Klasagenda
Forum waar je met al je klasagenda-vragen terecht kan!

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

leerlijn MUZO

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Klasagenda Forumindex -> Functionaliteiten
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
chris scholliers

BerichtGeplaatst: 3 Jun 2008 22:12:48    Onderwerp: leerlijn MUZO Reageren met citaat

Ik zou naast de ontwikkelingsaspecten van het ontwikkelingsplan ook het doel uit het leerplan muzische opvoeding (Leerlijn Muzo) moeten invullen in mijn agenda.
Ik had geprobeerd deze Muzo doelen als ontwikkelingslijnen in te geven en dan deze ontwikkelingslijnen te koppelen aan de verschillende ontwikkelingsaspecten. Blijkbaar kan men echter slechts een ontwikkelingslijn aan 1 ontwikkelingsaspect koppelen en niet aan meerdere, klopt dit?
Hebt u een andere manier om het leerplan Muzo te integreren?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht

Geplaatst: 3 Jun 2008 22:12:48    Onderwerp:

Terug naar boven
Marco
Site Admin

BerichtGeplaatst: 4 Jun 2008 19:23:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Neen hoor,

je kan aan elk OA meerdere ontwikkelingslijnen koppelen. Als je kijkt naar de beschikbare OL dan merk je dat er reeds verschillende na mekaar staan. De truuk is dat je je leerlijn in verschillende stapjes opsplitst en dat je dan al die stapjes aan dat OA koppelt. Dat doe je in het formulier Ontwikkelingsaspecten waar je onderaan in het tabblad Ontwikkelingslijnen de reeds gekoppelde ontwikkelingslijnen getoond worden. Onderaan die lijst kan je andere stapjes/ontwikkelingslijnen gaan toevoegen.

Je kan die verschillende stapjes (lees doelen) uit je ontwikkelingslijnen eerst aanmaken in het formulier Ontwikkelingslijnen. De reeds ingevoerde OL hebben een code die is samengesteld uit het OA-nummer en een volgnummer omdat elk stapje slechts gekoppeld is aan één OA. Vandaar wellicht de verwarring dat je denkt dat elke OL slechts aan één OA kan gekoppeld worden. Maar dat is niet zo want je kan zelf koppelen aan meerdere OA.

Het is niet mogelijk om op dit forum een afbeelding in te voegen om dit beter te illustreren. Indien gewenst kan je me contacteren via mail zodat ik je een en ander beter kan uitleggen.

mvg
Marco
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Klasagenda Forumindex -> Functionaliteiten Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: