flikken - Zone Stad
Dit gaat over de Belgische serie Flikken en Zone stad
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Fleva forever - Tati - Merel
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    flikken - Zone Stad Forumindex -> Archief verhalen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Tati - Merel
Mike Van Peel


Geregistreerd op: 27 Mei 2012
Berichten: 389
Woonplaats: Gentbrugge

BerichtGeplaatst: 30 Mei 2012 18:51:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoofdstuk 21: Marion nee!!

Het hele team heeft een hele dag verlof. Ik en Marion gaan samen de dag doorbrengen. We zijn al een hele voormiddag gaan shoppen en we hebben nu net gegeten
Marion: Hoe is het nu met je
Eva: Goed hoor heb nog geen drugs en alcohol aangeraakt het heeft me deugd gedaan om mijn verhaal te vertellen aan Wolfs
Marion: Geloof ik wel
Eva: Kom we zijn weer voort
We wandelen weer door de winkels en we hebben heel veel plezier voor we naar huis gaan wil Marion nog even binnen bij de juwelierszaak
Marion: Kom we gaan deze juwelierszaak binnen. Ze hebben hier mooie juwelen
Eva:Ja, prachtig
W gaan naar binnen en kijken rond. Opeens komen er 2 gewapende mannen binnen. Marion, de juwelierster en ik zijn de enige binnen
Overvaller 1: Liggen! Op jullie buiken!
We doen wat ze zeggen
Overvaller 2: Geef me het geld!
De juwelierster is in paniek. De tweede overvaller slaat haar. Ik sta op
Eva: Laat haar met rust!
Overvaller 1: Zwijgen en ga liggen!
Hij schiet express boven mijn hoofd. Ik zie dat ze het geld hebben en dan schieten ze de juwelierster door haar hoofd. Dan komt hij recht op mij af en trekt me recht en richt zijn wapen op mij. Marion staat op en op het moment dat hij schiet springt Marion voor mij.
Eva: Marion nee!!
De overvallers lopen weg. Ik bel meteen de ambulance en druk daarna op de wonde van Marion om zo het bloeden wat tegen te gaan. Ik ben zo bang dat ik mijn hartsvriendin ga verliezen. Ik stort in en al huilend blijf ik tegen haar praten
Eva: Marion, blijf bij me. Laat me niet in de steek. Niet opgeven, blijven vechten
In de verte hoor ik de sirenes van de ambulance. Hopelijk komen ze op tijd. Ik blijf huilen
_________________

Merel: Ik weet hoe het is om een zus van een flik te zijn. Ze denken altijd eerste, ergste bij Ben is het juist hetzelfde wss daarom dat ze zo goed bij elkaar passen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen







Geplaatst: 30 Mei 2012 18:51:32    Onderwerp:

Terug naar boven
Tati - Merel
Mike Van Peel


Geregistreerd op: 27 Mei 2012
Berichten: 389
Woonplaats: Gentbrugge

BerichtGeplaatst: 30 Mei 2012 18:53:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoofdstuk 22: Wat zijn Eva,Wolfs,Romeo,Frits,Esmee en Ellis met Marion van plan?

De ambulance komt eraan en nemen ze Marion mee. In het ziekenhuis loop ik te ijsberen. Romeo komt naar mij toegelopen.
Romeo: Eva, wat is er toch gebeurd?
Eva: Er waren in de juwelierszaak en toen werden we onvervallen. Ik had hier moeten liggen en niet Marion
Ik begin te huilen. Wolfs komt ook aangelopen en hij loopt direct naar mij toe en pakt me vast.
Wolfs: Niemand verdient dit Eva. Zowel Marion als jij niet
Eva: Ik had hier echt moeten liggen. Ze schoten naar mij maar Marion is voor mij gesprongen. Ze heeft haar leven opgeofferd voor mij
Wolfs: Sssstttt, rustig maar. Het komt allemaal goed met Marion
Na 4 uur zijn de dokters klaar met Marion. Een dokter komt naar ons toe gelopen
Eva: En dokter?
Dokter: De operatie is goed gegaan maar ze ligt in coma
Romeo: En zal ze eruit komen
Dokter:Kunnen we niet zeggen. De komende 24 uren worden voor haar kritiek
Frits komt aangelopen
Frits: Hoe is het met mijn moeder?
Eva: Ze ligt in coma en de komende 24 uren worden kritiek voor haar
Ik ben nog steeds aan het huilen. Frits huilt ook en zie dat ook Romeo aan het huilen is. De tranen staan ook in de ogen van Wolfs. Hij wilt zich sterk houden voor mij maar dat hoeft hij niet te doen
Eva: Je moet je niet sterk houden voor mij
Wolfs: Ik wil je kunnen troosten
Dan komt Ellis,Esmee en Frank. Wolfs vertelt het aan hun en ze beginnen ook te huilen. We gaan dan met z’n allen naar Marion toe. Het is erg om haar daar zo te zien liggen, met al die buisjes en dan al dat apparatuur dat haar in leven houdt.

Zes maanden later

Het is nu 6 maanden geleden dat Marion is neergeschoten. Helaas ligt ze nu nog steeds in coma. Wolfs,Romeo,Frits,Esmee,Ellis en ik zijn nu bij Marion. De dokter is er ook bij
Dokter: Het is voor ons is het moeilijk om zoiets te vragen maar ik zal het jullie toch moeten vragen om over na te denken om de stekker uit te trekken bij mevrouw Dreesen
Eva: Wat! Hoe durf je dat te vragen!
Wolfs: Rustig Eefje
Eva: Niets te rustig!
Ik begin te huilen en Wolfs pakt me vast. De dokter gaat weg
Romeo: Misschien moeten we het overwegen hoe moeilijk het ook is
Frits: Ze verdient rust
Ellis en Ellis: Het is niet makkelijk om zoiets te beslissen maar hoe langer ze in coma ligt hoe meer schade het aanricht aan de hersenen
We beginnen allemaal te huilen
Romeo:
Ik hou zoveel van Marion en wil allesbehalve haar kwijt maar ik heb geen ander keus. Ze ligt al 6 maanden in coma. Wat mij bang maakt is dat er een hele andere Marion zal terugkomen. Liefje waarom? Wordt alsjeblieft wakker
Frits:
Mam, wordt alsjeblieft wakker. Ik mis je verschrikkelijk hard. Ik wil niet dat je dood gaat maar ze ligt al zolang in coma.
Wolfs:
Ik vind het vreselijk voor Eva,Romeo en Frits en natuurlijk ook voor Esmee en Ellis. Ik vind het zelf ook vreselijk. Marion wordt wakker. We willen de stekker bij jou niet uittrekken, maar je ligt al zolang in coma
Ellis:
Marion, we kennen elkaar al een tijdje en je bent een supergoeie agente en ook een vriendin. Voor Eva ben je haar hartsvriendin. Ze kan het niet aan om jou te verliezen en ik wil jou ook niet verliezen wordt alsjeblieft wakker. We missen je heel erg
Esmee:
Ik ken je nog niet zo lang maar je was altijd zo vriendelijk en lief en ik ben je echt gaan graag zien. Je bent zo behulpzaam en ik weet dat je voor Eva heel belangrijk bent. Romeo houdt superveel van je en hij kan het niet aan om jou te verliezen. Eva kan dat ook niet aan. Marion wordt wakker
Eva:
Nee, Marion. Ik wil het niet doen maar ze hebben gelijk. Je verdient rust en zoals ze zeggen dat je al lang in coma geraakt en dat daardoor je hersenen meer beschadigd worden en misschien komt er een hele andere Marion terug. De volgende morgen gaan we met z’n vieren naar de kamer van Marion. Ellis en Esmee zijn op het bureau omdat er iemand daar moet zijn.
Eva: Vergeef ons Marion
We huilen alle 4 en dan komt de dokter eraan
Dokter: Zijn jullie er klaar voor?
_________________

Merel: Ik weet hoe het is om een zus van een flik te zijn. Ze denken altijd eerste, ergste bij Ben is het juist hetzelfde wss daarom dat ze zo goed bij elkaar passen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Tati - Merel
Mike Van Peel


Geregistreerd op: 27 Mei 2012
Berichten: 389
Woonplaats: Gentbrugge

BerichtGeplaatst: 30 Mei 2012 18:54:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoofdstruk 23: Wat gaan Eva,Wolfs,Romeo en Frits beslissen?

Nee, schreeuw ik in mijn hoofd. Ik zeg het nog eens maar nu dat iedereen het hoort.
Eva: Nee, ik wil het niet!
Ik begin harder te huilen
Wolfs,Romeo en Frits: Nee, wij willen het ook niet!
Eva: Sorry, maar we kunnen het niet
Dokter: Het is echt het beste
Romeo: Heeft u ons niet gehoord! We willen het niet!
Ik schrok van Romeo. Het was de eerste keer dat hij uitvloog tegen iemand maar Marion was zijn ware liefde, ik zou net zo reageren als het Wolfs was. We gaan terug naar het bureau. Ellis komt meteen naar mij toe. Ze kijkt bezorgt. Een beetje te bezorgd
Ellis: Eva, ik heb slecht nieuws
Eva: Marion is niet door. We konden het niet
Ellis: weet ik maar het gaat niet over Marion
Wolfs kwam naar me toe gestapt en pakte me vast
Eva: Over wie gaat het?
Ellis: Over Maurice
Eva: Wat is er met Maurice?
Ellis: Hij is doos, vermoord alleen weten we nog niet door wie
Eva: Nee!
Ik zak op mijn knieën en begin te huilen. Maus, waarom Maus? Wie doet zoiets. Ik voel Wolfs zijn armen om me heen
Eva: Ik wil meehelpen om de dader te vinden
Ellis: Dat gaat niet. Je bent te betrokken
Eva: Ik ga de dader zoeken! Of u dat nu wilt of niet! Ellis is moet dit doen alsjeblieft
Ellis: OK, maar als het niet gaat dan haal ik je van de zaak af
Eva: Ok
Morgen is het huwelijk van Frank en Esmee. Het zal me goed doen om mijn zinnen te verzetten. De volgende dag gaan we naar het huwelijk van Frank en Esmee. Het is heel mooi en het was heel leuk. Wolfs heeft Frank eindelijk durven te vragen als zijn getuigen en Frank was superblij en wou het heel graag zijn.

Een week later

Ik maak me klaar om naar de begrafenis van Maus te gaan. Voor de deur blijf ik staan.
Wolfs: Wat is er Eefje? We moeten nu gaan anders komen we te laat
Ik pak hem vast en begin te huilen
Eva: Ik kan het niet. Ik kan mijn broer niet begraven. Wil het niet.
De tranen stromen over mijn wangen. Na een paar minuten vertrekken we toch. In de kerk na de mis. In de kerk krijgen we een doodsprentje. Ik staar er een hele tijd na tot dat Wolfs me naar voren brengt.

http://img11.imageshack.us/img11/3316/mauricedoodsprentje.jpg

Eva: Wacht, ik wil nog iets zeggen
Ik ga naar voor.
Eva: Lieve Maus, wij hebben allebei heel wat moeten doorstaan maar we kwamen er altijd uit. Het spijt me dat ik er niet genoeg voor je was. Waarom Maus? Waarom ben je heen gegaan. Wie heeft je dit aangedaan? Ik wou nog zoveel met je doen, nog zoveel zeggen tegen jou maar je bent er niet meer. Hier sta ik dan, heb deze dag altijd gevreesd. Er zijn zoveel mensen om me heen maar toch ben ik alleen. Ik weet dat ik met mijn leven verder moet maar je zal altijd bij me zijn. Hier in mijn hartje.
Ik leg mijn hand op mijn hart
Eva: En wat ze ook zullen proberen, ze krijgen je er niet meer uit. Vaarwel broertje. Rust in vrede.
De tranen stromen over mijn wangen. Wolfs komt naar me toe en dan gaan ze met Maus naar buiten. Op de plek waar ze Maus begraven. Nadat Maus is begraven, zie ik opeens Henk. Opeens komt hij naar me toe en fluistert:
Henk: Ik heb Maurice vermoord en Wolfs wordt de volgende
De tranen blijven stromen en de woede komt ook op en ik begin Henk te slaan
Eva: Klootzak!
Wolfs: Eva rustig
Eva: Hij heeft Maus vermoordt, hij zei het net
Ik sla en blijf slaan. Wolfs kan mij na een paar minuten van Henk trekken en Romeo en Ellis boeien Henk en laten hem naar het bureau afvoeren.
Eva: Hij heeft Maus vermoordt en hij zei ook dat Wolfs de volgende werd
Wolfs pakt me stevig vast
Wolfs: Dat gaat niet gebeuren Eef. Dat beloof ik
Ellis en Romeo: Daar zorgen wij ook voor dat het niet gebeurt
Ik blijf huilen in Wolfs zijn armen. Maus, lieve Maus mis je heel erg
_________________

Merel: Ik weet hoe het is om een zus van een flik te zijn. Ze denken altijd eerste, ergste bij Ben is het juist hetzelfde wss daarom dat ze zo goed bij elkaar passen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Tati - Merel
Mike Van Peel


Geregistreerd op: 27 Mei 2012
Berichten: 389
Woonplaats: Gentbrugge

BerichtGeplaatst: 30 Mei 2012 18:56:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoofdstuk 24: Eva, alles komt goed

Twee maanden later. Ik ga naar Wolfs want heb goed nieuws
Eva: Wolfs, heb goed nieuws voor je
Wolfs: Wat dan?
Eva: Ik ben 2 maanden zwanger van een tweeling
Wolfs: Dat is fantastisch Eva. Als dan de tweeling een jaar is dan gaan we trouwen
Eva: Ja, dat is fantastisch. Kan niet wachten
Wolfs: Ik ook niet
Eva: Dan zijn Luna en Iluna 6 jaar dan kunnen ze bruidsmeisjes zijn
Wolfs: Ja super idee en wie ga jij als je getuige vragen
Eva: Marion, ze zal dan wel al wakker zijn. Hoop ik
Wolfs: Zoniet, dan wachten we met trouwen tot ze wakker is
Eva: Dank je Wolfsje. Ik ga nu eens langs haar
Wolfs: Zal meegaan
Wolfs: Wil er eens alleen gaan
Wolfs: Ik snap het
Na een halfuur ben ik in het ziekenhuis en ga ik direct naar Marion.
Eva: Lieve Marion, ik ben zo gelukkig. Ik ben weer zwanger van een tweeling. Al 2 maanden. Ik en Wolfs gaan trouwen als deze tweeling een jaar is. Hoop dat je dan al wakker bent. Je moet wakker worden. Ik wil jou als mijn getuigen en je mag niet ontbreken op de belangrijkste dag van mijn leven.
Ik kom terug thuis aan en ik ruik het eten van Wolfs. Hij kan echt supergoed koken.
Wolfs: hey liefje, hoe was het?
Eva: Nog steeds hetzelfde
Negen maanden later ben ik bevallen van twee meisjes. Na nog een week later ga ik weer eens op bezoek bij Marion
Eva: Hey Marion, het spijt me dat het een week geleden is maar ben net weer bevallen van 2 meisjes. We hebben ze Hope en Renesmee genoemd. Jij bent natuurlijk weer de meter. Word snel wakker dan kan je ze zien. Ben al mijn trouwjurk gaan kiezen. Ze moeten het nog aanpassen aan mijn maat. Ik ga je weer eens moeten laten. Tot morgen hartsvriendin
De tijd vliegt voorbij. Het is al 9 maanden voorbij. Nog 3 maanden en dan ga ik eindelijk trouwen met Wolfs. Ik ga weer bij Marion langs
Eva: Hey Marion. Met de kindjes gaat het goed. Ik heb al bruidskleedjes van de meisjes al. Ze zijn zo schattig. Binnen 3 maanden trouw ik. Marion wordt wakker. Kan het niet zonder jou. Opeens voel ik dat Marion in mijn hand nijpt.
Eva: Marion?
Marion: Kuch,kuch
Eva: Marion
Marion: Eva
Ik pak Marion vast en dan haal ik een dokter. Ze onderzoeken haar en alles is in orde
Eva: wanneer mag ze naar huis?
Dokter: Volgende week
De dokter gaat dan weg. Ik leg mijn hoofd op haar schouder en stuur ik een sms naar Wolfs,Romeo,Ellis,Esmee,Frank en Esmee
Marion: Heb je gehoord toen je tegen me sprak. Heeft Frank ja gezegd om getuige van Wolfs te zijn. Leuk voor Frank dat hij getrouwd is met Esmee
Eva: Frank heeft ja gezegd en ja het was een heel mooi huwelijk
Marion: En Eva ik wil heel graag je getuige zijn op je huwelijk en ben blij dat ik weer meter ben. Wel erg van Maurice
Dan komen de anderen binnen. Marion ziet dan voor het eerst Hope en Renesmee en na een lange tijd ziet ze ook nog eens Luna en Iluna. Romeo kust Marion op de mond.
Romeo: heb je zo gemist
Een week later ga ik met Marion om haar kleed. Alles is al geregeld voor de trouw.
Eva: Kijk Marion dit zijn de uitnodigingen voor de trouw.



Marion: Het zijn prachtige uitnodigingen
Drie maanden later. Iedereen is al binnen in de Sint-Servaasbasiliek. Een half uur later
Pastoor: Eva Magdalena Vandongen neem jij Floris Wolfs tot je wettige echtgenoot in goede en kwade dagen, tot de dood jullie scheidt
Eva: Ja
Pastoor: Floris Wolfs neem jij Eva Magdalena Vandongen tot je wettige echtgenote in goede en kwade dagen, tot de dood jullie scheidt
Wolfs: Ja
Pastoor: Je mag de bruid kussen en doe het snel of ik doe het. We beginnen allemaal te lachen . Wolfs kust me dan met veel passie en vuur. Na de viering gaan we foto’s trekken en daarna is het feest. Na een maand komen we trug van huwelijksreis. Ik ben de gelukkigste vrouw op aarde. Ik ben getrouwd met mijn ware liefde en samen hebben we 4 prachtige kinderen.

Geluk, dat is een zonnestraal
Een mens die om je geeft
Een blik vol liefde en geduld
Een wens die zomaar wordt vervuld
Een lekker maal, een warm onthaal
Iets moois dat je beleefd

Geluk, dat is een kind dat lacht
Een dier dat jou goed kent
Dat leuke liedje op cd
Een fijne film op tv
Is levenskracht, een zomernacht
Waarin je samen bent

Geluk, dat is een warme gloed
Al is de kou gemeen
Al schrik je je een ongeluk
Je veert weer op, dat is geluk
Een beetje moed in tegenspoed
Een lach door je tranen heen

Dit is een foto van ons met onze kindjes


Van rechts naar links: Hope,Renesmee,Luna en Iluna


(Let op dit is niet echt en deze foto is gemaakt door Lisa)

Einde
_________________

Merel: Ik weet hoe het is om een zus van een flik te zijn. Ze denken altijd eerste, ergste bij Ben is het juist hetzelfde wss daarom dat ze zo goed bij elkaar passen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    flikken - Zone Stad Forumindex -> Archief verhalen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.