Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Ronald
|
Geplaatst: 4 Nov 2010 13:32:06 Onderwerp: Vliegende Bassettes |
|
|
Mijn Bassettes kunnen na de rui erg goed vliegen. Ikzelf heb het niet zo door maar de buurman zei dat er een hen op het schuurtje zat op 3 mtr hoogte. Ze mogen van me buiten de ren in de tuin komen. Naar de straat is nog te ver voor ze hoop ik maar de hekken naar de drie buren is slechts 1.25 mtr hoog. Ze zijn redelijk tam en hangen altijd rond hun hok. Even het gazon op en daarna weer terug naar hok en ren, dat is hun gedrag. Moet ik ze nu toch kortwieken of niet?
Ronald, Neerpelt |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 4 Nov 2010 13:32:06 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
 |
David
|
Geplaatst: 4 Nov 2010 14:03:05 Onderwerp: |
|
|
Leuk, nog iemand met Bassettes
Gaan ze tot bij de buren, of blijven ze in jouw tuin? Als ze altijd in jouw tuin blijven, en je hebt daar geen problemen met vossen, zou ik het gewoon zo laten.
Als ze naar de buren beginnen vliegen, zou ik ze toch kortwieken, want niet iedereen is zo happy met een kip in zijn tuin...
Ze kunnen inderdaad heel goed vliegen. Door de vos hebben wij golfplaten op de ren moeten leggen, dus hoe hoog ze echt kunnen weet ik niet, maar 2 meter is duidelijk geen moeite voor die kippen Ook de kuikens kunnen dat al snel. _________________ Bassette zilverkwartel |
|
Terug naar boven |
|
 |
Cedric

|
Geplaatst: 4 Nov 2010 14:34:41 Onderwerp: |
|
|
Ik zou ze niet kortwieken, het helpt rouwens maar gedeeltelijk. _________________ www.waasse-kriel.webs.com |
|
Terug naar boven |
|
 |
stijn
|
Geplaatst: 5 Nov 2010 09:17:54 Onderwerp: |
|
|
Als je niet van plan bent om TT te doen en je buren ondervinden last, dan zou ik ze wel knippen.. Dan kunnen ze toch nog buiten en vliegen ze niet weg. |
|
Terug naar boven |
|
 |
|