Scrappersanonimous
Welkom bij Scrappers Anonimous! JE BENT VERSLAAFD.... ERKENNING IS DE EERSTE STAP NAAR GENEZING. MAAR WILLEN WE DAT WEL?? KOM BINNEN OP DIT ONAFHANKELIJKE FORUM EN SCHRIJF, DENK, EN ADEM.....SCRAPPEN!!

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

Blinde layout juli 2017

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Scrappersanonimous Forumindex -> Blinde Layout
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
wilma1958
Site Admin

BerichtGeplaatst: 7 Jul 2017 23:14:12    Onderwerp: Blinde layout juli 2017 Reageren met citaat

Maak aan de hand van onderstaande beschrijving je layout en stuur deze dan met een pbtje naar mij uiterlijk 31 juli dan plaats ik ze 1 augustus.

Even voor de goede orde als ik links omschrijf dan bedoel ik links zoals ik het zie op het beeldscherm.

We beginnen met een vel effen cardstock en hier spetter je wat verf/inkt op niet te veel het moet zeg maar een beetje subtiel zijn. Onderaan de layout komt van rechts naar links of andersom een strook designpapier, of een strook washi tape. Maak van effen papier een enveloppe waar een tag in pas en laat deze tag uit de enveloppe steken met een strikje door het gaatje van de tag. Plak deze enveloppe nu ongeveer verticaal in het midden van de strookjes , aan de onderkant van dit envelopje nog een stukje tag met daarop de journaling. Neem nu een taartkleedje en plak deze over de enveloppe daarna plak je de foto gemat op effen papier over het taartkleedje. Hier en daar een klein pareltje of knoopje en klaar is je layout.
Maak er een foto van en en stuur hem even op in een pbtje.

Heel veel plezier
Tip van Ellie: Maak eerst een schets.

"There is always a way to do it better, just find it"
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht

Geplaatst: 7 Jul 2017 23:14:12    Onderwerp:

Terug naar boven
Mazina
Moderator

BerichtGeplaatst: 10 Jul 2017 09:20:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Ook uitgeprint. Wink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Scrappersanonimous Forumindex -> Blinde Layout Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: