Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Een spiritueel vakantieplekje in Zuid-Frankrijk

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren     Forumindex -> Linkenhoek
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Monique



Geregistreerd op: 31 Mrt 2019
Berichten: 4
Woonplaats: Puilaurens-Lapradelle

BerichtGeplaatst: 6 Apr 2019 03:44:02    Onderwerp: Een spiritueel vakantieplekje in Zuid-Frankrijk Reageren met citaat

Graag wil ik de link van ons bedrijf Le Petit Ermite onder de aandacht brengen. Het is een door mijn man en mij gecreëerd vakantieplekje in de Franse Pyreneeën, bestaande uit twee 2-persoons gîtes. Het terrein van 2000m2 grenst aan een oerbos van 1000 hectare.

Onze plek ligt op een steenworp afstand van de Bugarach (die bekendheid geniet als UFO-berg) en is omringd door bekende spirituele plekken zoals Rennes-le-Château, maar ook minder bekende magische locaties, zoals de menhir van Counozouls, een heremietenkerk die in een rots gebouwd is, een oude kerk vol apocriefe weergaven en een grot waar lang een heremiet in leefde. Dit gebied trok aan ons als een magneet, waardoor we de knoop doorhakten en Nederland hebben verlaten.

Op onze locatie kun je niet alleen fijn herbronnen en mooie plekjes bezoeken, maar het is ook mogelijk om deel te nemen aan inspiratieweken. Zelf verzorg ik schrijfcursussen "Schrijven vanuit jouw eigen kracht" en bied ik mogelijkheden aan om intuïtief te schilderen. Daarnaast bieden bewoners uit onze omgeving ook cursusmogelijkheden aan gasten die op ons terrein verblijven, waardoor Qi-Gong, Yoga maar ook schilderles van een gekende Franse kunstschilder en acteerlessen van een filmacteur tot de mogelijkheden behoren. Kijk op www.lepetitermite.fr voor meer informatie.
_________________
The most beautiful experience we can have is the mysterious. – Albert Einstein
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen







Geplaatst: 6 Apr 2019 03:44:02    Onderwerp:

Terug naar boven
Miracles
Site Admin


Geregistreerd op: 28 Mrt 2019
Berichten: 183

BerichtGeplaatst: 6 Apr 2019 20:30:57    Onderwerp: Dank je wel... Reageren met citaat

Zeker een hele mooie plek, toeval bestaat niet en kwam deze week op een iet wat andere manier weer met de aandacht op Frankrijk, en nu schrijf jij er over...dat zijn van die dingen die dan even synchroon lopen en zich aandienen. Meestal hebben ze dan een bedoeling of versterken elkaar ik wacht het af...ook kwam ik vandaag in mijn boekenberg nog een boek van de catharen tegen ...ligt ook nog even nu bovenop de stapel ..allemaal van die kleine tekenen Cool
_________________
Someday, somehow, this will all make sense. Maxime Lagacé
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren     Forumindex -> Linkenhoek Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.
RedSilver 1.03 Theme was programmed by DEVPPL JavaScript Forum
Images were made by DEVPPL Flash Games