Gilde der Kaasmakers
Een ontmoetingsplaats voor alle mensen die ge�nteresseerd zijn in zelf kaas maken
 



Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Gilde der Kaasmakers Forumindex -> Kennismaking -> Wie zijn wij?
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
  Bericht Wie zijn wij? - Geplaatst: 2 Jun 2013 09:56:27 Reageren met citaat  
gerda



Geregistreerd op: 12 Apr 2013
Berichten: 349
Woonplaats: Geeste Duitsland

Nieuwsgierig geworden, door alle posten, is het misschien leuk om iets meer over onszelf te vertellen.

_________________
www.gerho.de
 
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Terug naar boven  

    - Geplaatst: 2 Jun 2013 09:56:27  








 
Terug naar boven  

  Bericht  - Geplaatst: 2 Jun 2013 10:04:38 Reageren met citaat  
gerda



Geregistreerd op: 12 Apr 2013
Berichten: 349
Woonplaats: Geeste Duitsland

zal netjes zelf starten:

Gerda 46 jaar, getrouwd met Ron 48 (23 jaar (getrouwd) moeder van 3 kinderen, Jef 21, Céline 18 en Kelly 13.
Werk als zorgassistent in Emmen en start in september met de opleiding verzorgende IG bij Leveste, opleiding voor 3 jaar.
We wonen sinds 6 jaar in het mooie Emsland in een boerderij van 1931 die we beetje bij beetje steeds meer renoveren en naar ons zin maken. We hebben twee paarden (pony´s) een kruising Tinker en een kruising Arabier. Duitse herder van een half jaar, 4 katten en een flinke toom kippen. Brahma´s.
Hobby: Tuinieren, koken, bakken, lezen ( geen tijd voor), paardrijden, woninginrichting, bloemschikken, klussen in en om huis en sinds kort dus Kaas.

_________________
www.gerho.de
 
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Terug naar boven  

  Bericht  - Geplaatst: 2 Jun 2013 11:24:22 Reageren met citaat  
hoeklijn
Gast






Dan kan ik natuurlijk niet achterblijven:
Herman, 58 en sinds 25 jaar samen met mijn 14 jaar jongere vrouw (waarvan 19 jaar getrouwd), 2 kinderen: Jenny van 9 en Kasper van bijna 7.
Woon in Waddinxveen in een zes-onder-1-kap Smile
Werk als senior software engineer bij een (landelijk bekend) bedrijf in Amsterdam. Geen huisdieren meer want dochter is een jaar geleden plotseling allergisch geworden voor allerlei dieren....
Ook geen paard meer sinds de geboorte van mijn zoon en vrouw is onlangs helemaal gestopt met het geven van dressuurles, iets wat ze jaren ook beroepsmatig heeft gedaan.
Hobbies: Lezen, fotografie, kaas. Klussen in en om huis doe ik ook regelmatig maar het gaat me te ver om dat een hobby te noemen want het gaat ten koste van het kaasmaken....
 
Terug naar boven  

  Bericht  - Geplaatst: 2 Jun 2013 16:18:55 Reageren met citaat  
Vera



Geregistreerd op: 21 Apr 2013
Berichten: 67


Ik dan ook maar! Leuk idee Gerda, dan krijgen we een beetje een beeld van de forumgenoten.

Vera 57 jaar al ruim 32 jaar samen, waarvan 30 jaar getrouwd met Gerrit - 65. Wij hebben samen geen kinderen, maar Gerrits dochter uit zijn 1e huwelijk beschouw ik als mijn dochter.
Wij wonen sinds januari 2007 in Rastdorf een klein dorp in Emsland. We hebben in 2006 onze bedrijven - boek en kantoorboekhandel en een groothandel in kantoorartikelen verkocht en ook ons huis was heel snel verkocht. En toen zijn we hierheen vertrokken. We 'rentenieren' op een boerderij die gebouwd is in 1938 en hebben 1.5 Ha grond.
We hebben 2 Fjordenpaarden waar we zowel onder het zadel als aangespannen (enkel en tweespan) mee rijden.
Dat onder het zadel rijden staat voor mij al twee jaar op een laag pitje omdat ik in 2011 een naar ongeluk heb gehad met rijden. Daarbij is mijn voet compleet afgebroken. Inmiddels ben ik 15 (!) operaties verder en heb van de afgelopen 25 maanden 18 maanden in een rolstoel doorgebracht. Volgende week de hopelijk laatste operatie en dan weer leren lopen.

Verder hebben we een heel lieve Labrador kruising Saartje en twee lollige rode katten.

Hobby's: de paarden, onze tuin en moestuin, koken, lezen, verder maak ik graag decoraties voor huis en tuin, ben eigenlijk altijd bezig en kan slecht stilzitten. En ja, sinds kort maak ik kaas...... Vervelen doe ik me dus nooit.
 
Profiel bekijken Stuur privébericht
Terug naar boven  

  Bericht  - Geplaatst: 2 Jun 2013 19:26:37 Reageren met citaat  
johnshadows



Geregistreerd op: 08 Okt 2012
Berichten: 306


Even getwijfeld... vooruit dan maar.
John, 47 jaar, wonend in België. 24 jaar gehuwd met een schat van een vrouw.
4 kinders, 18, 22,23,25 jaar oud. 2 jongens , 2 meisjes.
Ik ben technisch tekenaar.
Hobby's: alles in de keuken, moestuin, likeur, bier, kaas, veel lezen, cider, confituur, ijs, brood, zeep, ...
En... ik leef in de 'schaduw' van mijn bestaan. (ziekte, operaties, heel veel ziekenhuistoestanden...)
Maar als ik zo lees ben ik niet alleen en hoe gek het mag klinken, dat geeft kracht en moed. Vera, heel veel sterkte toegewenst de komende week!
Wink
 
Profiel bekijken Stuur privébericht
Terug naar boven  

  Bericht  - Geplaatst: 23 Jun 2013 12:14:18 Reageren met citaat  
gerda



Geregistreerd op: 12 Apr 2013
Berichten: 349
Woonplaats: Geeste Duitsland

Mis nog veel meer forumleden, ik ben helemaal niet nieuwsgierig hoor. Wink

_________________
www.gerho.de
 
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Terug naar boven  

  Gilde der Kaasmakers Forumindex -> Kennismaking -> Wie zijn wij? Tijden zijn in GMT + 1 uur  
Pagina 1 van 1  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum

   
  
 Nieuw onderwerp plaatsen  Reageren  



Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Vertaling door Lennart Goosens.