flikken - Zone Stad
Dit gaat over de Belgische serie Flikken en Zone stad
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Fleva forever - Tati - Merel
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    flikken - Zone Stad Forumindex -> Archief verhalen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Tati - Merel
Mike Van Peel


Geregistreerd op: 27 Mei 2012
Berichten: 389
Woonplaats: Gentbrugge

BerichtGeplaatst: 30 Mei 2012 18:43:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoodstuk 11: Wat is er met Eva aan de hand?

Dokter: Mevrouw Vandongen gefeliciteerd
Eva: gefeliciteerd waarvoor?
Dokter: U bent 3 maand zwanger van een tweeling. Het zijn twee prachtige dochters
Eva: Zwanger?
Dokter: ja
Eva: Bedankt
Ik ga naar buiten, naar mijn auto. Ik ben zwanger. Zwanger van mijn Wolfsje. Ik ben echt gelukkig maar hoe gaat Wolfs reageren? Gaat hij het wel leuk vinden. Ik rij naar het bureau en ga naar Marion
Eva: Kan ik je onder 4 ogen spreken
Marion: tuurlijk Eva
We gaan naar de kleedkamer
Marion: Wat is er?
Eva: Ik ben zwanger
Marion: Echt? Nou wat leuk. Hoe ver ben je al?
Eva: Ik ben 3 maanden ver en ben zwanger van een tweeling. Twee meisjes
Marion: Dat is fantastisch of niet?
Eva: Jawel ik weet alleen niet hoe Wolfs erop gaat reageren
Marion: Wolfs gaat dat ook fantastisch vinden. Zal ik hem gaan halen
Ik knik van ja en na een paar minuten komt Wolfs aangelopen zonder Marion
Wolfs: Marion zei dat je mij iets moest vertellen. Wat is er? Is alles in orde?
Eva: Ja hoor. Je weet dat ik me al 3 maanden ’s ochtends misselijk voelde hé
Wolfs: Ja en ik heb gezegd dat je daarmee naar de dokter moet gaan
Eva: Daar kom ik net van
Wolfs: En? Het is toch niets ernstig
Eva: Nee allee ja voor mij toch niet
Wolfs: Zeg het gewoon liefje
Eva: Ik ben 3 maanden zwanger van een tweeling en het zijn twee meisjes
Wolfs: Ik word papa superleuk
Wolfs pakt me vast en draait een rondje met mij
Eva: Je vindt het leuk
Wolfs: Tuurlijk vind ik het leuk. Ik vind het fantastisch
Eva: Ik ben superblij met dit antwoord
Wolfs: Gaan samen wonen hoeft niet want we wonen al samen
Eva: Haha ja
Ik pak hem vast en dan gaan we naar het teamlokaal en iedereen feliciteert mij met mijn zwangerschap
Eva: Marion heb jij je niet kunnen in houden om het te zeggen
Marion: Sorry maar ben zo blij voor je
Eva: Geef niet hoor en dank je wel
Ellis: Tot hoelang blijf je werken?
Eva: Als ik 8 maanden ver ben dan blijf ik mijn laatste maand thuis
Wolfs: Mag ik dan ook thuis blijven
Ellis: Tuurlijk Wolfs
Wolfs: Dank je
Ellis: Graag gedaan en hebben jullie al namen?
Wolfs: Zeg jij maar liefje ik weet geen namen en vind alles goed
Eva: Ik wil eerst iets vragen aan jullie?
Ellis,Marion,Romeo: Vraag maar
Eva: Marion zou jij Meter willen worden van 1 van de twee meisjes en Ellis wil jij ook meter worden van 1 van de twee meisjes en Romeo zou jij peter willen worden van 1 van de twee meisjes
En dan komt Frits binnen gewandeld
Eva: En Frits zou jij ook peter willen worden van 1 van de twee meisjes
Marion,Ellis,Romeo en Frits: Ja heel graag
Eva: Super dan weet ik de perfecte namen. De namen worden Iluna Fleur Marion Romeo Wolfs en Yanessa Latika Ellis Frits Wolfs Jullie namen zitten er in omdat jullie de meter en de peter zijn en de naam van Fleur en Latika omdat ze hun halfzussen zijn
Wolfs: Lieverd ik vind het prachtige namen
Iedereen; Wij ook
We lachen allemaal en vieren mijn zwangerschap met champagne alleen ik drink fruitsap want mag geen alcohol drinken met mijn zwangerschap
_________________

Merel: Ik weet hoe het is om een zus van een flik te zijn. Ze denken altijd eerste, ergste bij Ben is het juist hetzelfde wss daarom dat ze zo goed bij elkaar passen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen







Geplaatst: 30 Mei 2012 18:43:20    Onderwerp:

Terug naar boven
Tati - Merel
Mike Van Peel


Geregistreerd op: 27 Mei 2012
Berichten: 389
Woonplaats: Gentbrugge

BerichtGeplaatst: 30 Mei 2012 18:43:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoodstuk 12: Tijdens de zwangerschap en na de bevalling

We gaan naar huis. Als we binnen zijn.Eva: Ik ben zo gelukkig Wolfs. Binnenkort word ik Eva Wolfs en binnen 6 maanden beval ik van 2 dochters. Ik ben echt blij dat ik je kinderen mag dragen
Wolfs: Ik ben ook heel gelukkig met je. Ik ben blij dat jij de moeder wordt van onze kinderen. Ik wil geen andere vrouw meer.
Zes maanden later. We zijn thuis want de laatste maand van mijn zwangerschap waren we thuis. Ik ben op mijn laatste week. Het is zo een geweldig gevoel, wetend dat er in mijn buik 2 levende wezens zitten. Ik ben zo blij dat ik van Wolfs zwanger ben. Opeens krijg ik een kramp. Ik weet dat mijn weeën zijn begonnen.
Eva: Wolfs!!!!!!
Wolfs komt naar mij toegelopen
Wolfs: Wat is er liefje?
Eva: Mijn weeën zijn begonnen
Wolfs: Ik pak jouw koffer en we zijn weg
Wolfs rent naar boven en pakt mijn koffer en loopt trug naar beneden. Hij zet mijn koffer dan in de auto en daarna helpt hij mij. Na een kwartier zijn we in het ziekenhuis.
Wolfs: Mijn liefje moet bevallen
Dokter: Ok, kom breng haar direct naar de verlossingskamer 4
Na een halfuur zijn onze dochters geboren en ben ik op de kamer. Ik moet nog een dag in het ziekenhuis blijven. We hebben ook gevraagd of onze dochters mogen blijven na de onderzoeken. Nu nog een uur later komen de verpleegsters binnen met onze dochters.
Eva: En?
Verpleegster 1: Ze zijn perfect gezond. Het zijn prachtige meisjes. Hebben jullie al namen?
Eva: Ja, Iluna Fleur Marion Romeo Wolfs en Yanessa Latika Ellis Frits Wolfs
Verpleegster 2: Het zijn prachtige namen
Wolfs: Mijn Eefje weet mooie namen te bedenken
De verpleegsters gaan weg
Eva: Ze zijn prachtig. Ze lijken helemaal op jou.
Wolfs: Ze lijken op ons beide
Eva: Ja
Dan komen Fleur en Latika binnen
Fleur: Hey pap,mam
Latika: Het mam,pap
Eva: Hey Fleur en Latika
Fleur: Het zijn prachtige zusjes
Latika: Ja zus daar heb je gelijk in
Wolfs: Dat is lief van jullie. Ik ben zo gelukkig met mijn Eefje en mijn kinderen en met jullie
Fleur: Ja wij ook en dat zie ik en ben superblij voor je
Latika: Ja ik ook
Wolfs: Dank je
We zijn nu 2 jaar verder maar we zijn nog niet getrouwd. Iluna en Yanessa gaan nu naar school. Ik ben weer bevallen van een meisje. Wolfs is supergelukkig en ik ook. Haar naam is Liana Wolfs. Ze is echt prachtig. Weer 1 jaar later. Iluna en Yanessa zijn naar school en we gaan wandelen met Liana. We maken Liana klaar. Ze is echt prachtig. Ze heeft zo glanzend haar en er zitten 3 verschillende kleuren zoals bij Wolfs vroeger. Donkerbruin,lichtbruin en wat kleine stukjes rost. Het is echt mooi omdat het ook zo natuurlijk is. We wandelen op het voetpad. We zijn aan het lachen. We steken over en Liana laat haar knuffel vallen. Opeens trekt ze haar hand los van mijn hand en loopt naar de straat. Ik loop er direct achterna maar dan komt er een auto en rijdt Liana omver.
Eva: Liana nee!!!!!!!!!!!
Wolfs rent naar mij toe en belt onmiddellijk een ambulance en Marion om de chauffeur samen met Romeo te komen arresteren. Na een kwartier is de ambulance er en Marion en Romeo om de chauffeur op te sluiten. De ambulancebroeders nemen Liana mee. Na 4 uur zijn ze klaar en de dokter komt buiten maar zonder Liana. We gaan naar de dokter.
Eva: Dokter hoe is het met Liana?
Dokter: Ik heb slecht nieuws voor jullie
Ik pak Wolfs zijn hand vast
Eva: Wat voor slecht nieuws dokter
_________________

Merel: Ik weet hoe het is om een zus van een flik te zijn. Ze denken altijd eerste, ergste bij Ben is het juist hetzelfde wss daarom dat ze zo goed bij elkaar passen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Tati - Merel
Mike Van Peel


Geregistreerd op: 27 Mei 2012
Berichten: 389
Woonplaats: Gentbrugge

BerichtGeplaatst: 30 Mei 2012 18:44:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoofdstuk 13: Overleeft Liana het?

Dokter: we hebben ons best gedaan maar Liana is tijdens de operatie gestorven
Eva: Liana!!!! Nee!!!
De tranen lopen over mijn wangen en Wolfs is ook aan het huilen. Samen troosten we elkaar. We huilen uren aan stuk en dan opeens stopt Wolfs met huilen en zegt niets meer. Iluna en Yanessa logeren bij Marion We gaan naar huis. Aan Deponti aangekomen gaan we naar binnen. In de keuken. Wolfs verandert opeens van gedrag.
Wolfs: Het is allemaal jouw schuld!!!! Jij had haar niet goed vast!!! Jij hebt haar losgelaten!!!!! Door jou is ze dood!!!!
Eva: Ik ben er direct achterna gerend.
Wolfs: Ja maar je was veel te traag!!!!
Eva: Hoe durf je het op mij te steken!!!! Ik heb mijn best gedaan ja!!!!
Waarom zegt Wolfs zoiets. Het is misschien gewoon zijn verwerkingsproces maar dan nog dit moet ik niet pikken.
Wolfs: Ga naar boven!!! Wil je vanavond niet meer zien!!!
Eva: Ik blijf hier
Wolfs: Naar boven!!!! Nu!!!!
Eva: Nee!!!
Opeens komt Wolfs op mij afgestapt en geeft mij een keiharde klop in mijn gezicht.
Wolfs: Naar boven nu!!!!
Ik ren onmiddellijk naar boven. Als ik in ons kamer ben ga ik op mijn bed liggen en stromen de tranen over mijn wangen. Waarom heeft hij mij nou in godsnaam geslagen. Wat is er toch met Wolfs an de hand? Hij heeft mij nog nooit geslagen. I kweet nu al dat het een hele moeilijke periode zal worden.
Wolfs:
Wat heb ik nou gedaan? Ik heb Eva geslagen maar aan de andere kant verdiende ze het ook. Ze had maar moeten luisteren. Ik ben haar grote mond soms echt beu maar hoe kon ik haar slaan? Ik heb haar in mijn hele leven dat we elkaar kende nog nooit geslagen. Wat is er toch met mij aan de hand?
Eva:
Ik hoor onze kamerdeur opengaan en voel een paar minuten later dat er iemand naast mij op bed zit. Ik blijf maar doorhuilen.
_________________

Merel: Ik weet hoe het is om een zus van een flik te zijn. Ze denken altijd eerste, ergste bij Ben is het juist hetzelfde wss daarom dat ze zo goed bij elkaar passen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Tati - Merel
Mike Van Peel


Geregistreerd op: 27 Mei 2012
Berichten: 389
Woonplaats: Gentbrugge

BerichtGeplaatst: 30 Mei 2012 18:45:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Het kan als heftig beschouwd worden dus wie niet tegen heftig kan leest het beter niet.
!!


Hoofdstuk 14: Wat is er met Wolfs aan de hand?

Ik voel hoe de persoon een hand over mijn rug streelt en ik trek me trug.
Wolfs: rustig maar het is ok Het spijt me liefje echt ik had je nooit mogen slaan sorry echt waar
Ik draai me om en kijk hem met een betraand gezicht aan
Eva: Waarom sloeg je mij
Wolfs: omdat je niet luisterde
Eva: Ik heb ook verdriet en wil je helpen om er door te komen maar jij duwt me steeds weg en dan geef je mij de schuld
Wolfs: omdat het ook jouw schuld is Eva en hou er nou over op!
Eva: Je mag me niet slaan!! Heb je geen recht op!
Wolfs: Ik mag alles Eva Vandongen!
Eva; Nee! Mag je niet!
Wolfs: Eva hou je mond!
Eva: Nee!Waarom zou ik!
Wolfs: hou je mond!En wel nu!Of wil je nog een klop!
Eva: Nee! En durf me niet te slaan! Of anders!
Wolfs: Of wat anders!Hé!Mond dicht nu!
Eva: Nee!
Wolfs geeft me weer keiharde klop in mijn gezicht
Eva: Klootzak!Ik haat je!Ik blijf geen seconde langer bij jou!
Ik sta op en pak mijn koffer en begin mijn spullen erin te doen. Ik hoor dat Wolfs de kamerdeur keihard dichtslaat en ik schrik en Wolfs staat heel dicht bij en zijn ogen spuwen vuur uit. Vuur van woede. Ik heb hem nog nooit zo kwaad naar mij zien kijken. Ben best wel een beetje bang van hem.
Wolfs: Jij gaat niet weg!Je legt alles weer mooi de kast in en je bergt je koffer weer op!Je blijft mooi hier!
Eva: Nee!
Wolfs: Nee!
Hij smijt de koffer op de grond en ik zet een stap achteruit en hij komt weer dichterbij en zet weer een stap achteruit zo blijf i het doen tot ik met mijn rug tegen de muur sta.
Wolfs: jij gaat precies doen wat ik zeg!Begrepen!
Eva: Ik ben je slaafje niet!
Wolfs: Nee! Wat ben je dan wel?! Een slet!
Eva: Dit hoef ik niet te pikken!
Ik zag zijn hand naar mij toekomen en ik wist dat het weer zo laat was.
Wolfs: Sorry Eva ik weet niet wat ik heb
Hij krijgt tranen in zijn ogen. Ik pak hem vast
Eva: Je hebt verdriet om Liana maar het is fout omdat op mij af te reageren Ik wil je helpen maar je duwt mij van je af.
Wolfs: Ik weet het en het spijt me maar ik doe het blijkbaar automatisch maar Eefje ga alsjeblieft niet bij me weg
Eva: Ik blijf bij je beloofd
Hij lacht zwakjes en ik pak hem weer vast
Wolfs: Ik ga koken dat zal mijn zinnen wat verzetten
Eva: ok wil je dat ik je help?
Wolfs: ja graag
We gaan samen naar beneden en naar de keuken. Wolfs helpt me hoe ik dingen moet klaarmaken. Het is heel gezellig. We eten samen en doen samen de afwas. Dan laat ik opeens een glas vallen.
Wolfs: Godverdomme Eva kun je niet uitkijken!
Eva: sorry deed het niet met opzet
Ik bleef gewoon rustig
Wolfs: Je bent gewoon lomp Eva!
Wolfs loopt weg maar duwt mij met opzet en ik val. Wolfs probeerde me nog op te vangen maar hij was net te laat en ik viel recht in de scherven van het glas. Ik schreeuwde het uit van de pijn. In mijn beide armen en benen zaten stukjes glasscherven. Wolfs belt meteen de ambulance.
Wolfs: Sorry, sorry , sorry, sorry , sorry
De tranen bleven maar over de wangen van Wolfs stromen. Waarom huilde hij? Het was een ongeluk? Een stom ongeluk. Oke ja hij duwde me met opzet maar was niet de bedoeling dat ik in die scherven zou vallen en ik pak zijn hand vast
Eva: Hey lieverd het was een ongeluk echt je hoeft je niet schuldig te voelen
Wolfs: Maar doe het wel. Ik heb je geduwd met opzet en daardoor kwam je in die scherven terecht.
Eva: Ja ok maar je wou niet dat ik in die scherven viel dus het is ok echt
Wolfs: Het is niet ok Eva. Ik sla je voordurend ben agressief tegen jou en schreeuw tegen jou
Ik wilde nog iets zeggen maar opeens werd ik omringd door dokters. Ze namen me mee de ambulance in en Wolfs kwam achter met de auto en hij ging met me mee naar de onderzoekkamer en ik werd verdoofd in mijn armen en benen zodat ik het niet zou voelen als ze de scherven uithalen. Echt niet normaal ze waren met 4 dokters die met me bezig waren. Na een uur waren ze eindelijk klaar. Toen brachten ze Wolfs naar buiten en bleef er 1 vrouwelijke dokter bij mij. Ik wist meteen waar ze het over wou hebben. Hier heb ik geen zin in.
_________________

Merel: Ik weet hoe het is om een zus van een flik te zijn. Ze denken altijd eerste, ergste bij Ben is het juist hetzelfde wss daarom dat ze zo goed bij elkaar passen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Tati - Merel
Mike Van Peel


Geregistreerd op: 27 Mei 2012
Berichten: 389
Woonplaats: Gentbrugge

BerichtGeplaatst: 30 Mei 2012 18:46:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoofdstuk 15: Ontkenning

Tufour: Hoe is het thuis?
Eva: Prima
Tufour: En is je relatie met je vriend goed of slecht?
Eva:Goed
Tufour: Luister, we hebben oude blauwe plekken gevonden.
Eva: Ja nou en dan
Tufour: Wordt je mishandeld door je vriend
Eva: Nee!!
Tufour: Je hoeft niet bang te zijn. Als je wil dan bellen we de politie
Eva: Ik ben gewoon een paar keer gevallen meer niet. Ik heb een goeie relatie met mijn man
Ik sta op en loop de deur uit dan komt Wolfs naar me toe gelopen
Eva: Ik wil naar huis.
Wolfs neemt me mee en onderweg naar huis zegt hij niets. We komen thuis aan
Wolfs: Wat wou ze?
Eva: Niets
Wolfs: Eva!
Zijn ogen staan weer vol met vuur van woede
Eva: Ze vroeg of je mij mishandelde maar heb het ontkent heb echt niets gezegd echt niet
Opeens veranderen de ogen van Wolfs opeens in pijn en spijt. Hij heeft een gekwelde blik in zijn ogen
Wolfs: Eva, …
Eva: Wat is er? Zeg het maar. Het is ok
Opeens kust hij me heel passioneel en vol met vuur. Het voelt goed aan om zijn zachte kant weer te hebben hoop dat het zo blijft dat mijn oude Wolfsje blijft daar hoop ik vurig op
_________________

Merel: Ik weet hoe het is om een zus van een flik te zijn. Ze denken altijd eerste, ergste bij Ben is het juist hetzelfde wss daarom dat ze zo goed bij elkaar passen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Tati - Merel
Mike Van Peel


Geregistreerd op: 27 Mei 2012
Berichten: 389
Woonplaats: Gentbrugge

BerichtGeplaatst: 30 Mei 2012 18:46:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoofdstuk 16: Wolfs beseft dat hij in therapie moet

Wolfs: Het spijt me zo. Ik wist niet hoe ik me moest gedragen. Hoe ik met de dood van Liana moest omgaan en ik reageerde dat af op jou en dat was fout
Eva: Het is goed Wolfs echt maar je zal in therapie moeten gaan. Ik ga je helpen. Bij elk gesprek zal ik meegaan. Ik weet een hele goeie hier in de buurt.
Wolfs: Dank je Eef. Ik verdien je helemaal niet
Eva: Jawel, je had het gewoon moeilijk
Wolfs glimlacht heel lief naar mij
Wolfs: Hoe heet die therapeut en wat is het adres en Eefje ik zou het wel leuk vinden als je meegaat
Eva: Ze heet Floor Vermeulen en ze woont in de Wolfstraat 8 en tuurlijk zal ik met je meegaan
Wolfs komt naar me toe en geeft me een passionele kus op mijn mond en daarna geeft hij me een warme en lieve knuffel
Wolfs: Dank je wel Eefje
Eva: Graag gedaan
We gaan naar boven. We liggen op bed en Wolfs begint me te verwennen. Dat wordt een hele lange nacht
_________________

Merel: Ik weet hoe het is om een zus van een flik te zijn. Ze denken altijd eerste, ergste bij Ben is het juist hetzelfde wss daarom dat ze zo goed bij elkaar passen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Tati - Merel
Mike Van Peel


Geregistreerd op: 27 Mei 2012
Berichten: 389
Woonplaats: Gentbrugge

BerichtGeplaatst: 30 Mei 2012 18:47:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoofdstuk 17: De eerste therapiesessie

Wolfs:
Ik zie hoe Eva blij is dat ik hulp ga zoeken. Ikzelf ben ook blij dat ik die stap heb gezet want wil Eva geen pijn doen. Ik ben zo zenuwachtig en ik probeer het te verbergen voor Eva maar ze heeft het al door
Eva: Waarom ben je zo zenuwachtig?
Wolfs: Voor de sessie
Eva: Waarom?
Wolfs: Dat wat ik ga zeggen je misschien zal kwetsen
Eva: Moet je niet bang voor zijn echt niet
We gaan dan naar Floor. We zitten nog even in de wachtkamer en dan horen we
Floor: Meneer Wolfs komt u maar
Wolfs: Mag Eva mee
Floor: Als je daardoor geruster bent dan mag ze mee
We gaan naar binnen en gaan zitten. Nu gaat de eerste sessie beginnen.
Floor: En waarom wil je in therapie?
Wolfs: We hebben vorig jaar ons dochtertje Liana verloren en sindsdien ben ik Eva gaan mishandelen en wil dat het ophoudt
Floor: En waarom ben je haar gaan mishandelen? Gaf je haar misschien de schuld voor de dood van jullie dochtertje
Wolfs: ja eigelijk wel. Ze had haar vast en ik vond dat ze haar niet stevig genoeg vast had en dat ze daardoor omvergereden is maar besef ook nu dat het niet haar schuld was.
Floor: Mooi dat is heel mooi. Wat ging er door je heen toen ze zeiden dat je dochtertje was overleden
Wolfs: Ik voelde woede tegenover Eva. Ik was ook kwaad op mezelf. Ik begon het af te reageren op Eva
Floor: Ja dat is niet goed maar daar zullen we aan werken.
Een uur later
Floor: Ik weet wat ik moet weten. Lukt dat voor u om volgende week op hetzelfde uur te komen
Wolfs: Ja dat gaat lukken
Floor: Ok tot volgende week
Wolfs: Tot volgende week
Eva: Haija
We gaan weg. Het was best vermoeiend maar ik ga volhouden en Eva is ook al zo sterk. Hou echt heel veel van haar en zou haar echt niet meer kwijt willen
_________________

Merel: Ik weet hoe het is om een zus van een flik te zijn. Ze denken altijd eerste, ergste bij Ben is het juist hetzelfde wss daarom dat ze zo goed bij elkaar passen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Tati - Merel
Mike Van Peel


Geregistreerd op: 27 Mei 2012
Berichten: 389
Woonplaats: Gentbrugge

BerichtGeplaatst: 30 Mei 2012 18:48:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoofdstuk 18: Na de therapie + terugkeer van Luna & Iluna

Wolfs:
Ik ben zo blij dat het achter de rug is. Heb 6 maanden in therapie gezeten. Ik sla Eva niet meer. Ik ben trug de oude Wolfs
Eva:
Ik ben zo blij dat ik mijn oude Wolfsje trug heb. Hoop dat er nu niets meer gebeurd. Dat we eindelijk rustig van elkaar kunnen genieten. Onze 2 prachtige meisjes Luna & Iluna zijn nu al 2 jaar. Het zijn sterke meisjes. Vandaag komen ze trug bij ons. Ze logeerde een tijdje bij Latika. Ik hoor de deurbel. We rennen naar beneden en doen de deur open. Ik knuffel Latika. Luna springt in de armen van Wolfs en Iluna springt in mijn armen. We gaan allemaal in de keuken gaan zitten.
Eva: Hoe is het met mijn meisjes
Luna: Prima, het was heel leuk bij grote zus
Iluna: Ja, het was superleuk. Ze is heel erg lief
Latika: Ze zijn heel braaf geweest en hoe was het bij jullie. Is alles nu trug in orde?
Wolfs: Kom meisjes ga maar in de living gaan spelen
Luna & Iluna: Ok pap
Ze gaan spelen
Wolfs: Het gaat prima
Eva: Hij heeft me niet meer geslagen. Het is allemaal voorbij
Latika: Hoop dat jullie nu eindelijk eens rustig kunt genieten van elkaar
Eva & Wolfs: Hopen wij ook
Twee weken later gaan we trug gaan werken.
Eva: Hoi iedereen
Wolfs: Hier zijn we weer
Marion: Hey Wolfs, Eva. Hoe is het met jullie
Romeo: Lang niet gezien. We misten jullie
Eva: Alles gaat goed hoor en heb jullie ook gemist
Wolfs: Het gaat prima en natuurlijk heb ik jullie ook gemist
Esmee: Hoi, hebben jullie het goede nieuws gehoord
Eva: Nee, wat dan
Esmee: Ik mag bij jullie blijven en ik krijg vandaag mijn partner
Eva: Wat leuk
Wolfs: Ja, wat leuk voor je
Dan komt er een vrouw aan. Ellis komt buiten
Ellis: Mensen mag ik jullie voorstellen. Dit is Floor Tufour. Ze wordt de partner van Esmee
Esmee: Hoi, ik ben Esmee, je partner
Floor: Leuk, ik ben dus Floor. Super dat jij mijn partner wordt
Ellis: Esmee & Floor jullie mogen meteen gaan. Er is een diefstal gepleegd in het Stay Okay hotel. Adres is Maasboulevard 101
Esmee & Floor: We zijn al weg
En weg waren ze. Kort daarop waren Marion & Romeo ook weg.
Ellis: Eva & Wolfs gaan jullie naar het ziekenhuis. Er is daar iemand binnengebracht. Hij is in elkaar geslagen
Eva: We zijn al onderweg
We komen aan in het ziekenhuis en gaan naar de balie
Baliemevrouw: Wat kan ik voor jullie doen?
Eva: Er is hier een man binnengebracht die in elkaar is geslagen.
Baliemevrouw: Hij ligt in de nachtkamer 16
Wolfs: Dank u wel
We gaan er naar toe. We doen de kamer open en ik schrik. Het is mijn vader. Ik haat hem maar wat zo verwarrend is dat hij leeft. Na mijn 18de is hij aangereden en ze zeiden dat hij dood was. Ik blijf verstijfd staan. Ik voel hoe Wolfs me naar binnen duwt
Eva: Laat me buiten staan
Wolfs: Waarom?
Eva: Please, ik voel me niet zo goed
Wolfs: Ok
Wolfs geeft me een kus op de mond en gaat dan naar binnen. Na een uur komt hij trug naar buiten
Eva: En wat is er gebeurd?
Wolfs: Henk is dus in elkaar geslagen door onbekende
_________________

Merel: Ik weet hoe het is om een zus van een flik te zijn. Ze denken altijd eerste, ergste bij Ben is het juist hetzelfde wss daarom dat ze zo goed bij elkaar passen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Tati - Merel
Mike Van Peel


Geregistreerd op: 27 Mei 2012
Berichten: 389
Woonplaats: Gentbrugge

BerichtGeplaatst: 30 Mei 2012 18:49:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoofdstuk 19: Eva aan de alcohol en drugs

Twee weken later besluit ik toch eens naar Henk te gaan. Ik kom binnen
Henk: Hey liefje
Eva: Ik ben je liefje niet. Je was toch dood?
Henk: Was gelogen. Ik heb een verpleegster omgekocht
Eva: Klootzak!
Hij komt op me af en duwt me tegen de muur. Ik sta weer verstijfd. Ik laat het gebeuren net als vroeger. Ik weet hem uiteindelijk weg te duwen en loop het ziekenhuis uit. Alles van vroeger is trug. De pijn en het verdriet ik wil het weg hebben. Ik ga naar een café en begin te drinken. Het is een zalig gevoel. De pijn, het verdriet is allemaal weg. Ik weet ook ergens aan drugs te komen. Als het 22 uur is ga ik naar huis. Wolfs komt kwaad naar me toe
Wolfs: Verdomme Eef waar heb je gezeten! Heb je meer dan 20 keer gebeld maar je nam niet op!
Ik heb geen kracht om iets te zeggen en sta heel onstabiel op mijn benen. Wolfs kijkt me raar aan.
Wolfs: Wat is dat met jou? Jesus Eva je bent dronken en stoned. Godverdomme, ben je nou helemaal gek geworden! Wat is dat toch met jou?!
Eva: Laat me met rust!
Ik ga naar boven. De volgende ochtend. Het is weer trug de pijn en het verdriet. Ga heel vroeg weg en gebruik weer drugs en drink weer veel. Ik kom weer dronken en stoned trug thuis. Ik kom 2 weken aan een stuk steeds dronken en stoned thuis. Na die twee weken kom ik thuis en zie ik mijn koffers staan
Eva: Wat doen mijn koffers hier?
Wolfs: Ik breng je naar een afkickkliniek. Dit kan niet meer Eva. Ik heb gezien hoe het Fleur kapot maakte en dat laat ik jou niet overkomen. Ik heb nog te lang gewacht
Ik sta verstelt. Ik ga niet naar zo’n kliniek
Eva: Nee, ik ga niet!
Wolfs: Nee, je gaat wel zijt daar maar zeker van
Wolfs:
Ik pak Eva op en zet haar in de auto en ik doe haar deur op kinderslot en dan zet ik haar koffers in de achterbak en dan stap ik in. Eva schreeuwt en roept de hele weg. Ik geef eerst haar koffers af en dan haal ik Eva. Ik moet haar naar binnen sleuren. Verplegers nemen haar over. Er komt een vrouw naar me toe genaamd Vanessa Murant
Vanessa: Waarom brengt u haar naar hier?
Wolfs: Ze is verslaafd aan alcohol en drugs
Vanessa: Ok, ik ben Vanessa Murant maar dat wist je al. Ik zal je verloofde begeleiden. Het is heel belangrijk dat u blijft komen
Wolfs: Tuurlijk kom ik elke dag. Ik laat haar niet in de steek
Vanessa: Mooi, u kunt best morgen trug komen zodat ze wat rustiger is
Wolfs: Ok, dag Eefje. Tot morgen
Eva: Ik haat je!
Ze brengen Eva weg. Daarna ga ik naar het werk. Marion komt naar mij toe
Marion: Waar is Eva?
Wolfs: Kunnen we even alleen praten
Marion: Tuurlijk
We gaan naar de spreekkamer
Marion: Wat is er?
Wolfs: Ik heb Eva naar een afkickkliniek moeten brengen
Marion: Waarom? Wat is er gebeurd?
Wolfs: Ze is verslaafd aan drugs en alcohol
Marion: Eva toch waarom
Wolfs: Weet het niet
Eva:
Ik moet naar Vanessa. Ik ga binnen en ga zitten.
Vanessa: Waarom bent u beginnen drinken en drugs beginnen gebruiken
Eva: Gaat jou geen reet aan! Ik wil niet met je praten! Ik wil met Wolfs praten. Hem vertrouw ik, alleen hem
Vanessa: Hoe kan ik je helpen als je mij niet toelaat
Eva: Alleen Wolfs kan mij helpen, alsjeblieft
Vanessa: Ok maar je blijft hier. Ik zal kijken hoe het gaat
Eva: Dank je wel
Ik ga weer weg. De volgende dag. Vandaag is de dag. Ik ga Wolfs alles vertellen. Wolfs komt binnen. Hij geeft me een kus op de mond
Wolfs: Vanessa zei dat je alleen met mij wou praten. Dat je alleen mij vertrouwt. Marion en Ellis toch ook of niet?
Eva: Tuurlijk hun ook maar zij weten het al
Wolfs: Oke, Eefje ik luister en ben er voor je
Eva: Weet ik. Ok, ik zal bij het begin beginnen
Wolfs zet hem goed en kijkt me heel aandachtig aan. Hij luistert ook heel aandachtig maar goed zal maar eens aan mijn verhaal beginnen.
_________________

Merel: Ik weet hoe het is om een zus van een flik te zijn. Ze denken altijd eerste, ergste bij Ben is het juist hetzelfde wss daarom dat ze zo goed bij elkaar passen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Tati - Merel
Mike Van Peel


Geregistreerd op: 27 Mei 2012
Berichten: 389
Woonplaats: Gentbrugge

BerichtGeplaatst: 30 Mei 2012 18:50:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Dit kan voor sommige best heftig overkomen

Hoofdstuk 20: Eva's verleden

Eva: Ik was 3 jaar toen ons moeder ons in de steek liet. Ze kon het niet meer aan en liet ons bij hem achter. Ons vader sloeg ons de hele tijd. Helaas bleef het niet bij slaan alleen. Hij was elke dag dronken. Vind je het erg als ik hem gewoon aaspreek als hem?
Wolfs: Geen probleem. Vertel het maar op jouw manier en jouw tempo
Eva: Dank je. Ik kwam eens te laat thuis. Hij was woedend. Hij pakte een mes en sneed in mijn arm
Ik toon mijn arm waar een groot litteken te zien was
Eva: Het is bijna weg.
Wolfs: Dat is vreselijk Eva
Eva: Toen ik 12 werd kreeg ik “een mooi cadeautje” van hem en dat was een verkrachting
Wolfs pakt me vast. Het doet deugd. Hij zegt niets en dat was juist goed.
Eva: Van die eerste verkrachting kwam dus Latika maar dit deel wist je al
Wolfs: Klopt
Eva: Hij verkrachtte en sloeg me elke dag. Toen ik 13 werd begon ik te drinken en drugs te gebruiken om te pijn en het verdriet te vergeten. Het werkte want als ik dan thuis kwam was ik te dronken en te stoned om nog pijn en verdriet te voelen. Toen ik 14 werd begon ik te stelen om mijn drank en drugs te kunnen betalen. Op een dag werden ik en Katja betrapt.

Katja kon ontsnappen maar ik niet doordat ik bijna niet meer op mijn benen kon staan. De eigenares belde de politie. Er kwamen 2 politieagenten genaamd Marion Dreessen en een mannelijke collega. Ze namen me mee naar het kantoor. In de verhoorkamer was ik over mijn toeren. Ik hield de hele tijd mijn mond. Opeens legde die mannelijke partner Peter dacht ik dat hij noemde zijn hand op mijn schouder. Ik sloeg zijn hand weg en begon te schreeuwen tegen hem. Ik ging rechtstaan en hij pakte me vast en ik begon te schreeuwen en te huilen dat hij me los moest laten. Marion zei het ook maar hij liet me niet los. Dan kwam hun commissaris binnen en dat was Ellis.

Ze zei tegen Peter dat hij los moest laten en dan deed hij het. Hij moest dan naar Ellis haar bureau. Ze heeft hem dan ontslagen. Dan kwam ze trug bij mij en Marion. Ik had ondertussen een glaasje water gekregen. Ik heb dan voor het eerst mijn verhaal vertelt. Marion en Ellis troosten mij. Ze probeerde mij te overtuigen om klacht in te dienen maar ik durfde niet. Marion en Ellis gaven ook hun adres en nummer zodat ik ze kon bellen of er heengaan als ik me bedacht of nood had aan een gesprek. Toen ik 16 jaar was belandde ik in het ziekenhuis met alcoholvergiftiging en een overdosis drugs.

Ze hebben mijn maag moeten leegpompen en op het nippertje overleefde ik het. Marion en Ellis probeerde me te overtuigen om te stoppen met alcohol - en drugsgebruik. Ik luisterde niet. Ik had het nodig. Toen ik 17 was onderging ik een zelfmoordpoging. Ik had mijn polsen doorgesneden maar ik werd op tijd gevonden. Het was wel weer op het nippertje.
Ik toonde de littekens op mijn polsen
Eva: Weer probeerde Marion en Ellis me te overtuigen om weg te gaan. Toen ik 18 werd heb ik mijn en Maus zijn spullen gepakt en ben ik naar Marion gegaan en heb ik klacht ingediend. Twee weken later stond hij bij Marion haar deur. Hij zocht mij. Hij sloeg Marion neer. Maus wist waar ik mij verstopt had en hij wou niet zeggen tegen Henk waar ik was.

Hij begon Maus dan te slaan. Ik besloot dan maar uit de kast te komen. Hij pakte mijn haren vast en sleurde me zo het huis uit. Midden op de weg kon ik mij losrukken en liep trug naar Marion die net weer was bijgekomen en we zagen hoe hij werd omver gereden. Een halfuur later belde het ziekenhuis dat hij was overleden. Zo dat was mijn verhaal
Wolfs: Het is een vreselijk verhaal
Ik zag hoe erg hij het vond maar hij zat met vragen
Eva: Heb je nog vragen?
Wolfs: Ja, waarom kon je niet zonder alcohol en drugs
Eva: Ik had het nodig. Ik kon niet meer zonder. Als ik dan ’ s avonds thuis kwam verkrachtte hij mij altijd maar dan was ik te dronken en te stoned om te pijn en het verdriet te voelen. Het maakte het dragelijker. Door de drugs en alcohol voelde ik de pijn en het verdriet niet meer
Ik zag dat Wolfs het begreep en ok dat hij even van zijn stuk was. Hij pakte me vast. Een halfuur later
Wolfs: Waarom ben je trug begonnen Eef?
Eva: Vier weken geleden zag ik hem trug
Wolfs: Dus die man in het ziekenhuis was Henk?
Eva: Ja
Wolfs: Waarom zei je niets? Hij was toch dood
Eva: Weet niet. Ja dat dacht ik dus ook. Twee weken later ben ik hem toch gaan opzoeken. Toen heeft hij me aangerand en alles van vroeger kwam trug wou het vergeten wou niet dat het trug kwam
Wolfs: Begrijp ik maar als ik hem in mijn handen krijg zal zijne beste dag niet zijn
Eva: Rustig alsjeblieft
Wolfs: Sorry
Eva: Neem me mee naar huis
Wolfs: Eva je moet afkicken
Eva: Ik kan eraf blijven echt
Wolfs: Ok
Ik pak mijn spullen en ga met Wolfs mee naar huis. In Deponti. We komen aan binnen en we gaan naar boven. We bergen mijn spullen trug op. Wolfs pakt me opeens vast aan mijn heupen en kust me heel passioneel. Daarna legt hij mij op bed. Dit word een hele zalige nacht.
_________________

Merel: Ik weet hoe het is om een zus van een flik te zijn. Ze denken altijd eerste, ergste bij Ben is het juist hetzelfde wss daarom dat ze zo goed bij elkaar passen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    flikken - Zone Stad Forumindex -> Archief verhalen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.