaven. Maxime en Mirelle waren er ook. Samen halen we onze tickets af en stappen het vliegtuig in. Ik vertel wat voor een man Wolfs is. Hoe lief, mooi en hoe geweldig hij is. Na 6 uur vliegen komen we aan. We gaan naar ons hotel en checken ons is en gaan dan op zoek naar Fleur. Even later. “Eva!” “Hey Fleur” “Wat doe jij hier?” “Je vader vroeg je om je te komen ophalen. Om je te beschermen?” “Wat is er aan de hand?” “Je vader is opgepakt voor die 4 miljoen maar 1 van de mensen van het OM zit in het complot daarom is hij ontsnapt maar hij is bang dat ze jou komen halen dus daarom ben ik hier.” “Jij doet echt alles voor mijn vader hé” “Ze knipoogt naar mij en dan ziet ze Maxime en Mirelle staan.

“Wie zijn zij?” “Dat is Maxime jouw zus en dat is Mirelle jouw tante.” “Ik ken ze niet? Pap heeft er ook nooit over vertelt.” “Dat komt omdat hij het zelf ook niet weet” “Ze leggen het haar uit. “OK, snap het. Ik ben dus Fleur aangenaam. Eva wanneer vertrekken we naar Maastricht? En wanneer zie je Wolfs weer?” “We vertrekken pas volgende week en wanneer ik Wolfs weer zie weet ik niet. Hoop snel.” Dan komen er nog 2 meisjes op ons afgelopen. “Wolfs zal het niet lang overleven hoor. We vinden hem wel en als dat gebeurd hé dan is hij dood!” “Pardon! Wie zijn jullie in godsnaam!!” “Ik ben Lisa De Vos en ben de dochter van Daan. Wolfs heeft mijn tante vermoordt en dat zal zijn leven kosten.” “Ik ben Berber Walraven dochter van Peer Walraven” “De dochter van de hoofdofficier van justitie. Is jouw vader dus het lek ofzo!” Ze roepen allebei: “Wolfs gaat dood!” en lopen dan weg. Ik loop erachteraan maar raak ze kwijt. Ik loop dan trug naar de andere. “Sorry ben ze kwijt gespeeld. Plannen gewijzigd we gaan vandaag nog trug naar Maastricht moet Wolfs op de ene manier waarschuwen dat Daan is ontsnapt en hem vragen naar een ene Peer.” Allemaal knikken ze en binnen 8 uur waren we weer in Maastricht. Ik schrijf een briefje dat hij onmiddellijk naar mij moet komen en leg het onder de deurmat.
_________________

Merel: Ik weet hoe het is om een zus van een flik te zijn. Ze denken altijd eerste, ergste bij Ben is het juist hetzelfde wss daarom dat ze zo goed bij elkaar passen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Tati - Merel
Mike Van Peel


Geregistreerd op: 27 Mei 2012
Berichten: 389
Woonplaats: Gentbrugge

BerichtGeplaatst: 30 Mei 2012 18:09:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Die zelfde avond komt er een man binnen met weer een trui met een kap op. “Wolfs, gelukkig je bent er.” Ik pak hem stevig vast. “Wat is er Eva? Hey lieve schat.” Fleur pakt Wolfs ook stevig vast. “Pap, gelukkig ben je ok.” “Maar wat is er aan de hand?” Opeens ziet hij Mirelle en Maxime staan. “Wie zijn dat in godsnaam? Eva waarom haal je er mensen bij die ik niet ken?” “Wolfs, wat ik je nu ga vertellen ga je vast niet geloven. Dit is Mirelle je zus en dit is Maxime je andere dochter.” “Huh? Ik heb helemaal geen zus en heb maar 1 dochter.” “Vertel het hem maar.” Ze vertellen waarom hij er niets van wist. “Maar hoe konden ze dat nou doen.” Hij pakt Maxime en Mirelle vast. “Wolfs er is nog iets.” “Wat dan Eef?” “Zowel Peer als Daan hebben een dochter. Ze noemen Lisa De vos en Berber Walraven. Ze zeiden dat ze jou willen vermoorden. Ze willen wraak om hun vaders.” “Wat is dit nou weer. Jezus het wordt steeds ingewikkelder maar moet weer gaan.” “Nee, Wolfs blijf alsjeblieft deze avond hier, hier bij mij.” “Eva, dat kan nu niet misschien later maar nu zeker niet. Het spijt me.” Ik kijk sipjes en dan opeens pakt hij mijn gezicht vast en niet schelende dat er zijn dochters en zijn zus het zagen kuste hij mij heel passioneel op mijn mond en ik kus hem trug en dan was hij weg.
_________________

Merel: Ik weet hoe het is om een zus van een flik te zijn. Ze denken altijd eerste, ergste bij Ben is het juist hetzelfde wss daarom dat ze zo goed bij elkaar passen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Tati - Merel
Mike Van Peel


Geregistreerd op: 27 Mei 2012
Berichten: 389
Woonplaats: Gentbrugge

BerichtGeplaatst: 30 Mei 2012 18:09:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Eva maakt zich ernstig zorgen om Wolfs. Wat zijn Berber en Lisa toch van plan? Ze loopt de hele tijd de panikeren. Fleur probeert haar rustig te krijgen. “Wat als ze hem vermoorden hé? Wat moet ik dan? Ik zal me eeuwig schuldig voelen.” “Eva rustig pap is slim.” Eva hoort opeens een schot en ze rent meteen naar buiten. “Wolfs! Jezus Wolfs wat is er gebeurd?” “Die Lisa heeft me neergeschoten.” “Lisa kijkt me best wel lief. Ze wordt gewoon opgestookt door die Peer en Daan.” “Jezus Eva ze heeft dus net wel op me geschoten!” “Nouja rustig maar.” Lisa smijt iets naar binnen. Het is een recorder en ze zet hem aan

“Eva is niet meer dan speelgoed voor mij. Ik wil haar alleen maar in mijn bed krijgen.” “Vuile klootzak! Gaat het je daar alleen maar om!” “Jezus Eva natuurlijk niet. Het is opgezet spel. Ze willen ons tegen elkaar opzetten.” “Mijn huis uit! Nu! Ik wil je nooit meer zien!” “Eva alsjeblieft.” “Eruit zeg ik!” “Ik laat je wel even.” “Eruit! Mijn huis uit!” Wolfs verlaat Deponti. Maxime en Mirelle zijn enorm kwaad op Eva. “Als het jullie niet aanstaat dan is daar de deur! Weg jullie! Rot dan ook op!” Fleur neemt het voor Eva op. “Eva heeft groot gelijk om kwaad te zijn. Maxime begint. “Ben jij nu zo achterlijk Eva! Het is opgezet spel! Wolfs houdt enorm veel van jou!” “Weg mijn huis uit jullie! Ga toch lekker achter hem aan als jullie hem zo aanbidden! Vertrek!” Maxime en Mirellen gaan ook Deponti uit.
_________________

Merel: Ik weet hoe het is om een zus van een flik te zijn. Ze denken altijd eerste, ergste bij Ben is het juist hetzelfde wss daarom dat ze zo goed bij elkaar passen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Tati - Merel
Mike Van Peel


Geregistreerd op: 27 Mei 2012
Berichten: 389
Woonplaats: Gentbrugge

BerichtGeplaatst: 30 Mei 2012 18:09:56    Onderwerp: Reageren met citaat

“Wat heb ik in hem vergist Fleur.” “Ik weet het niet meer Eva?” “Wat weet je niet meer?” “Wie ik nog moet geloven of wat ik nog moet geloven.” “Ja, ik weet het ook niet meer.” Wolfs dwaalt de hele stad door. Dacht Eva nou echt dat hij alleen dat wou van haar. Hij wou gewoon bij haar zijn. Dagen gaan er voorbij tot Eva inderdaad ontdekt dat er met het bandje was geknoeid. Ze laat een boodschap achter voor Wolfs. Het duurt niet lang of Wolfs belt aan. Ze laat hem binnen. “Het spijt me Wolfs dat ik jou weer niet geloofde.” “Het is al goed Eva.” Hij knuffelt haar. Hij wilt haar weer een klein kusje op haar mond geven maar ze duwt hem weg.

“Sorry Wolfs, er is zoveel gebeurd en ik weet het niet meer. Ik weet niet meer wie de goeie zijn en wie de slechte. Ik ben eerlijk gezegd door alles wat er gebeurt is een deel van mijn vertrouwen in jou kwijt. Het spijt me.” “Ik begrijp het wel.” Wolfs gaat weer weg. Fleur gaat er ook vandoor en dan komt Marion op bezoek. “Hey Eva alles goed met je?” “Gaat wel hoor Marion.” “Wat is er?” “Nou gewoon. Er is zoveel gebeurd dat ik een deel van mijn vertrouwen in Wolfs kwijt ben. Ik weet ook niet meer wie de goeie en wie de slechte zijn. Wat moet ik nou doen? Ik weet het gewoon niet meer.” “Nou dat is heel wat Eva. Misschien dat je even vrij neemt om alles te laten bezinken.” “En dan ben ik nog eens zwanger van die Peer.” “Je bent zwanger.” “Ja zeg ik toch maar wil het kind niet.” “Wat ga je doen?” “Nou geen idee. Ik wil het niet maar abortus vind ik dan weer zo erg.”

“Ja dat snap ik.” “Het is zo een puinhoop Marion.” Marion pakt Eva vast. “Het komt allemaal wel goed Eva.” Eva en Marion gaan op zoek naar Lisa,Berber,Peer en Daan. Eva gaat een gebouw binnen en vindt iets maar opeens wordt er iets in de nek van Eva gespoten en ze valt weg maar dan komt Marion en ziet ze Peer weglopen. Marion herkent hem meteen door de foto die Eva haar eens had laten zien maar belt eerst een ambulance voor Eva. Na de onderzoeken komt Marion bij Eva op de kamer. “En wat zeiden ze?” “Ik heb een miskraam gekregen door die spuit.” “Dan heeft Peer zijn eigen kind vermoordt.” “Dat is zijn probleem. Het kan me niet schelen. Ik draag zijn kind niet meer en ik ben er niet droevig om.”

Paniekerig komt Fleur,Maxime en Mirelle binnen. “Wat is er met jullie aan de hand?” “Wolfs! Ze hebben hem meegenomen!” “Wat!” Ze stapt uit bed. “We moeten hem vinden en wel nu meteen” Eva begint meteen Wolfs te gaan zoeken. Ondertussen bij Lisa,Berber,Peer en Daan. Peer en Lisa zijn met elkaar aan het kussen en Berber en Daan zijn met elkaar aan het kussen. “Wat willen jullie van mij? Laat mij toch eens met rust!” Lisa kijkt hem kwaad aan. “Nee wij laten jou niet met rust. Luister Wolfs we gaan je door een hel laten gaan. Lisa slaat breekt een vinger van hem. Wolfs schreeuwt het uit van de pijn. Daarna breekt Peer een vinger en dan Berber en dan Daan. Ze lachen alle 4 om te zien hoeveel pijn hij heeft. Daan:” En dit is nog maar het begin Wolfs. Dit is nog maar een begin.”
_________________

Merel: Ik weet hoe het is om een zus van een flik te zijn. Ze denken altijd eerste, ergste bij Ben is het juist hetzelfde wss daarom dat ze zo goed bij elkaar passen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    flikken - Zone Stad Forumindex -> Archief verhalen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.