Klasagenda
Forum waar je met al je klasagenda-vragen terecht kan!

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

Voorstel tot uitbreiding van programma

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Klasagenda Forumindex -> Functionaliteiten
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
MeesterPeter

BerichtGeplaatst: 9 Nov 2007 09:31:38    Onderwerp: Voorstel tot uitbreiding van programma Reageren met citaat

Hey,

Ik ben als leerkracht lichamelijke opvoeding op zoek gegaan naar een agenda waar men lessen, punten, e.d. kon invoeren. Ik heb er heel wat gevonden. Maar bij geen enkele kon je de lesopstelling invoeren.

Daarmee wil ik zeggen: wanneer ik een les aanmaak zou ik graag een tekening willen maken van hoe ik mijn turnmateriaal opstel, en dit dan toevoegen aan de les.

Misschien is dit een idee voor jullie programma. Een klasagenda voor de leerkracht Sport
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht

Geplaatst: 9 Nov 2007 09:31:38    Onderwerp:

Terug naar boven
Marco
Site Admin

BerichtGeplaatst: 11 Nov 2007 18:45:29    Onderwerp: Reageren met citaat

de agenda biedt de mogelijkheid om naast de traditionele documentatiefiches ook hyperlinks te integreren.

Hyperlinks doet ons meteen denken aan internet-sites maar men kan ze ook gebruiken om allerhande externe documenten te integreren in de agenda. Zo wordt het mogelijk om vanuit de agenda liedjes (mp3-formaat), Word-documenten (met opmaak en afbeeldingen ?!) , video's (avi-formaat) en noem maar op aan te roepen.

Het grote voordeel van deze hyperlinks is dat de agenda-database niet belast wordt met deze veelal grote bestanden. Moest ze te groot worden dan dreigt ze snel te vertragen tot een log instrument ( dit is dan ook de hoofdreden waarom afbeeldingen, liedjes, ... zelden of nooit ge´ntegreerd worden in een database).

Voorts kan deze agenda perfect toegepast worden voor een leerkracht LO. Ook het KVS biedt de mogelijkheid om evaluaties per kind te noteren en presenteren. Een rapportenmodule wordt uitsluitend ge´ntegreerd voor schoollicenties.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Klasagenda Forumindex -> Functionaliteiten Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: