FAQ    Zoeken    Gebruikersgroepen   Registreren   Profiel    Log in om je privéberichten te bekijken    Inloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


MTB RITTEN VIA WHATSAPP ONTVANGEN

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Lake Bikers Forumindex -> MTB ritten
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
ASSEA



Geregistreerd op: 18 Aug 2016
Berichten: 151
Woonplaats: Herk-De-Stad

BerichtGeplaatst: 28 Sep 2018 14:48:25    Onderwerp: MTB RITTEN VIA WHATSAPP ONTVANGEN Reageren met citaat

Beste Lake Bikers,

ik heb zojuist een whatsapp groep opgericht van de Lake Bikers , ik heb iedereen waar ik een mobiel nummer van heb toegevoegd, indien u dit niet heeft geïnstalleerd op uw telefoon dan kan ik u niet toevoegen, heb je het wel geïnstalleerd en door één of andere reden heb je niets ontvangen, stuur mij een bericht en ik stuur de link door zodat je kan aanmelden of ik voeg je toe en dan ben je er ook terug bij.

Deze whats app groep is om snel info door te geven, mensen die niet op facebook zitten kunnen via deze weg wel snel gecontacteerd worden, het is hetzelfde zoals een bericht sturen met je GSM of smartphone, alleen hier heb ik dan een hele lijst leden ingevoegd , als iemand door de week of op een weekend dag wil gaan rijden en wil graag samen met een lid rijden, dan is het heel simpel, zet het in de whatsapp groep en gegarandeerd krijg je reacties ! !

Het is wel niet de bedoeling dat er constant moppen en dergelijke dingen gepost worden want dan word er niet meer naar gekeken.

Wie de groep verlaat word enkel terug toegevoegd als hij of zij het vraagt, ik heb gezien dan Dirk Reynders en Liefsoens Jurgen de groep hebben verlaten, dus veronderstel ik dat ze er niet bij willen horen !

Stel een vraag en geef een antwoord, communicatie is heel belangrijk, ik haat het als niemand antwoord, een nee is ook een antwoord maar dan weet de vrager dat het gelezen word.

De berichten op facebook en hier op de forum worden niet meer beantwoord door onze leden en dat vind ik heel spijtig, het zijn altijd dezelfde die antwoorden, als je belet bent of een ander voorstel hebt, zet het in whatsapp en hier op de forum ! Op deze mannier zoals het er aan toeging is dit geen club meer, beste vrienden laten we er terug een club van maken, maar ik alleen kan het niet, ik vraag uw medewerking, ANTWOORD gewoon ja of neen, heb je het niet gezien, dat kan, maar geen maanden !

Veel succes en plezier en hou het vooral rustig,
_________________
Zot van MTB !
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen







Geplaatst: 28 Sep 2018 14:48:25    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Lake Bikers Forumindex -> MTB ritten Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.
Theme xand created by spleen.