Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Noena-AmStaff-4 jaar--> Geplaatst

 
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Het Belgische hondenforum Forumindex -> Vetas
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Poeseline



Geregistreerd op: 03 Apr 2012
Berichten: 251

BerichtGeplaatst: 14 Apr 2012 22:00:58    Onderwerp: Noena-AmStaff-4 jaar--> Geplaatst Reageren met citaat

Geslacht: Vrouwtje
Gevaccineerd:Ja
Chip/Tatoe:Ja
Ras: American Stafford
Vacht: Vacht (zie foto)
Kleur: Kleur (zie foto)

Grootte: Standaard
Kan met katten: Onbekend
Kan met honden: Ja
Kan met kinderen: Ja
Zindelijk: Nog onbekend
Kan in auto: Ja
Kan alleen zijn: Onbekend

Leeftijd: december 2008

Eind vorig jaar kwam Noena samen met Neo, Axel, Loeka, Lady & Spooky in het asiel terecht. Deze honden werden in beslag genomen en mochten onder geen beding terug naar de eigenaar.

Noena bleek zwanger te zijn en beviel van maar liefst 11 pupjes. Ze was een zeer zorgzame en lieve mama. Vorige week zijn alle pupjes naar hun nieuwe thuis vertrokken. Noena werd gisteren gesteriliseerd en is vrij voor adoptie.


De ervaringen van een vrijwilligster met Noena:
Noena is ongetwijfeld mijn favoriet op dit ogenblik. Ik geef toe, ik heb een zwak voor Staffords, maar Noena is niet alleen een Staffie, ze is de perfecte Stafford! :wub: Ze is niet alleen een zeer knappe dame, ze is ook enorm aanhankelijk en leergierig. In het begin kende ze helemaal niets, lopen aan de leiband was al een belevenis maar nu loopt ze perfect aan de voet, trekt helemaal niet aan de leiband en kent al enkele commando zoals zit, voet, poot, hier, zwaaien, enz. Noena doet enorm haar best om te plezieren en ik beken, voor een Frolic doet ze daadwerkelijk alles! :drool: Wie met Noena naar de hondenschool wil, zal gegarandeerd scoren. Ze is namelijk een en al aandacht!

Ze is zeer lief en zacht voor mensen, kinderen (groot en klein), en kan met andere honden. Ik heb werkelijk niets aan te merken op haar. Ze was in het begin een beetje teruggetrokken. Het was duidelijk dat ze eerst de kat uit de boom wou kijken, maar dit was van zeer korte duur. Al van de eerste wandeling had ik haar voor me gewonnen, en zij mij... Noena is een aanrader voor mensen die op zoek zijn naar een trouwe metgezel, een maatje voor het leven. En geef nu toe: wie wil er geen hond die makkelijk op te voeden is? Mr. Green Volgens mij zal zindelijkheid ook geen probleem vormen (eerste dagen zijn natuurlijk altijd te trainen), want als ze uitgelaten wordt doet ze ook altijd meteen haar behoefte. Dus ik ben ervan overtuigd dat ze dit zeer snel zal doorhebben!

Ik kan nog uren over haar doorgaan, maar het is duidelijk: ik heb een zwak voor Noena, en terecht! Wie naar deze schat komt kijken, zal ook meteen zijn hart verliezen! Enne, als je zou gaan kijken, mag je me altijd iets laten weten! Mr. Green Ik wil er namelijk heel graag bij zijn als ze het asiel verlaat! Ze heeft een plaatsje in mijn hart!!

Een paar fototjes van op uitstap


_________________
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: 14 Apr 2012 22:00:58    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Het Belgische hondenforum Forumindex -> Vetas Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.