Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Nieuwe Motorola Flipout *VERKOCHT*

 
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Het Belgische hondenforum Forumindex -> Te koop
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Fanny



Geregistreerd op: 04 Apr 2012
Berichten: 144
Woonplaats: Sint-Kruis

BerichtGeplaatst: 27 Apr 2012 22:25:07    Onderwerp: Nieuwe Motorola Flipout *VERKOCHT* Reageren met citaat

Ik verkoop m'n nieuwe motorola flipout. Heb 'm cadeau gekregen maar ik kan er totaal geen weg mee. Heb 'm een paar uur meegenomen naar 't werk waar ik er totaal gefrustreerd van werd. Terug thuisgekomen alles terug op fabrieksinstellingen gezet en terug in zijn doos gestoken. Embarassed 'k Ga mij wel zelf ene kopen waar ik wel mee kan werken zonder dat ik de drang krijg om het onding door het raam te sjotten Laughing

Foto snel gemaakt met de gsm die hoogdringend aan vervanging toe is Mr. Green



Meer info over de gsm: http://www.pixmania.be/be/nl/7075375/art/motorola/flipout-zilver-4-verschil.html

'k Had er nog iets van een 110 euro voor willen hebben, dan kan 'k daarmee de nokia asha 300 kopen (daar kan 'k wel weg mee Embarassed)
_________________
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: 27 Apr 2012 22:25:07    Onderwerp:

Terug naar boven
wespke



Geregistreerd op: 04 Apr 2012
Berichten: 470

BerichtGeplaatst: 27 Apr 2012 22:28:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Het ding heeft zijn naam niet gestolen, aangezien je er bijna van Out Flipte Laughing
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Fanny



Geregistreerd op: 04 Apr 2012
Berichten: 144
Woonplaats: Sint-Kruis

BerichtGeplaatst: 27 Apr 2012 22:50:02    Onderwerp: Reageren met citaat

wespke schreef:
Het ding heeft zijn naam niet gestolen, aangezien je er bijna van Out Flipte Laughing

Amai nog niet. Tegen dat ik thuis kwam was ik echt aan het flippen door dat ding Laughing Volgende ochtend zag ik dan nog dat ik een sms had gekregen van proximus, ik was 5 uur non-stop op internet geweest Shocked Da's dus zo ongeveer de tijd dat dat ding had aangelegen he Rolling Eyes
Vroeger lachte ik altijd met mijn ma omdat ze niet maar haar gewone poepsimpele gsm overweg kon (en kan), maar ik heb nu verdikke wel net hetzelfde voor he Rolling Eyes Ik kan echt niet overweg met die touchscreens en die menu's van die nieuwe modellen lijkt tegenwoordig wel chinees voor mij. Ik word oud! Red_Colorz_PDT_41
_________________
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Fanny



Geregistreerd op: 04 Apr 2012
Berichten: 144
Woonplaats: Sint-Kruis

BerichtGeplaatst: 5 Mei 2012 16:25:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Owkey, mag slotje op Laughing
_________________
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Voica



Geregistreerd op: 03 Apr 2012
Berichten: 258

BerichtGeplaatst: 5 Mei 2012 17:28:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Verkocht dus... super !!

Hier gewoon Blackberry fan geworden ! echt super ding. Wink
_________________
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Het Belgische hondenforum Forumindex -> Te koop Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.