Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Poes te herplaatsen !!!

 
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Het Belgische hondenforum Forumindex -> Plaatsing particulier
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Loony



Geregistreerd op: 07 Apr 2012
Berichten: 22

BerichtGeplaatst: 15 Apr 2012 19:03:53    Onderwerp: Poes te herplaatsen !!! Reageren met citaat

Dit mailtje kreeg ik van mijn nichtje. In de instelling waar ze werkt moet de poes van de inspectie verdwijnen... Het is dringend... Ze zouden hun erkenning zelfs kunnen verliezen...

Met veel spijt moeten wij onze kat in de voorziening wegdoen en zijn we dus op zoek naar een nieuwe thuis voor haar. Ze noemt Sneeuwwitje of Witje voor de vrienden en is ondertussen ongeveer 3 jaar oud. Ze is heel actief en is het gewoon om buiten te kunnen op ons groot domein. Ze houdt ervan om vogeltjes en muizen te vangen en trots te komen laten zien aan haar baasje. Ze is gesterilliseerd en verder volledig gezond. Ze zit op haar gewicht en krijgt jaarlijks haar spuitjes. Ze is net ontwormd en krijgt tegen de vlooikes een pipetje. Een bandje kan ze niet goed verdragen en is ze in het begin bijna in gestikt dus dat doen we niet meer...Het is een hele lieve en sociale poes, ze is het gewend om rond veel mensen te zitten. Als ik kon zou ik ze zelf in huis nemen maar dat is helaas niet mogelijk...
Als jullie nog verdere vragen hebben, stel ze maar gerust. Je mag me ook bellen op modmelding: persoonlijke gegevens zoals een gsmnr gaan we niet openbaar zetten, maar zijn via pb bij de topicstarter te verkrijgen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: 15 Apr 2012 19:03:53    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Het Belgische hondenforum Forumindex -> Plaatsing particulier Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.