Klasagenda
Forum waar je met al je klasagenda-vragen terecht kan!

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

Lessen aanmaken = documentatiefiches aanmaken ?

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Klasagenda Forumindex -> Functionaliteiten
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Meester Stijn

BerichtGeplaatst: 1 Sep 2007 16:32:43    Onderwerp: Lessen aanmaken = documentatiefiches aanmaken ? Reageren met citaat

Marco, je kwam al de eerste stappen uitleggen en mijn lesrooster is ondertussen ingevoerd. Nu wil ik ook lessen gaan invoegen. Die lessen wil ik uiteraard graag volgend jaar ook gebruiken.

Werk ik dan het best met documentatiefiches ?
bijv. wiskunde - onderdeel getallen - les 1
Les 1 wordt een eerste docufiche, les 2 een tweede en dan kan ik die volgend schooljaar opnieuw aanroepen.

Groetjes, Stijn (De Klimop)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht

Geplaatst: 1 Sep 2007 16:32:43    Onderwerp:

Terug naar boven
Marco
Site Admin

BerichtGeplaatst: 2 Sep 2007 16:38:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Dag Stijn,

Lesvoorbereidingen (lees documentatiefiches) zijn de makkelijkste manier om al je voorbereidingen structureel te groeperen. Je zal waarschijnlijk wel het formulier Documentatiefiches al eens geopend hebben en tot de conclusie gekomen zijn dat het eigenlijk niet zo moeilijk is om fiches aan te maken.

Wel volgende aandachtspunten:

1. maak eerst documentatietypes aan zoals bv. Lesvoorbereiding, Herhalingsles, Toets, ...

2. koppel al je fiches die je maakt aan één of meerdere activiteiten zodat ze later in de agenda getoond worden als je die activiteit wil aanmaken.

3. de fiches die getoond worden in de agenda, worden steeds alfabetisch gerangschikt. Wil je ze dus logisch presenteren dan laat je de omschrijving beginnen met bv. "01.01 titel" waarbij 01.01 dan bv. blok 1 les 1.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Klasagenda Forumindex -> Functionaliteiten Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: