marjapsplessen
 
     

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Een paar regeltjes

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    marjapsplessen Forumindex -> Regeltjes
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
marja25
Site Admin


Geregistreerd op: 23 Nov 2017
Berichten: 161

BerichtGeplaatst: 23 Nov 2017 19:06:17    Onderwerp: Een paar regeltjes Reageren met citaat

Marja’s Psp Lessen

Regels



1. Plaats je les in jouw map
Zet bij onderwerp “aan”(naam moderator) “Les”(je lesnr) “Van”(je naam)

2. Als je op een mailtje van de groep wilt antwoorden klik dan op “nieuw onderwerp”

3. Ervaren psp-ers mogen instappen bij les 50. Minder ervaren psp-ers mogen kiezen tussen instappen bij les 20 of starten bij les 1. Geef dit eventjes aan.

4. Er is niet echt een tijdslimiet om je les in te leveren. Nogmaals, doe het in je eigen tempo. ‘Haastige spoed is zelden goed’. Pas als je je les ingeleverd heb, noteer ik deze, en krijg je maandag een nieuwe les van mij.

5. De lessen kunnen verschillend zijn. Zowel makkelijke als wat moeilijkere.

6. Vergeet nooit je watermerk in je creatie te plaatsen. Zonder watermerk, keur ik helaas je les niet goed. En zo voorkom je ook dat er iemand anders met jou creatie er vandoor gaat. En dat is niet leuk. Want jij heeft er heel tijd en werk in gestoken.

7. Als je een creatie leuk vind van iemand, en je wilt hem graag hebben of gebruiken, vraag dan eerst even toestemmingen aan diegene die de creatie gemaakt heeft. Ga hem dus niet zomaar pikken. Er zit veel werk en tijd in een creatie, vergeet dat niet.

8. Uit een nare ervaring, ga niet discussiëren over de groep met iemand. Probeer dit privé onderling op te lossen. Mocht je er niet uit komen, dan ben ik bereid om te helpen. Het moet wel een gezellige groep zijn. Maar dat komt goed.

9. Iedereen kan ziek zijn of worden. Als je ziekt bent, of je gaat op vakantie, of er is iets met je pc, of wat dan ook, geef dit dan even door.
Dan kunnen wij hier rekening mee houden.
Als het langer gaat duren dan je verwacht had, meld dit dan ook eventjes.
Geef dit door aan je Moderator. Dit kun je doen door mij een privé mailtje te sturen, of naar je moderator.

10. Als je vragen hebt ergens over, of je hebt hulp nodig, dan kun je ze stellen over de groep. Hiervoor heb ik een aparte topic voor gemaakt.
Er zal dan altijd iemand zijn die je kunt helpen of je vragen beantwoorden.
Wil je niet dat iedereen het kan lezen, of is er iets anders, dan mag je mij privé mailen of je moderator

11. Wil je iets op de groep plaatsen maar je weet niet zeker of dit wel kan, vraag dan eerst of het wel kan/mag aan je moderator.


12. Er mogen geen vragen over filters over de groep.
Mocht je na zoeken op het internet een bepaalde filter en/of serienummer niet vinden, vraag dit dan even aan je moderator, privé door middel van een mailtje.
We moeten helaas deze maatregel nemen omdat er werkelijk een jacht is geopend op
het verdelen van dit soort zaken.
Mocht je gewoon een vraag hebben over een filter omdat die niet goed werkt dan mag je dat uiteraard wel over de groep doen.

Ik wil je heel veel psp plezier wensen.
Liefs Marja en Henriëtte
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen







Geplaatst: 23 Nov 2017 19:06:17    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    marjapsplessen Forumindex -> Regeltjes Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.