Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Welke componist kiezen wij?
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> 3JS: De Weg Naar Düsseldorf
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Welke componist moet de Nederlandse inzending schrijven voor 2011?
1. Frank Boeyen
60%
 60%  [ 3 ]
2. Anouk
20%
 20%  [ 1 ]
3. John Ewbank
20%
 20%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 5

Auteur Bericht
Sorcha
10points Member


Geregistreerd op: 08 Apr 2010
Berichten: 557

BerichtGeplaatst: 11 Mei 2010 11:17:20    Onderwerp: Reageren met citaat

NEEEE!! niet de nep Andre Hazes!! Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: 11 Mei 2010 11:17:20    Onderwerp:

Terug naar boven
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 11 Mei 2010 11:23:45    Onderwerp: Reageren met citaat

EURobin schreef:
Ik denk dat de TROS al bezig is met Frans Duijts ofzo.

Frans Duijts volgend jaar in Tirana, Berlijn, Madrid, Parijs of Tel Aviv... Of misschien staat Frans Duijts in 2011 wel gewoon in Baku of Yerevan! Haha, dat zou toch wat zijn he Smile

Zien jullie dat ook wel zitten? Laughing


Neen.. Dat zie ik absoluut niet zitten... Crying or Very sad
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Sorcha
10points Member


Geregistreerd op: 08 Apr 2010
Berichten: 557

BerichtGeplaatst: 11 Mei 2010 15:37:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Laat ze dan Mooi Wark sturen Cool Cool

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=y3mk7521Byg[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=lb0QGvlWXF4[/youtube]
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 11 Mei 2010 16:01:17    Onderwerp: Reageren met citaat

djSharkeY schreef:
EURobin schreef:
Ik denk dat de TROS al bezig is met Frans Duijts ofzo.

Frans Duijts volgend jaar in Tirana, Berlijn, Madrid, Parijs of Tel Aviv... Of misschien staat Frans Duijts in 2011 wel gewoon in Baku of Yerevan! Haha, dat zou toch wat zijn he Smile

Zien jullie dat ook wel zitten? Laughing


Neen.. Dat zie ik absoluut niet zitten... Crying or Very sad


Hahaha! Nee he, al lijkt het me zo idioot grappig als Frans Duijts ineens naar Tirana, Yerevan of Baku zou moeten haha!
Maar nee, ik wil voor 2011 echt eens iets supers, waar iedereen achterstaat! Al heb ik toch een donkerbruin vermoeden dat de TROS denkt aan Frans Duijts... Laten we hopen dat de NPO dan ingrijpt Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GertJan1981
2points Member


Geregistreerd op: 14 Mei 2010
Berichten: 18

BerichtGeplaatst: 14 Mei 2010 00:48:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Zinloze poll Smile. Als Sieneke de finale haalt, dan worden 'wij' fans nog meer buitenspel gehouden. Dan zou het goed mogelijk zijn dat b.v. Grad Damen en zijn producers het nummer voor 2011 gaan componeren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 14 Mei 2010 01:15:17    Onderwerp: Reageren met citaat

GertJan1981 schreef:
Zinloze poll Smile. Als Sieneke de finale haalt, dan worden 'wij' fans nog meer buitenspel gehouden. Dan zou het goed mogelijk zijn dat b.v. Grad Damen en zijn producers het nummer voor 2011 gaan componeren.


Zinloos is het niet. Al is het alleen maar om te zien wat mensen graag zouden willen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 14 Mei 2010 12:48:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Inderdaad zeker niet zinloos. Zoals iedereen weet, ben ik nog steeds van mening dat de selectieprocedure veel democratischer zou moeten. Daar is de laatste jaren niet aan tegemoet gekomen..

Verder is het juist zaak om als eurovisiefans en eurovisiekenners te laten zien -ondanks het feit dat de TROS niet luistert- hoe wij tegen de Nederlandse bijdrage aankijken en wat men daaraan kan verbeteren.

Een zinvol topic dus lijkt me..
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
GertJan1981
2points Member


Geregistreerd op: 14 Mei 2010
Berichten: 18

BerichtGeplaatst: 14 Mei 2010 20:35:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Het is ook wel zinvol om te brainstormen over componisten. Ware het niet dat ik het alleen bij een forumtopic laat zitten. Als ik iets constateer waarmee ik het niét eens ben, dan veer ik op en wil ik weg van m'n computer om er wat aan te doen.

Ik kan er gewoon niet tegen als iemand als Peter Kuipers van de TROS zegt in een perso dat "16 miljoen mensen kritiek spuwen en langs de kantlijn roepen en geen verantwoording willen nemen." Ik walg van dat soort uitlatingen.

Jullie weten wel waarom.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 15 Mei 2010 12:58:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Volgens mij staat het afgelopen seizoen ons allen nog helder voor de geest. Wat me persoonlijk irriteert, is dat de TROS telkens reageert als een geslagen hondje als je met wat kritiekpuntjes komt. Volgens mij doe ik toch behoorlijk aan opbouwende kritiek. Ik geef ook aan wat ik wél goed vind: Een keer iets anders sturen, veel media-aandacht (mede eigenlijk dankzij ons als fans), goede begeleiding voor Sieneke.

Om het nog maar eens duidelijk te stellen: In mijn ogen verdient het Eurovisie Songfestival zoveel meer in Nederland. We zijn een oudgediende, zelfs éen van de oprichters van dit muziekspektakel. Graag zou ik zien dat de volgende keer de Nederlanders een stem krijgen en dat het aanbod en de variatie in de selectieprocedure veel breder is. Er loopt genoeg muzikaal talent in Nederland en het is gewoon aangaande de TROS niet fair om alleen in eigen vijver te willen vissen. Dat ondermijnt in mijn visie de gedachte dat het songfestival van ons allemaal zou moeten zijn.

Dit topic is zo tijdig aangemaakt, omdat direct na het songfestival verder moet worden gedacht over de Nederlandse inbreng. Ik kan niet in de toekomst kijken, maar ik hoop gewoon op meer democratie, samenwerking, een luisterend en kritisch oor, zodat het songfestival in Nederland serieuzer zal worden genomen.

In dit topic -Nederland @ ESC 2011- is er voor alle Nederlanders een kans zijn of haar stem te laten horen. Ik spreek de hoop uit dat uiteindelijk vanaf juni zoveel mogelijk mensen daar gebruik van zullen maken, voor een beter lot voor Nederland op het songfestival van de toekomst!
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> 3JS: De Weg Naar Düsseldorf Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.