www.kookookeens.nl

DE online keuken voor iedereen onder één muts!

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

Servies toe aan vervanging

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    www.kookookeens.nl Forumindex -> Alles waar de KOOKliefhebber mee of in werkt.
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
KermitdeKokert
Postrank: Afwasser

BerichtGeplaatst: 8 Mrt 2018 13:58:39    Onderwerp: Servies toe aan vervanging Reageren met citaat

Na jaren van trouwe dienst is ons Ikea servies toch écht aan vervanging toe. Enkele borden zijn gesneuveld en sommigen dragen de littekens van veelvuldig gebruik. Nu wil ik graag vervangend servies kopen, maar ik wil wel graag een stapje hogerop. Toen ik dit servies kocht trokken mijn vrouw en ik net in onze nieuwe woning en echt geld voor duur servies hadden we niet. De portemonnee is nu wat toereikender. Alleen ervaring met mooi en duur servies heb ik eigenlijk niet. Tot op heden altijd nog servies bij de Ikea gekocht. Dus mijn vraag is, wat kan ik het beste kopen en waar?

Mijn eisen:

- Goede kwaliteit.
- Vaat-, magnetron- en ovenbestendig.
- Ik wil graag een set kopen met alles erin, dus dinerborden, diepe borden, kopjes, ontbijtborden, etc.

Daarnaast ben ik een leek op het gebied van soorten materiaal. Wat is verschil tussen porselein, aardewerk & keramiek etc. Ik heb iig echt absoluut geen idee, dus meer info op dit gebied is ook meer dan welkom!

Geld maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit, ik wil gewoon goed en mooi servies waar ik een lange tijd mee door kan!

Nou, brand los!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht AIM-naam Yahoo Messenger MSN Messenger

Geplaatst: 8 Mrt 2018 13:58:39    Onderwerp:

Terug naar boven
Chefcock

BerichtGeplaatst: 15 Mrt 2018 15:58:32    Onderwerp: Reageren met citaat

In principe is elk servies hetzelfde qua kwaliteit. Elk bord dat je laat vallen gaat hoe dan ook stuk. Waar het wel om gaat is poreusheid van het materiaal, en de winkel waar je dit koopt.

Ikea verkoopt een helehoop zooi, maar heeft ook kwalitatief goed servies waar je sowieso een hele lange tijd mee vooruit kan. Wel is het zo dat veel mensen hetzelfde servies hebben als bij de Ikea, en dat zat mij altijd een beetje tegen.

Ik heb zelf een paar maand geleden servies gekocht bij Cookinglife. Ik heb zelf een Royal Doulton set gekocht, die zijn iets duurder maar zien er toch wel zeer goed uit. Hier is een overzicht van wat ze allemaal verkopen: https://cookinglife.nl/serviesgoed. Hier moet vast wel iets tussen zitten wat jij mooi vindt, en qua materiaal zou ik me dus niet druk maken. Succes, groet!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    www.kookookeens.nl Forumindex -> Alles waar de KOOKliefhebber mee of in werkt. Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: