Klasagenda
Forum waar je met al je klasagenda-vragen terecht kan!

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

Tijdsblokjes dubbel in dagboek ingevoegd?

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Klasagenda Forumindex -> Functionaliteiten
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
veerlegalle

BerichtGeplaatst: 9 Jan 2007 19:27:36    Onderwerp: Tijdsblokjes dubbel in dagboek ingevoegd? Reageren met citaat

Ik ben al aardig op weg met de agenda, maar toen ik aan mijn agenda wou beginnen voor morgen, koos ik het sjabloon van woensdag...en als ik dan wou beginnen invullen, stonden alle onderdelen 2 keer vermeld. ( in het tabblad Agenda)
Weet je soms hoe dat zou komen? Ik heb ook teruggekeken naar 'Aan de slag' en daar bij mijn sjablonen staat het niet dubbel vermeld...
Heb ik ergens een fout gemaakt?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen

Geplaatst: 9 Jan 2007 19:27:36    Onderwerp:

Terug naar boven
Marco
Site Admin

BerichtGeplaatst: 9 Jan 2007 20:02:37    Onderwerp: re: Tijdsblokjes dubbel in dagboek ingevoegd? Reageren met citaat

Veerle,

De applicatie is zodanig geprogrammeerd dat je per dag slechts ťťnmaal je tijdsblokjes uit het sjabloon kan kopiŽren naar je nieuwe dag. Op die manier wordt voorkomen dat - wanneer je nogmaals zou dubbelklikken op dat sjabloon- de gegevens nogmaals zouden gekopiŽerd worden naar die dag.

De enige oorzaak die ik kan bedenken is dat je misschien eerst reeds een aantal tijdsblokjes had gekopiŽerd (zonder gebruik te maken van het sjabloon) en dat je ze daarna nogmaals zou hebben toegevoegd via de dubbelklik.

Zijn er nog andere gebruik-st-ers die dit fenomeen ook hebben waargenomen, dan hoor ik het graag.

Marco
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Meester Stijn

BerichtGeplaatst: 1 Sep 2007 16:29:16    Onderwerp: Tijdsblokjes dubbel ingevoerd Reageren met citaat

Hoi Marco,
Ook ik heb hetzelfde voor als wat eerder beschreven werd.
Echter enkel op maandag 3 september en niet op 10 september of 17 september.
De andere dagen werken wel goed.
Een collega had net hetzelfde voor.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Marco
Site Admin

BerichtGeplaatst: 2 Sep 2007 16:42:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Het zou wel eens kunnen dat ik met het testen van de agenda bij het creŽren van een licentie-CD dat ik enkele tijdsblokjes heb ingevoegd op die eerste schooldag en vergeten ben ze terug te verwijderen.

Ik heb het gisteren nogmaals uitgebreid nagekeken en het is in principe niet mogelijk om dubbele gegevens naar een dag te kopiŽren. Dus de enige mogelijkheid blijft dat 1. deze blokjes er reeds stonden (ikke dus) of dat ze handmatig toegevoegd zijn (jullie dus). Laten we het er voorlopig op houden dat ik hegt gedaan heb.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Klasagenda Forumindex -> Functionaliteiten Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: