Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


fietsaanhangwagen voor honden

 
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Het Belgische hondenforum Forumindex -> Te koop
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Inoe



Geregistreerd op: 04 Apr 2012
Berichten: 5

BerichtGeplaatst: 3 Mei 2012 14:56:15    Onderwerp: fietsaanhangwagen voor honden Reageren met citaat

Vorige zomer was er een actie bij WOEF voor een fietsenaanhangwagen . Ik ben hem toen gaan halen in de gedachte dat het wel leuk zou zijn, maar Inoe zit er echt niet graag in. Dus heb er eigelijk ook nooit tochten mee gedaan. Hij is in totaal misschien 3 keer gebruikt, en denk niet dat hij ooit nog gebruikt gaat worden.

Ik zou er graag het geld voor hebben dat ik ervoor gegeven heb. Ik zou er dus een 45 euro voor willen als we het rondrijden en een beetje in verrekenen.

Hij is nog in goede staat. Kan klein opgeplooid worden en terug in de doos gestoken worden voor gemakkelijk op te bergen.

Ik woon zelf in 's gravenwezel, maar wil hem ook wel met de post verzenden alhoewel ik denk dat het dan behoorlijk duur gaat zijn. Eventueel wil ik ook tussenbeide ergens afspreken en een wandeling er bij doen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: 3 Mei 2012 14:56:15    Onderwerp:

Terug naar boven
Inoe



Geregistreerd op: 04 Apr 2012
Berichten: 5

BerichtGeplaatst: 13 Jun 2012 16:27:05    Onderwerp: Reageren met citaat

up up up Very Happy

Hij moet weg dus doe gewoon een bod Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Het Belgische hondenforum Forumindex -> Te koop Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.