Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Mijn schrijfboekje over de Draken

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren     Forumindex -> De Draken en Drakenschedels
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Miracles
Site Admin


Geregistreerd op: 28 Mrt 2019
Berichten: 183

BerichtGeplaatst: 6 Apr 2019 21:03:02    Onderwerp: Mijn schrijfboekje over de Draken Reageren met citaat

De drakenenergie ontsluierd…..
Hoe begin ik dit boekje over draken energie…Het is een avontuur waar ik nog lang niet alles van weet maar ergens diep van binnen voel ik dat ik gedreven wordt om maar gewoon te gaan schrijven en dan zal de kennis vanzelf op het lege witte vel verschijnen op mijn laptop.
Hoe kwam ik met de draken in aanraking en zijn ze mijn leven binnen gekomen…
Eigenlijk heel geluidloos en voorzichtig…..een jaar of vier geleden heeft iemand eens een drakenreading voor me gedaan….en het raakte me en deed me iets van binnen het pakte me op een bijzondere manier….niet wetende waarom en hoe ik ermee een verbinding kon maken…
Maar het voelde van binnen als een oergevoel en ik werd daardoor diep van binnen geraakt op de een of andere manier….
Ze vertelde me dat ik een ether draak bezat van binnen en dat deze energie een onderdeel was van mijn eigen wezen, vanuit dit perspectief komt dit boekje tot stand…
Een persoonlijke ervaring maar ook een doorgeving van energie vanuit een hogere bron dan mijn ziel….
De etherdraak heeft me daarna voor vele dilemma’s gesteld na deze reading en het waren pittige uitdagingen….Want ik moest daarvoor nogal wat ervaringen door alvorens de draak zich kenbaar wenste te maken en hij zich aan me toonde …. Eerst mocht ik door deze helings stukken heengaan en de uitdaging was erg groot in een stuk oervertrouwen aan mijn eigen gevoel voor genezing en zekerheid van de mogelijkheid van genezing op cellulair niveau zonder daarbij gebruik te maken van medicijnen of andere wetenschappelijke middelen…..Louter op intentie gezondere leefwijzen en oervertrouwen aan mijn eigen mogelijkheden tot genezing….
Maar tegelijkertijd was de kracht zo groot in en om me heen dat ik tijdens dit hele proces in een verhoogde staat van bewustzijn verbleef die zich liet voelen als een enorme warme deken om me heen en een uitzonderlijk gevoel van eenheid met mijn gidsen en met God…waardoor er geen angst pijn of onzekerheid kwam…..Het was een boven natuurlijke kracht die me voortstuwde en dreef….
In de natuurlijke wereld werden er spontaan deuren geopend, de juiste mensen kruisten mijn pad en alles kreeg een diepere betekenis….Het was een magische tijd waarin ik vele wonderen mocht ervaren….
Via dromen via visioenen, en via zielen reizen en readingen gleed ik zo de draken energie binnen….Of eigenlijk gleed de drakenenergie mij binnen Mijn ziel werd door deze energie aangeraakt en nog steeds zorgt deze energie voor genezing op vele levels….
Op dit moment ervaar ik veel van deze energie in andere mensen veel mensen die daar helemaal geen weet van hebben dat deze energieën in hen werkzaam zijn en hen wil helpen om te ascenderen en in eenheid te komen ….In een hogere eenheid die verder reikt dan de ziel….
De drakenenergie werkt vanuit een hogere orde dan de ziel is.
En is gekomen om de zielen te helpen weer los te komen en op te lossen….om los te komen uit de aardse incarnaties ….
Alleen de mens heeft een ziel nodig om op aarde te kunnen zijn maar uiteindelijk zijn we pas vrij als we los komen van dit proces en de ziel niet meer nodig hebben, als de ziel klaar is met haar reis dan zijn we vrij om ons te kunnen voortbewegen en te evolueren buiten de aarde…. En haar grid.
Dan pas kunnen we vliegen en heengaan waar we heen willen gaan dan is de energie niet meer gebonden aan het rad van wedergeboorte….En komen we los van de onvrijheid die we als mens beleven in deze dualistische wereld….
Hoe komt het nu dat we juist deze drakenkracht ervaren als de kracht die zo sterk aardend is en ons verbind met de aarde….
Daar is een reden voor, wanneer we onze stukken onze ballast opruimen wanneer de lijn naar onze zielen schoner worden en sterker wanneer we meer en meer de impulsen op kunnen vangen vanuit de ziel dan zijn we aan het transformeren en ascenderen….de energie van de ziel kan ons meer en meer bereiken in onze aardse lichamen de weg is meer en meer vrijgemaakt waardoor we krachtiger worden schoner in onze energie systemen en chakra’s en meer in het nu zijn …. Dan verankeren wij ons als vanzelf meer met de aarde waardoor we ook de draken energie een plaats kunnen gaan geven de energie komt dan mee vanuit de ziel…..Omdat de drakenkracht nu juist de energie van de ziel heelt.
Daarom kunnen we ze nu meer voelen en er voeling mee krijgen met deze energieën….
Maar de draken kracht is de kracht die de ziel wil genezen ….Dit is de intentie van God en van deze energieën….Ze komen alleen door het systeem wanneer het kan wanneer je de zielen energie kan ontvangen …en je zenuwgestel daar klaar voor is …
Mensen in een lagere trilling kunnen deze energieën nog niet geleiden dit zou een verbranding van het zenuwgestel geven…
Zo is het ook met de drakenkracht in jou je systeem moet zover zijn dat het door je heen kan werken…
Veel mensen zien en ervaren de energie buiten zichzelf dat is oke, niet iedereen ervaart alles in zichzelf….Het doet er verder ook niet toe hoe men het ervaart of niet ervaart….De energie doet altijd op de juiste tijd zijn intrede in je leven in welke vorm dan ook.
Soms heel lang in het onzichtbare en soms ook niet …soms dmv een stenen draak en soms door een droom of een gevoel een ervaring een reading of gewoon in het onzichtbare….
Hoe weet je dat het een draken energie is….Dit is ook bij iedereen verschillend je voelt het op jouw eigen wijze…er zijn geen spelregels voor, je maakt zelf een ervaring zoals jij het verwacht dat de energie zich gaat manifesteren….Dan zal deze zich ook zo gaan manifesteren want jij creëert zelf deze energie in een vorm zoals jij hem herkent….
Alles speelt zich binnen in jou af zoals jij denkt dat het is, het is altijd jouw perspectief op datgene wat er plaatsvind en zo laat jij hem zijn de werkelijkheid zo is het ook met de draken energie.
Er is geen een duidende waarheid op aarde….alles verschijnt aan jouw zoals het in jouw blauwdruk staat en zoals het altijd is en zal zijn.
Zo is het ook met de elfen de Draken de Deva,s en Nimphen alles verschijnt in de vorm die jij bedenkt alles is energie en jouw persoonlijke programma’s blauwdruk geeft daar een weergave van zoals het al vastligt vanaf het ontstaan van je ziel….
Vanaf je eerste incarnatie op het rad van weder geboorte.
Uiteindelijk ervaren we dus meer energie van de ziel waardoor we zelf meer geaard zijn en de draken als van de aarde ervaren….en aardend, maar het is dus net even iets anders het zijn kosmische energieën die de aarde via ons kunnen bereiken ….Het is een hogere bron van energie die je ziel helpt om te evolueren en zo weer in onze systemen kan vloeien op aarde omdat wij dichter bij de ziel kunnen komen omdat we Ascenderen….en hoger komen in trilling….
Wij zijn de geleiders van onze eigen draken energie….omdat we kristal wezens worden.
Wanneer we deze energie projecteren in de vorm van een kristal als draak dan is dit jouw drakenkracht met jouw draken codes die dan opgenomen worden door het kristal dan ervaar je deze energie kracht buiten jezelf in de kristallen draak….Ook anderen kunnen deze energie en krachten overbrengen op kristal, want kristal is heel goed in staat om deze coderingen op te nemen en vast te houden….Kristallen kunnen heel veel informatie bevatten en coderingen….Ook verkeerde coderingen die ons ziek kunnen maken…. Daarom ben ik ook geen voorstander van het verwijderen van veel kristal uit de aarde en het exploiteren ervan ….Ik ben een voorstander van alles laten zoals het is in de natuur en ook de kristallen laten waar ze zijn op de plaats waar ze ontstaan….maar dit is een persoonlijk gevoel van mij dus wanneer je dit anders voelt dan ga af op je eigen hart en doe datgene wat voor jou goed voelt.
Dit is een hoofdstuk wat nog bewerkt gaat worden maar even een voorproefje van het boekje wat ik schrijf over de draken en de draken energie….
_________________
Someday, somehow, this will all make sense. Maxime Lagacé
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: 6 Apr 2019 21:03:02    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren     Forumindex -> De Draken en Drakenschedels Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.
RedSilver 1.03 Theme was programmed by DEVPPL JavaScript Forum
Images were made by DEVPPL Flash Games