Parkinson Radio Parkies Forum
Let your voice be heard

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Zondag barbecue dag bij de Parkinson groep van Oostrozebeke

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Parkinson Radio Parkies Forum Forumindex -> Parkinson Forum pagina
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Spilly
Site Admin

BerichtGeplaatst: 1 Jul 2019 20:13:52    Onderwerp: Zondag barbecue dag bij de Parkinson groep van Oostrozebeke Reageren met citaat

Barbecue dag bij de Parkinson groep van Oostrozebeke.

Er werd reeds lang uitgekeken naar de jaarlijkse barbecue in Oostrozebeke.
Vorig jaar was dat een ongekend succes, Dit jaar was het immers de vierde maal dat
de groep deze organiseerde
Christian Vandeputte, voorzitter van deze West-Vlaamse groep, lijkt mij de
geknipte persoon om zoiets te organiseren, dat heeft hij dit jaar terug bewezen
met de 2e editie van de barbecue,
Toen we om 12 u 30 aankwamen, kwam de geur van her barbecue vlees ons reeds
tegemoet op de parking en zeggen dat ik bijna geen reukzin meer heb,
Zou je daar geen honger van krijgen?
Eens binnen kwam Rita ons tegemoet, want ze had plaats gereserveerd, een tafel voor de radio vrienden, Els – radio medewerkster- en Patrick waren reeds aanwezig, Patrick heeft trouwens goed meegeholpen bij het bakken van het vlees. Dan hadden we nog de eerste ontmoeting met een
trouwe radio luisteraar en chatroombezoeker, tof Katty. Dat je er was,
Wie zat nog aan ons tafel? , Jack Croney, een parkinsonpatiënt die belangeloos de muzikale omlijsting voor zijn rekening nam, Jack zingt zowat alle muziekgenres, ik noem hem
een ware entertainer!
Hoef ik nog te vertellen dat het eten super lekker was en met veel variatie? Bijna 200 man
kan bevestigen dat het dik in orde was, want dat was ongeveer het aantal aanwezigen,
Er werd dan nog een gezouten hesp weg geschonken door de mooiste boerin van Vlaanderen,
ik zou ook blij zijn met een hesp van haar! De winnaar had trouwens zijn handen vol met
een hesp van ongeveer 7,5 kg, als dat maar goed komt,
Maar zo’n geslaagde barbecue zou nooit lukken door 1 persoon alleen, Christian kon rekenen
op een dynamische ploeg, die niet alleen voor het eten zorgden, maar op tijd en stond voor de drank, Namen noemen lijkt me moeilijk, we mogen niemand vergeten, daarom kortom
iedereen bedankt voor deze fijne dag,

groetjes,
Mario

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Parkinson Radio Parkies Forum Forumindex -> Parkinson Forum pagina Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: