Klasagenda
Forum waar je met al je klasagenda-vragen terecht kan!

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

probleem: wat betekent onbekende fout 03167

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Klasagenda Forumindex -> Functionaliteiten
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
annick croonenborghs

BerichtGeplaatst: 4 Sep 2008 21:06:21    Onderwerp: probleem: wat betekent onbekende fout 03167 Reageren met citaat

Bij het aanduiden van mijn kleuters die dit jaar nog in mijn klas zitten met schooljaar 2008-2009 moet ik bij andere kls aanvinken om niet meer actief te zijn in de laatste kolom daar ze van schooljaar 2007_2008 zijn. Ik kan dit niet doen want er komt iedere keer onbekende fout 03167 op het scherm. Ik weet niet wat er fout is of waar de fout ligt! Als ik mijn agenda dan van dit schooljaar wil hanteren en de observaties bij de kls wil intypen staan deze kls daar bij en ze zitten niet meer in mijn klas. Hoe los ik dit op? Ook bij de lijsten van het kvs zitten ze nog ingevuld met de +-?. Ook heb ik nog een probleem met de interventies; daar zit ook nog een kleuter in die niet meer in onze school is en die naam krijg ik ook niet verwijderd. Hoe moet dit er uit?
mvg
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen

Geplaatst: 4 Sep 2008 21:06:21    Onderwerp:

Terug naar boven
Marco
Site Admin

BerichtGeplaatst: 4 Sep 2008 22:47:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Je database is wellicht corrupt. Klinkt dramatisch maar kan eenvoudig hersteld worden.

Bezorg me “C:\Agenda\KindVolgSysteem\KVS Data.mdb” in gezipte vorm en ik repareer het voor je.
Hoe je dat doet lees je op http://www.freewebs.com/klasagenda/agendasoft/FAQ_Mail.html .

Mvg
Marco
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Klasagenda Forumindex -> Functionaliteiten Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: