flikken - Zone Stad
Dit gaat over de Belgische serie Flikken en Zone stad
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Hoe moet het nu verder? - Tati - Merel
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    flikken - Zone Stad Forumindex -> Archief verhalen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Tati - Merel
Mike Van Peel


Geregistreerd op: 27 Mei 2012
Berichten: 389
Woonplaats: Gentbrugge

BerichtGeplaatst: 30 Mei 2012 19:04:35    Onderwerp: Hoe moet het nu verder? - Tati - Merel Reageren met citaat

Ik schrijf een verhaal na de film. Stukjes die cursief staan zijn stukjes die in de gedachten van Wolfs worden gezegd Alvast veel leesplezier

Reacties

Wolfs kust Eva zacht op de mond. Daarna rijdt hij weg. Huilend kijkt ze hem na. Gaat hij weg? Hoelang blijft hij weg? Komt hij wel nog terug? Ik wil niet dat hij weg gaat. Ik wil dat hij bij me blijft. Er zijn nog zoveel vragen dat ik hem wil stellen en nog zoveel antwoorden die ik wil weten. Is hij verliefd op mij? Ja, Marion slaat me zo voor mijn kop. Zij vind dat ik blind ben en zegt altijd: “Jezus Eva zie je dan niet hoe verliefd die man op je is?” Ja nee blijkbaar niet hé. Weet je wat gewoon met me is? Ik wil het uit zijn mond horen, wil dat hij het zelf tegen mij zegt met woorden. Klinkt het dan zo dom?

Ik stapt uiteindelijk in mijn auto en rijdt meteen trug naar Maastricht. Besluit om eerst even op bureau langs te gaan. Kom binnen en Marion rent al meteen naar me toe. “Eva, waar was je? Je nam niet op als ik belde.” “Marion kan ik bij jou voorlopig logeren?” “Ja tuurlijk. Kom dan zijn we weg.” We komen aan bij Marions huis en ze stelt me de vraag weer. “Waar was je?” “In Amsterdam.” Ze kijkt me niet begrijpend aan. Ik vertel haar alles. Marion schrok nadat ik haar alles vertelt had. “Weet Ellis dit al?” “Nee, doe ik morgen wel. Hoop gewoon dat Wolfs snel trug komt.” “Zie ik daar twinkelende oogjes?” Ik geef haar een plagerig duwtje. “Vond je het lekker?” “Ja, hij is hartstikke lekker.” Ik word helemaal rood.
_________________

Merel: Ik weet hoe het is om een zus van een flik te zijn. Ze denken altijd eerste, ergste bij Ben is het juist hetzelfde wss daarom dat ze zo goed bij elkaar passen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen







Geplaatst: 30 Mei 2012 19:04:35    Onderwerp:

Terug naar boven
Tati - Merel
Mike Van Peel


Geregistreerd op: 27 Mei 2012
Berichten: 389
Woonplaats: Gentbrugge

BerichtGeplaatst: 30 Mei 2012 19:07:40    Onderwerp: Reageren met citaat

We kijken nog Nova Zembla en gaan daarna naar bed. De volgende morgen klop ik bij Ellis op de deur. “Eva, kom maar binnen.” Eva gaat naar binnen en gaat zitten. “Eva wat leuk dat je terug bent. Waar was je?” “In Amsterdam.” “Wat moet je in Amsterdam en waar is Wolfs?” Ik vertel haar ook alles. “Waar Wolfs is weet ik niet. Hij moest nadenken.” Ik kijk heel sip. “Meisje toch wat heftig allemaal. Hij komt heus wel trug hoor daarvoor ben jij te belangrijk voor hem.” Ik lach heel zwakjes. “Ik mis hem.” “Is Eva van Dongen verliefd?” Ik negeer weer de opmerking. “Mag ik terug komen werken?” “Euhm ja natuurlijk.” “Vandaag nog?” “Ja zeker je nieuwe voorlopige partner is er ook al.” “Wat! Wil geen nieuwe partner! Ik wil Wolfs! Ellis Wolfs mag toch blijven hé” Het laatste smeekte ik haar bijna. “Eva rustig hij is maar voorlopig je partner tot Wolfs trug is.” Ellis geeft mij een knipoog en daardoor bloost ik weer. “Dank je.” En ik ga dan naar mijn voorlopige nieuwe partner.

Ik kom bij hem aan. “Hoi, ik ben Eva van Dongen en jij bent?” “Euhm ik ben Rik Vermassen.” “Heb begrepen dat jij mijn voorlopige nieuwe partner bent.” “Ja, inderdaad.” Hij kijkt haar wat liefjes aan. “Ik ga je 1 ding zeggen. Haal je niets in je hoofd. Ik ben al van iemand anders en als hij trug is dan ben jij hier weer weg is dat duidelijk.” Ik kijk hem dan heel liefjes aan. Ik weet het, ik ben gemeen. “Euhm ja euhm maar euhm” Ik ga dan gewoon aan mijn bureau gaan zitten. Dan gaat de telefoon. “Met Eva. Hmmm Ja ok we zijn onderweg.” In de auto. “Eva, wat is er gebeurd?” “Een vrouw van rond de 20 is vermoord meer weet ik ook niet.” We komen aan op de PD. “Meneer de wetsdokter weet u al wat er ongeveer gebeurd is?” “Ze is neergestoken recht in het hart. En ze is rond 20uur en 21 uur vermoordt.” Ik ga dan naar Romeo en Marion. Ze kijken allebei naar Rik. “Dat is mijn voorlopige nieuwe partner tot Wolfs terug is.” “Rik Vermassen aangenaam.” “Romeo Sanders” “Marion Dreesen” ‘Ok zijn we klaar? Romeo weet je al wie die vrouw is?” “Ja, ze heet Nathalie De Rijkce en ze woont in de Wolfstraat 18.” Marion neemt het dan over. “Haar ouders wonen een huis er naast en haar vriend woont in de Appelvinkstraat 18” “Dank jullie wel beide. Marion en Romeo verwittigen jullie haar vriend dan verwittigen wij haar ouders.” “Ok geen probleem.” Rik en ik stappen trug de auto in en rijden naar de ouders van Nathalie.
_________________

Merel: Ik weet hoe het is om een zus van een flik te zijn. Ze denken altijd eerste, ergste bij Ben is het juist hetzelfde wss daarom dat ze zo goed bij elkaar passen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Tati - Merel
Mike Van Peel


Geregistreerd op: 27 Mei 2012
Berichten: 389
Woonplaats: Gentbrugge

BerichtGeplaatst: 30 Mei 2012 19:08:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Nog eens herhalen het cursieve is Wolfs

Ik mis Eva enorm maar er is zoveel gebeurd. Wat moet ik nou in godsnaam doen. Eva is de vrouw van mijn leven dat weet ik onderhand wel. Had ik het haar meteen moeten vertellen over die undercover. Nee want dan had ik haar zo in gevaar gebracht. En het scheelde niet veel of ze was dood met die achtervolging bij Hannie. En dan wat ze met die Peer had. Walg er nog steeds van. Ik bedoel waarom vertrouwt ze hem wel zo snel en mij stoot ze steeds af. Ik snap haar gewoon niet. En de ene keer zegt ze: “Ik heb je altijd het voordeel van de twijfel gegeven maar je bent een onbetrouwbare hond. Ik zal je nooit vergeven wat je gedaan hebt. En je gaat nog vrij uit ook. Ik zal jou nooit vergeven voor wat jij hebt gedaan. Ik ken jou soort jullie gaan altijd weer in de fout. En als dat gebeurt Wolfs dan zorg ik er persoonlijk voor dat jij jarenlang opgesloten wordt. En dan vraag ik haar hulp en dan helpt ze me toch en op het einde vergeeft ze het me toch.

Hoeveel houdt zij van mij? Wilt ze wel met me verder? Ik weet het niet of ik met haar verder wil. De ene keer doet ze of ze me wilt en de andere keer duwt ze mij weer van haar af. Dat aantrekken en afstoten vond ik in het begin leuk. Ze heeft me enorm gekwetst toen ze met mij het bed deelde en dan met Frank er vandoor zou gaan. Frank gaat dood en dan komt ze weer bij mij. Sindsdien is er nog niet echt iets verandert tussen ons. Ik wil een vaste relatie met Eva. Ik wil helemaal geen ruzie met haar ofzo maar ik kon gewoon niets zeggen over die undercoveroperatie. En ik wou haar niet in gevaar brengen. Ze had mij gewoon moeten vertrouwen maar nee ze kruipt meteen met de eerste de beste man mee in bed en dan blijkt hij nog de crimineel te zijn. Misschien is het gewoon beter dat ik uit haar leven verdwijn, ik bedoel elke man gebruikt Eva om mij iets aan te kunnen doen. Eerst Daan, dan Joes en nu die Peer.

_________________

Merel: Ik weet hoe het is om een zus van een flik te zijn. Ze denken altijd eerste, ergste bij Ben is het juist hetzelfde wss daarom dat ze zo goed bij elkaar passen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Tati - Merel
Mike Van Peel


Geregistreerd op: 27 Mei 2012
Berichten: 389
Woonplaats: Gentbrugge

BerichtGeplaatst: 30 Mei 2012 19:09:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Een paar maanden later ga ik trug naar Maastricht. Ik zie Eva maar wie is die man die bij haar is? Heeft ze iemand anders? Ik volg haar en dan is er een concert. Ik ga naar haar toe.
Ik voel iemand zijn handen voor mijn ogen. Ik schrik op en zie dat het dan Wolfs is. “Wolfs je bent trug!” “Ja ik ben trug” Hij knipoogt naar mij en voel me wat rood worden. “Eva wil je met me dansen?” “Ja heel graag” We dansen samen. We kijken elkaar heel verliefd aan en we willen net kussen maar dan komt Rik ertussen. 3Wat moet je!” “Euhm ik vroeg me af of je wat met me wou eten?” “Waarom zou ik dat doen?” “Gewoon vieren dat we onze eerste zaak samen hebben opgelost.” “En het zal ook je laatste zijn.” “Wat bedoel je daar nou mee?”

Ik kijk om maar Wolfs is verdwenen. Ik kijk Rik boos aan. “Bedankt om mijn romantisch moment te verstoren Klootzak!” Ze gaat dan naar huis. En dan zie ik Wolfs in de keuken van Marion staan. “Wolfs!” Ik ren naar hem toe en spring letterlijk in zijn armen. “Waarom was je zo snel weg?” “Wie was die man?” “Niemand gewoon mijn voorlopige nieuwe partner tot jij trug kwam en nu ben je trug en dan ben ik meteen van hem af.” “Ok, gelukkig maar dacht dat je iemand anders had” Hij kijkt wat sipjes “Nee gekkie wil niemand anders”

Het doet me zo deugd hoe Eva doet tegen mij. Zo anders dan dat ze is. Misschien voelt ze dan toch hetzelfde voor mij als ik voor haar. Hoe ze naar mij kijkt, naar mij lacht met die mooie prachtige twinkelde blauwe ogen. Ze is zo mooi en ik zou deze vrouw verleiden. Ik wil haar voor altijd en alleen voor mij. Zou ik zeggen wat ik voor haar voel. “Eefje?” “Ja mijn Wolfs.” “Ik wil je wat zeggen.” Ik zet haar op het aanrecht. “Lieve Eva ik hou ontzettend veel van jou. Ik wil jou nooit meer kwijt. Ik wil bij je zijn, iedere seconde van de dag wil ik bij je zijn. Jij bent mijn zonnetje in mijn leven. Ik heb je zo hard gemist en ik zat gewoon er heel erg mee in dat je me de ene keer afstoot en de andere keer aantrekt. Ik wil het zo niet, wil een vaste relatie met jou. Je hebt met ook 2 keer enorm gekwetst. Die keer met Frank en nu met die Peer. Maar ik ben smoorverliefd op je Eva en wil je bij mij hebben.” Ik zag de tranen in haar ogen.

Ik voel de tranen over mijn wangen stromen. Nog nooit heeft er iemand lieve dingen gezegd tegen mij. “Lieve Wolfs het spijt me enorm dat ik je zo gekwetst heb. Het spijt me uit het grond van mijn hart.” “Eefje ik snap het gewoon niet. Jij bent het type niet dat zomaar met de eerste de beste in bed duikt. Waarom heb je het gedaan?” “Ik weet het niet Wolfs echt niet. Het spijt me echt. Wolfs ik hou ook ontzettend veel van jou en wil jou ook nooit meer kwijt. Heb je ook zo hard gemist, dacht alleen nog maar aan jou. Jij bent mijn hartje Wolfs en zonder jou kan ik niet leven. Blijf bij mij en laat me nooit meer in de steek.” “Ik beloof het mijn liefste. Ik blijf voor altijd bij je.” Ik leg mijn handen in zijn nek en kijk hem diep in de ogen. Zijn ogen twinkelen en de mijne ook en voel me weer rood worden. Dan brengt hij zijn lippen naar de mijne en we zoenen heel vurig met elkaar.
_________________

Merel: Ik weet hoe het is om een zus van een flik te zijn. Ze denken altijd eerste, ergste bij Ben is het juist hetzelfde wss daarom dat ze zo goed bij elkaar passen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Tati - Merel
Mike Van Peel


Geregistreerd op: 27 Mei 2012
Berichten: 389
Woonplaats: Gentbrugge

BerichtGeplaatst: 30 Mei 2012 19:10:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik weet niet hoelang we daar zo gestaan hebben maar het voelde zo heerlijk. Ik wou hem gewoon niet meer loslaten. “Kuch kuch” Hoorde we vanachter ons. “Dag tortelduifjes” “Nou, nou ons koningskoppel is eindelijk samen.” We keken met een rood hoofd om en zagen toen dat Ellis er ook bij was. We bloosde allebei nog harder. Marion en Ellis zagen er de pret blijkbaar wel in. Ze begonnen te lachten en stopten eigelijk niet meer. “Ja, ja zou kan ie wel weer.” Uiteindelijk stopte ze. “Eet u ook mee commissaris?” vroeg Wolfs “Zeg maar gewoon Ellis en ja lijkt me hartstikke gezellig.” Wolfs begon verder te koken. Als hij gedaan had met koken zette hij het eten op tafel. Na het eten ruimde we samen de tafel af en gingen dan weer zitten. “Heerlijk was het. Ik moet jullie gelijk geven koken kan die als de beste. Zeg Wolfs waar was je de hele tijd?” Zei Ellis. “Ik was in Hillegom. Nadenken over alles.” “Denken aan zijn ware liefde” vulde ik hem aan. Stak mijn tong uit naar hem. Hij glimlacht. “Ja, dat ook uiteraard.” “Ellis die Rik ga je nu toch wegsturen hé” Ellis begon te lachen. “Maak je maar geen zorgen die is al overgeplaatst naar Amsterdam. “OK mooi!” Kwam er wat te vrolijk uit. “Haha Eefje werkte hij je zo op je zenuwen.” “Ja enorm en ik miste jou en ik kan alleen maar met jou samenwerken.” Marion kijkt wat sipjes “Ja ook met jou lieve Marion.” “Gelukkig maar.” We lachen te hele tijd maar door. Ik zit op Wolfs zijn schoot en hij heeft zijn armen om mijn middel en mijn handen liggen op zijn handen. Het is ook heel erg gezellig en ik geniet van Wolfs.
_________________

Merel: Ik weet hoe het is om een zus van een flik te zijn. Ze denken altijd eerste, ergste bij Ben is het juist hetzelfde wss daarom dat ze zo goed bij elkaar passen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Tati - Merel
Mike Van Peel


Geregistreerd op: 27 Mei 2012
Berichten: 389
Woonplaats: Gentbrugge

BerichtGeplaatst: 30 Mei 2012 19:10:43    Onderwerp: Reageren met citaat

De volgende dag hebben we een zaak. Aangekomen op de PD moet ik overgeven. Ik voel me de laatste niet helemaal lekker. We moeten dan naar Chinese restaurants en ik koop er steeds loempia’s. In totaal heb ik zeker wel 7 loempia’s binnen. Ik vraag me af wat dat toch is met mij?Nadat we de Chinese restaurants gedaan hebben komen we aan op bureau en dan moet ik weer overgeven. “Wat is er met haar aan de hand.” “Weet ik niet echt maar het is wel al de tweede keer vandaag. Maar als zelfs voor Eva van Dongen 7 loempia’s teveel is?.” Marion komt dan naar mij. “Hey gaat het?” Ik glimlach even naar haar. “Wolfs zei dat het al de twee keer is vandaag.” “Ja, ik weet het niet, ik denk dat ik griep krijg ofzo. Ben ook zo moe de laatste tijd.”

Marion komt bij mij zitten en geeft me een glas water. “En hoelang is dat al?” “Ik hoef in iedere geval voorlopig geen chinees meer.” ’s Avond komt Marion bij mij op bezoek. “Ah wat gezellig. Wil je wat drinken?” “Heb je wijn?” “Wat zie jij er ongelooflijk mooi uit” “Ja hé, ik heb een date?” “Oh met wie?” “Speelt in Frits zijn band.” “Zo, jij hebt echt een verjongingskuur.” “Hahaha ja dag. Nee hoor hij is mijn eigen leeftijd. Het is een Ier, hij speelt viool.” “Een Ier, romantisch.” “En jij, jouw liefdesleven? Heb ik eh iets gemist?” “Nee, nee we komen er eigelijk niet aan toe Wolfs en ik.” “Wolfs en jij, Nee jullie zijn toch niet weer..”

“Nee, dat wou ik helemaal niet zeggen nee.” “Sorry, sorry ik ben nog hartstikke nerveus voor vanavond. Ik kwam eigelijk maar even dit brengen.” “Oh, voor mij.” “Ja, dag” “Wat lief, veel plezier.” Ik giet dan de wijn van Marion trug in de fles. Na het ondervragen van de dader voel ik me niet zo goed. Wolfs komt dan buiten. “Gaat het met je? Hey , ik vraag je wat?” “Hoe gaan we nou verder?” “We pakken hem voor de moord op het meisje, maak je daar nou zorgen om?” Ik pak het briefje van het gelukskoekje. “Ontzie jezelf de rest van de dag. Het zal je goed doen. Ik ga naar huis. Als ik thuis ben neem ik een chocomelk en doe er slagroom op en kijk dan in het pakje van Marion. Een zwangerschapstest. Ik twijfel even maar besluit hem toch te doen. Ik schrik als ik ontdek dat Marion haar vermoedens waar zijn. Hoe moet ik dit nou aan Wolfs uitleggen. Het gaat nu zo goed tussen ons. Als ik hem nu ga vertellen dat ik zwanger ben van Peer? Zal die mij in de steek laten? Moet ik het hem wel vertellen? Jezus wat heb ik er weer een knoeiboel van gemaakt.
_________________

Merel: Ik weet hoe het is om een zus van een flik te zijn. Ze denken altijd eerste, ergste bij Ben is het juist hetzelfde wss daarom dat ze zo goed bij elkaar passen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Tati - Merel
Mike Van Peel


Geregistreerd op: 27 Mei 2012
Berichten: 389
Woonplaats: Gentbrugge

BerichtGeplaatst: 30 Mei 2012 19:11:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik moet het hem vertellen. Hij heeft het recht erop. “Wolfs ik moet je wat vertellen. Ik wou je het wel eerder vertellen maar ik wist zelf niet wat ik ermee moest. Ik krijg een kind.” “Ik weet het. Ik wist het al van het moment dat je de eerste keer misselijk werd.” “Het is van Peer.” “Het is van jou. Het is goed. Kom eens hier mijn meisje.” Ik kruip in zijn armen. “Mijn meisje?” “Ja, jij bent toch mijn meisje.” “Ja inderdaad. Je bent lief Wolfs.” Marion had de loods gevonden waar de kannibaal zijn slachtoffers eet. Wolfs en ik gaan elk een kant op. Ik vind een spoor en roep naar Wolfs maar dan voel ik dat er iets in mijn nek wordt gespoten en ik val weg.

Ik wordt wakker in het ziekenhuis. Wolfs zit naast me. “Wat is er? Waarom kijk je zo bezorgd?” “Het spijt me Eva maar je bent je kindje kwijt.” “Nee, kan niet. Komt het door die spuit.” Hij knikt. Ik begin te huilen. Wolfs pakt me vast. Ik blijf maar huilen. Ik voel me nu opeens zo leeg. Eens waren er voetjes die schopten en beentjes die trapten in mij. Eens waren er handjes die klopten maar dat is voor altijd voorbij. De zon gaat op, de zon gaat onder. Een nieuw leven is steeds een wonder. Voor mij bleef die zon onder. Zonder dat je het levenslicht hebt gezien, moest je ons al verlaten. Hoe groot het verdriet, de pijn, de onmacht is, is niet over te praten. “Het doe zo pijn Wolfs. Wat moet ik nu?” “Ik ben er bij je en ik haal je erdoor. Dat beloof ik.” “Ik hou zoveel van je Wolfs echt.” Hij kust me haren. Wat hou ik van die man. Hij is er altijd voor me. Marion kwam ook langs ik huilde zeker 4 uur aan een stuk door in haar armen. Ze ging dan weg.

Marion:
Ik kijk op mijn telefoonlijst en kijk naar de naam Romeo. Zou ik hem bellen? IK heb wel nood om met iemand te praten. Ik ga hem gewoon bellen. “Hey Marion, wat is er?” “Mag ik langs komen of heb je het druk?” “Nee hoor. Ik heb altijd tijd voor je kom maar.” Ik bel aan. Romeo laat me binnen. Hij kijkt me dan aan en ik begin dan te huilen. “Hey Marion wat is er?” “Eva heeft een miskraam gehad en ze was zo droevig en maak me enorm zorgen om haar.” “Ze komt er wel doorheen en ze heeft ook Wolfs die er dag en nacht bij haar is. Hey er is nog iets hé. Ik zie het, iets waar je nog meer mee zit.” “Greg heeft me bedrogen.” Ik huil nog meer. “Kom eens hier.” Romeo pakt me vast. Hij wrijft over mijn rug om me te troosten. Wat is hij toch zo lief voor me.
_________________

Merel: Ik weet hoe het is om een zus van een flik te zijn. Ze denken altijd eerste, ergste bij Ben is het juist hetzelfde wss daarom dat ze zo goed bij elkaar passen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Tati - Merel
Mike Van Peel


Geregistreerd op: 27 Mei 2012
Berichten: 389
Woonplaats: Gentbrugge

BerichtGeplaatst: 30 Mei 2012 19:11:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Eva:
Ik wil zo graag een kind maar nu ben ik het kwijt. Ik wil best wel een kind van Wolfs. Is dit wel een goed idee? Ik denk hier al meer dan 3 maanden over. Zou ik het hem vragen? Een nee heb ik en een ja kan ik krijgen. Ik ga naar zijn kamer. “Wolfs?” “Ja, Eef. Wat is er?” “Ik, ik nou heb hier al 3 maanden over na te denken en ik wil heel graag een kind.” “En hoe kan ik jou daarbij helpen?” “Ik wil een kind van jou?” Ik zag hem schrikken en ik was bijna zeker dat hij het niet wou.

Ik schrik van wat Eva mij vroeg. Vroeg ze nou echt of ik haar zwanger wou maken. Is dit wat ze wilt? Eerlijk en nou schrik ik van mezelf en nooit gedacht dat ik dit zou zeggen. Ik verlang eigelijk wel naar een gezinnetje met Eva. “Eva, ik wil ook een kind van jou.” Ik zag Eva stralen.

Wolfs begon me te kussen. Hij legde me op bed en kruipt op mij. We bedrijven de liefde heel passioneel en vurig. Ik heb er nog nooit zo van iemand genoten. Wolfs doet zoveel met mij. Hij maakt mij een heel ander mens. Door hem ben ik minder hard voor anderen en mezelf en durf ik van mensen te houden. Ik hou zoveel van Wolfs maar ik kan de woorden ik hou van jou nog niet echt zeggen maar weet zeker dat ik die woorden ooit zal kunnen zeggen.
_________________

Merel: Ik weet hoe het is om een zus van een flik te zijn. Ze denken altijd eerste, ergste bij Ben is het juist hetzelfde wss daarom dat ze zo goed bij elkaar passen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Tati - Merel
Mike Van Peel


Geregistreerd op: 27 Mei 2012
Berichten: 389
Woonplaats: Gentbrugge

BerichtGeplaatst: 30 Mei 2012 19:11:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Twee weken later ben ik weer zwanger. Ik ben enorm blij. ’s Avonds in Deponti. “Wolfs, ik wil een jaar baanonderbreking nemen.” “Een jaar?” “Ja. Wolfs ik wil niet het risico nemen om het kind weer te verliezen.” “Ja ok snap ik wel maar je kan toch minder gevaarlijke zaken aannemen of je doet administratief werk.” “Wolfs bij elke zaak is er een gevaar en zie je mij al achter een bureau zitten.” “Ik snap het wel maar ga je wel erg missen aan mijn zij.” “Het is maar 1 jaartje en daarna sta ik weer aan je zijde. Ik ga in Deponti wat werken dan werk ik in iedere geval thuis.” “Ok mijn allerliefste.”

“Ga je straks mee naar de eerste echo van ons kindje.” “Ja heel graag.” Een uur later zijn we bij de gynocoloog. “Kijk hij steekt zijn duimpje in het mondje ah wat schattig. Kijk dan.” “Weet je dan al wat het is?” Vroeg Wolfs maar deze keer antwoordde ik want ik wist het antwoord. “Nee Wolfs dat zie je pas na de 20ste week.” “Oh wat is hij/zij een mooi kindje. Dat is ons kindje Eef.” Wolfs straalde helemaal. Ik pak zijn hand. Ik zag een traan vanuit zijn ooghoeken ontsnappen en het deed me goed dat hij zo blij was met ons kindje maar ik nam wat afstand van hem. Ik was bang hem kwijt te geraken als ik te verliefd met hem om zou gaan. Twee maanden later kwam Wolfs boos naar mijn kamer. “Ik ben het beu Eva van Dongen!” Ik schrok als Wolfs me met mijn achternaam aansprak dan was hij enorm kwaad. “Wat is er?” “Durf je dat nog te vragen! Verdomme Eef! Je wou een kind en ik heb het je gegeven! en dan doe je zo!” “Wat bedoel je?” “Je weet maar al te goed wat er is! Ik ben het beu! Je kan je plan trekken!” Nu was het moment aangebroken dat ik besefte dat mijn aanpak verkeerd was ik zou Wolfs alsnog kwijt geraken en voor ik het goed en wel besefte was ik aan het huilen.
_________________

Merel: Ik weet hoe het is om een zus van een flik te zijn. Ze denken altijd eerste, ergste bij Ben is het juist hetzelfde wss daarom dat ze zo goed bij elkaar passen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Tati - Merel
Mike Van Peel


Geregistreerd op: 27 Mei 2012
Berichten: 389
Woonplaats: Gentbrugge

BerichtGeplaatst: 30 Mei 2012 19:12:12    Onderwerp: Reageren met citaat

“Eva, volgens mij besef je niet hoe hard je mij kwetst!” “Het spijt me Wolfs. Ik wil je niet kwetsen.” “Waarom doe je het dan?!” “Omdat ik bang ben.” “Eva huilde nog steeds. “Waarvoor ben je dan bang?” Wolfs was rustiger geworden. Als er 1 ding was waar hij niet tegen kon dan was het als Eva huilde. “Om je kwijt te geraken.” “Maar als je zo doet dan zorg je er juist voor om mij kwijt te geraken.” “Ik dacht als ik te verliefd met je om zou gaan dat je me beu zou geraken en mij toch zou verlaten.” “Mijn allerliefste, ik zou jou nooit beu zijn. Ik hou zielsveel van je. Ik heb nog nooit zoveel van een vrouw gehouden als van jou. Je zal me nooit kwijt geraken. Dat beloof ik maar Eef doe alsjeblieft niet zo afstandelijk.” “Beloof ik.” Huilend pakt ik Wolfs stevig vast.

“Sssstttt, het is goed Eef. Echt.” “Na een uurtje stopt ze met huilen. Ze kust hem heel vurig. Wolfs geniet ervan. “Aawh.” Ze pakt meteen zijn hand en legt het op haar buik. “Voel je het? Ons kindje beweegt.” “Ja, dat is zo’n geweldig gevoel.” Zowel Eva als Wolfs stralen van geluk. “Ben je nog kwaad op mij?” zegt ze paniekerig. “Nee Eef, ik ben niet meer kwaad.” “Ga je mee douchen?” “Ja, heerlijk.” We gaan samen douchen. Na het douchen bedrijven ze samen de liefde. De vonken vliegen eraf. Het was dan ook 2 maanden geleden. We genoten beide Marion, Romeo en Ellis weten dat ik zwanger ben van Wolfs. Ze zijn alle drie heel blij voor ons en na mijn jaaronderbreking mag ik gewoon weer werken. Ellis laat Wolfs zelfs 3 dagen naar huis gaan omdat hij dan ook bij mij kan zijn. We moeten alleen Fleur het nog vertellen. Ze komt morgen terug uit Barcelona. We gaan haar afhalen bij de luchthaven en dan gaan we samen iets gaan eten en dan vertellen we het haar.
_________________

Merel: Ik weet hoe het is om een zus van een flik te zijn. Ze denken altijd eerste, ergste bij Ben is het juist hetzelfde wss daarom dat ze zo goed bij elkaar passen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    flikken - Zone Stad Forumindex -> Archief verhalen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.