FAQ    Zoeken    Gebruikersgroepen   Registreren   Profiel    Log in om je privéberichten te bekijken    Inloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Ronde van Vlaanderen 31/3/2018

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Lake Bikers Forumindex -> MTB ritten
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
ASSEA



Geregistreerd op: 18 Aug 2016
Berichten: 151
Woonplaats: Herk-De-Stad

BerichtGeplaatst: 19 Dec 2017 19:40:54    Onderwerp: Ronde van Vlaanderen 31/3/2018 Reageren met citaat

Op zaterdag 31/3 gaan Ludo en ik de ronde rijden 130 km, ik geloof dat Guy zich ook ingeschreven heeft maar meer weet ik niet !

Ludo en ik vertrekken vrijdag al, waarschijnlijk gaan we vrijdag nog een ritje maken met de MTB in de Vlaamse Ardennen, daarna een pintje en rusten voor " de big day".

Zaterdag avond heeft mijne goede vriend Filiep na jaarlijks gewoonten een spaghetti voor ons, hij wou dit perse voor ons klaarmaken en stond erop dat we blijven eten en daarna een duvel met hem drinken !

Voor de blijvers , Ludo en ik blijven diezelfde zaterdag nog overnachten, we gaan s'morgens nog een tochtje met de mountainbike rijden en namiddag gaan we live naar de ronde kijken !

Als jullie geïnteresseerd zijn om ook deel te nemen, dan moet je rekening houden met het volgende:

1. Als je blijft slapen, hotels zijn bijna volgeboekt, via Booking.com en trivago was er enkel overnachting rond de 200 Euro/nacht en per man, dat was veel, dan heb ik verder gezocht en ben ik op een jeugdherberg terecht gekomen, we hebben daar een 2-persoonskamer met ontbijt geboekt voor 26 euro/nacht met ontbijt !
Als je ook wilt boeken , er zijn nog kamers vrij maar wacht niet te lang want dan is het niks meer want hier hebben wij nog geluk !
Hier is het webadres als je wilt boeken: http://www.jeugdherbergen.be/en/ronse

2. U inschrijven voor de ronde, wij rijden 130km, dat is genoeg !
Hier vind je alles terug van de ronde: http://www.sport.be/werideflanders/2017/nl/

Laat iets weten als jullie meegaan dan kan ik onze vriend Filiep verwittigen met hoeveel man we komen !
_________________
Zot van MTB !
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen







Geplaatst: 19 Dec 2017 19:40:54    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Lake Bikers Forumindex -> MTB ritten Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.
Theme xand created by spleen.