Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


De Bookmakers

 
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Voorspellingen Fans 2010
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 9 Apr 2010 14:45:04    Onderwerp: De Bookmakers Reageren met citaat

Citaat:
Bookmaker schat kans voor Sieneke laag in

NIJMEGEN - Sieneke heeft weinig kans om het Eurovisie Songfestival te winnen. Dat denkt althans de bekende Britse bookmaker William Hill. Bij dat bureau kun je gokken op de winnaar van het liedjesfestijn, dat in de laatste van mei wordt gehouden in Oslo.

Voor iedere ingelegde pond op Sieneke krijgen gokkers er maar liefst 200 terug. Slechts drie landen maken nog minder kans op de zege: Macedonië, Polen, Slovenië. Die staan 250 voor 1 genoteerd.

De bookmaker geeft Duitsland de meeste kans: 11 tegen 4. Onze oosterburen sturen ook een jonge zangeres. Lena is, net als Sieneke, pas 18 jaar oud.

De bookmaker weet echter nog niet dat het team rond Sieneke een ludieke act heeft uitgedacht voor het optreden in Oslo. De Nijmeegse zangeres neemt niet alleen een pierement mee het podium op, daar stappen tijdens het liedje ook levende orgelmannetjes van af die gaan dansen. Dat heeft Pierre Kartner zich het afgelopen weekeinde tijdens het schlagerfestival in Hasselt laten ontvallen.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=673TEA2601s&feature=player_embedded[/youtube]

(bron: http://www.gelderlander.nl)

En nee TROS, dit is niet de zoveelste aanval. Het is gewoon een nieuwsfeit...
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger







Geplaatst: 9 Apr 2010 14:45:04    Onderwerp:

Terug naar boven
Sorcha
10points Member


Geregistreerd op: 08 Apr 2010
Berichten: 557

BerichtGeplaatst: 12 Apr 2010 17:03:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Die titel van het filmpje xD

Maja. Ben bang dat die man gelijk heeft. Al hoop ik ergens eigenlijk ook wel van niet. Al is het alleen maar omdat het songfestival dan weer wat positiever in het licht komt. Alleen gun ik dat de Tros dan weer niet...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 14 Apr 2010 23:57:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Sorcha schreef:

Maja. Ben bang dat die man gelijk heeft. Al hoop ik ergens eigenlijk ook wel van niet. Al is het alleen maar omdat het songfestival dan weer wat positiever in het licht komt. Alleen gun ik dat de Tros dan weer niet...


Mja het kan een dubbel gevoel opleveren inderdaad..
Het lijkt me voor mij persoonlijk alleen erg onnatuurlijk om tegen Nederland te zijn als ik daar in de zaal zit.. Misschien wel volgend jaar als de Tros Frans Duijts stuurt ofzo Smile Ik denk die kans aanwezig is... Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 15 Apr 2010 00:23:51    Onderwerp: Reageren met citaat

EURobin schreef:
Sorcha schreef:

Maja. Ben bang dat die man gelijk heeft. Al hoop ik ergens eigenlijk ook wel van niet. Al is het alleen maar omdat het songfestival dan weer wat positiever in het licht komt. Alleen gun ik dat de Tros dan weer niet...


Mja het kan een dubbel gevoel opleveren inderdaad..
Het lijkt me voor mij persoonlijk alleen erg onnatuurlijk om tegen Nederland te zijn als ik daar in de zaal zit.. Misschien wel volgend jaar als de Tros Frans Duijts stuurt ofzo Smile Ik denk die kans aanwezig is... Smile


Mja, ik heb er een raar gevoel over de laatste tijd.. Als Sieneke de zaal meekrijgt met dit nummer (het blijft tenslotte een meezinger) dan wil ik het nog wel eens zien!
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 11 Mei 2010 19:10:05    Onderwerp: Reageren met citaat

djSharkeY schreef:

Mja, ik heb er een raar gevoel over de laatste tijd.. Als Sieneke de zaal meekrijgt met dit nummer (het blijft tenslotte een meezinger) dan wil ik het nog wel eens zien!


Heb je dat gevoel nog steeds?
Hopelijk heb je gelijk!
Ik heb het eens even nagevraagd of de Noren een beetje een klap-volk zijn, en dat schijnt zo te zijn...
En als de overige hysterische fans nou ook even mee doen, dan moet het goedkomen met dat klappen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 11 Mei 2010 19:28:26    Onderwerp: Reageren met citaat

EURobin schreef:
djSharkeY schreef:

Mja, ik heb er een raar gevoel over de laatste tijd.. Als Sieneke de zaal meekrijgt met dit nummer (het blijft tenslotte een meezinger) dan wil ik het nog wel eens zien!


Heb je dat gevoel nog steeds?


JA! Cool
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 14 Mei 2010 20:39:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Dit jaar is er ook weer een grote, officiële Google-poll.. Het gaat hierbij niet om mensen die stemmen maar over het aantal hits dat een liedje krijgt op het hele internet, dus eigenlijk waar internetters het meeste naar zoeken...
Vorig jaar klopte het wel aardig naar horen zeggen...

Hier is de Google-poll van dit jaar, behalve Duitsland vind ik de Top10 etc behoorlijk schrikbarend..
http://www.google.nl/intl/nl/landing/eurovision/results.html
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Voorspellingen Fans 2010 Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.