Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Lover-Kruising (labrador?)-3jaar

 
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Het Belgische hondenforum Forumindex -> Vetas
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Poeseline



Geregistreerd op: 03 Apr 2012
Berichten: 251

BerichtGeplaatst: 30 Apr 2012 17:14:47    Onderwerp: Lover-Kruising (labrador?)-3jaar Reageren met citaat

Geslacht: Mannetje
Gevaccineerd:Ja
Chip/Tatoe:Ja
Ras: Kruising Labrador
Vacht: Vacht (zie foto)
Kleur: Kleur (zie foto)

Grootte: Standaard
Kan met katten: Ja
Kan met honden: Ja
Kan met kinderen: Ja
Zindelijk: Nog onbekend
Kan alleen zijn: Onbekend

Lover werd gevonden in Evere, had geen chip en er kwam hem niemand ophalen wat onbegrijpelijk is want Lover is een zeer lieve, aanhankelijke hond.

Hij is vrij kalm en rustig in z'n hok, trekt niet overdreven hard aan de leiband en wandelt mooi met je mee. Kent het commando zit maar hij springt graag op en dit moet afgeleerd worden.

Lover geniet telkens van de aandacht en zeker van de knuffels, hij krijgt er niet genoeg van. Een zachtaardige hond die weliswaar nog veel moet leren.

Kan met andere honden, katten en kinderen (geen peuters want is soms wat onstuimig).

Mijn ervaring met Lover: Vandaag zijn we een iets langere wandeling gaan doen met Lover,Raya en Charline met Tessy.
Lover was heel lief voor zowel de andere honden als de nieuwe mensen (mij had hij wel al eens gezien maar Charline en mijn vriend nog niet). Hij is heel actief maar doet wel erg zijn best om niet te trekken, al kan hij zich soms echt niet inhouden als hij een plas of een gracht ziet Mr. Green. In het begin keek hij wat raar toen Raya ging ploeteren in de grachten maar tegen het einde van de wandeling heeft hij zelfs echt gezwommen in een overgelopen gracht (dat was tenminst nog proper water zal hij gedacht hebbe).
Het is een hond voor mensen die graag veel actief bezig zijn met hun hond. Hij is inderdaad nog wat onstuimig in zijn opspringen maar met voldoende beweging en een kordate aanpak zal hij dat wel snel afleren.

Ervaring van Bloem:
Ik ben dus met Tessy meegeweest en lover is een rustige hond naar andere honden toe.
In het begin trok hij wat aan de leiband maar dat ging snel over.
Ik zie er een sportieve hond in, want energie dat heeft hij wel.
Hij heeft zijn naam echt niet gestolen, tijdens de wandeling voel je af en toe eens een héél lief
likje aan je hand van hem
En hij knuffelt ook supergraag

Ik blijf erbij, zijn kleur is echt supercool!
Go for Lover!

Lover werd gecastreerd, heeft een chip en kreeg z'n vaccinaties.

Leeftijd: april 2009



_________________
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: 30 Apr 2012 17:14:47    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Het Belgische hondenforum Forumindex -> Vetas Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.