Klasagenda
Forum waar je met al je klasagenda-vragen terecht kan!

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

lesfiches kopiŽren

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Klasagenda Forumindex -> Functionaliteiten
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
juf Vera

BerichtGeplaatst: 29 Dec 2008 18:34:57    Onderwerp: lesfiches kopiŽren Reageren met citaat

Hoi Marco,

Het is vandaag de eerste keer dat ik werk met 'klasagenda'.
Het was even zoeken in het begin, maar het lukt al vrij goed.

Ik heb echter enkele vraagjes:

1.Is het mogelijk om iets te kopiŽren vanuit WORD naar een lesfiche. In mijn tabblad agenda lukt het, maar als in het tabblad van de dovumentatiefiche lukt het niet.

2. Is het mogelijk om enkel lesfiches over te zetten naar de klasagenda van mijn collega? Zodat ik ze kan ingeven en zij ze dan ook kan oproepen. We hebben namelijk samen het eerste leerjaar dus de lessen zijn exact hetzelfde, enkel het uurrooster is verschillend.

Alvast bedankt,

Vera Visschers
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht

Geplaatst: 29 Dec 2008 18:34:57    Onderwerp:

Terug naar boven
Marco
Site Admin

BerichtGeplaatst: 1 Jan 2009 23:44:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Aangezien je binnen een Office omgeving werkt, kan je tekst vanuit Word, Excel of het Internet kopiŽren en plakken. In een documentatiefiche doe je dat dan voornamelijk in het grote tekstvak waarin dan het lesverloop, de gebruikte materialen, ... ingevoerd wordt. Bedenk wel dat je er uitsluitend tekst kan inplaatsen; ook opmaak van die tekst is niet mogelijk.

Ik heb een manier ontwikkeld om informatie vanuit de agenda naar Excel te exporteren. Op die manier wordt het mogelijk om bv. een beperkte selectie fiches te exprteren. Zo'n Excel-bestand kan je dan makkelijk doorgeven aan je collega die op haar beurt dan die fiches kan importeren. Het zal pas in de volgende update beschikbaar komen binnen die wellicht binnen enkele weken uitkomt.

mvg
Marco
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Klasagenda Forumindex -> Functionaliteiten Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: