Pinparade.nl
Voor verzamelaars van Efteling-pins

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

Even voorstellen

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Pinparade.nl Forumindex -> Introductie ...
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Yve

BerichtGeplaatst: 16 Sep 2015 20:52:18    Onderwerp: Even voorstellen Reageren met citaat

Beste Pin verzamelaars,

Een aantal weken geleden heb ik bij een bezoek aan de Efteling de verzamelpins ontdekt in de Loetiek. Notebene was ik zelfs in de Efteling tijdens één van de pindagen, maar toen wist ik nog van niets.

Ondertussen heb ik mijn eerste pins, een ruil keycord en een eerste Smidje uit de automaat binnen.
Aangezien ik niet dichtbij de Efteling woon en ik niet te veel op handelaren wil rekenen, zal ik mijn verzameling voor nu klein houden.

Mijn eerste doelen zijn om de Smid en Vrouw Holle serie compleet te maken. Ik hou erg van de nostalgisch uitziende pins. Gelukkig heb ik de ganzenhoedster dan ook meegenomen uit de Loetiek.

Hopelijk leer ik jullie kennen op het forum of een keer op een pin dag. Mochten jullie mij kunnen helpen, dan hoor ik dat graag.

groet,

Yvette
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht

Geplaatst: 16 Sep 2015 20:52:18    Onderwerp:

Terug naar boven
lars

BerichtGeplaatst: 20 Sep 2015 15:49:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Hallo,

Welkom hier. Ik woon ook best ver van de Efteling en had ook het idee om klein te beginnen, maar inmiddels is de verzameling al behoorlijk groot. Veel plezier met verzamelen en veel plezier hier op het forum.

Groetjes Lars.
Terug naar boven
Yve

BerichtGeplaatst: 30 Sep 2015 20:18:36    Onderwerp: Reageren met citaat

haha, ja zo gaat het inderdaad Lars. Momenteel heel Marktplaats aan het afspeuren naar enkele pins die ik graag wil. Klein beginnen is een mooi streven, maar in de praktijk..... het is een verslavende hobby. Wat is voor jou de voornaamste manier om aan pins te komen? Regelmatig naar de Efteling, iemand die pins voor je meeneemt, of toch Marktplaats.
Terug naar boven
lars

BerichtGeplaatst: 5 Okt 2015 18:26:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Bij mij nu vooral via marktplaats en af en toe in de Efteling. Via het forum heb ik nog nooit gedaan, maar dat komt nog wel. En het klein beginnen is nu totaal mislukt me eerste prikbord is vol+ een plank in de vitrine kast voor de pins zonder kaartjes.
Terug naar boven
eftelingfan

BerichtGeplaatst: 25 Okt 2015 07:45:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Je kunt inderdaad ook hier via het forum zoeken of ernaar vragen en anders heb ik ook op facebook nog een Efteling pin verkoop en ruil groep.

https://www.facebook.com/groups/1454646931445426/
Yve

BerichtGeplaatst: 25 Okt 2015 09:10:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Superhandig! Ik heb me gelijk aangemeld bij de Facebook groep. Bedankt voor de tip
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Pinparade.nl Forumindex -> Introductie ... Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: