Klasagenda
Forum waar je met al je klasagenda-vragen terecht kan!

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

leerkracht zedenleer: activiteiten

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Klasagenda Forumindex -> Functionaliteiten
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
julchen buys

BerichtGeplaatst: 15 Sep 2013 09:21:12    Onderwerp: leerkracht zedenleer: activiteiten Reageren met citaat

Ik ben leerkracht zedenleer en geef les in verschillende scholen. Ik weet niet goed wat ik bij activiteiten moet ingeven. Zet ik daar telkens zedenleer of ga ik meer in detail over wat ik tijdens die les ga doen? Maar wat dan met de belangstellingspunten? Help. Confused
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht

Geplaatst: 15 Sep 2013 09:21:12    Onderwerp:

Terug naar boven
Marco
Site Admin

BerichtGeplaatst: 17 Sep 2013 18:11:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Dag Julchen,

Je geeft wellicht les aan verschillende leeftijden. Het lijkt me dan ook opportuun om meerdere activiteiten "Zedenleer" aan te maken, bvb Zedenleer 1e gr, Zedenleer 2e gr, ...

Aan elke activiteit kan je een onbeperkt aantal lesfiches hechten. Wellicht zijn die fiches min of meer leeftijdsgebonden zodat je ze aan de meeste relevante activiteit(en) kan koppelen. Dus ja, een fiche kan je aan meerdere activiteiten koppelen.

Maar ook kan je een aantal belangstellingspunten - lees thema's - definiƫren. Ik veronderstel dat je gedurende het schooljaar verschillende thema's aanbiedt? Die kan je dus ook in de agenda aanmaken en ook koppelen aan (diezelfde) lesfiches.

Maw wanneer je dan in je agenda een bepaalde activiteit aan het invullen bent, dan krijg je tevens het aanbod van lesfiches te zien die gerelateerd zijn aan die activiteit en/of belangstellingspunt. Maw je krijgt een gefilterd aanbod van lesvoorbereidingen. En die kanje dan makkelijk in je agenda invoegen mbv een dubbelklik.

Op de site staat op http://www.freewebs.com/klasagenda/Help/AEEK2.htm verder uitgelegd hoe dit in zijn werk gaat.

mvg
Marco
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Klasagenda Forumindex -> Functionaliteiten Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: