Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Provinciale Verkiezingen 2011

 
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Politiek
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 15 Feb 2011 02:13:22    Onderwerp: Provinciale Verkiezingen 2011 Reageren met citaat

De verkiezingen komen er weer aan! Weten jullie al wat je gaat stemmen? Mocht je er nog niet uit zijn: http://www.kieskompas.nl Cool
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger







Geplaatst: 15 Feb 2011 02:13:22    Onderwerp:

Terug naar boven
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 15 Feb 2011 13:08:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Nog geen enkel idee... Ik zweef weer zo ontzettend Smile

Jij al wel een idee SharkeY?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Coolest
8points Member


Geregistreerd op: 12 Apr 2010
Berichten: 317
Woonplaats: Maastricht

BerichtGeplaatst: 15 Feb 2011 16:46:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Ben zelf ook nog zwevende, dus bedankt voor de tip, DJ!
_________________
Nei villaggi di frontiera guardano
Passare i treni le strade deserte di Tozeur
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 16 Feb 2011 19:51:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoewel GroenLinks mijn partij is, twijfel ik ook. De reden daarvan is het doortrekken van de A15 naar de A12. Ik ben voor, omdat Arnhem en Nijmegen dan ontlast worden. GroenLinks is tegen. Een natuurkwestie uiteraard. Maar ja: die Betuwelijn ligt er nu toch al (volkomen nutteloos) dus kun je er wat mij betreft net zo goed een snelweg langs plakken, die wél nut heeft. Of vervang de spoorweg desnoods voor een snelweg! Mr. Green

Ik heb inmiddels gezien dat D'66 wel voor de aanleg is. Dus misschien heb ik een alternatief. Maar ik wil er eerst nog een paar nachtjes over slapen...
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 17 Feb 2011 13:27:51    Onderwerp: Reageren met citaat

djSharkeY schreef:
Hoewel GroenLinks mijn partij is, twijfel ik ook. De reden daarvan is het doortrekken van de A15 naar de A12. Ik ben voor, omdat Arnhem en Nijmegen dan ontlast worden. GroenLinks is tegen. Een natuurkwestie uiteraard. Maar ja: die Betuwelijn ligt er nu toch al (volkomen nutteloos) dus kun je er wat mij betreft net zo goed een snelweg langs plakken, die wél nut heeft. Of vervang de spoorweg desnoods voor een snelweg! Mr. Green

Ik heb inmiddels gezien dat D'66 wel voor de aanleg is. Dus misschien heb ik een alternatief. Maar ik wil er eerst nog een paar nachtjes over slapen...


Ja. Zoals je weet SharkeY kom ik ook uit die omgeving en 10-15 jaar geleden spraken ze al over het doortrekken van de A15 naar de A12.
Hij ligt er nog steeds niet...
Al die mensen uit Zevenaar, Westervoort, Duiven, Doetinchem, Doesburg etc, die in Nijmegen werken en andersom doen er elke dag ontzettend lang over vanwege de opstoppingen bij Arnhem en Nijmegen.
Ook voor het milieu is dit funest, al die files, optrekken, afremmen, heel wat uitstoot dus. Daarnaast liggen er geen grootse natuurgebieden meer in dit gebied, mede dankzij die idiote Betuwelijn.
Den Haag wat heb je gedaan? En dat kan allemaal maar... Maar als je een keer je riem vergeet in de auto moet je bij wijze een weekloon betalen. Anyway, terug naar het onderwerp: ik denk dat die snelweg er nu écht moet komen.
Het openbaar vervoer in deze regio van Gelderland is trouwens ook geen optie. Het duurt onwijs lang, de mini-treintjes puilen uit en er zijn veel problemen op het spoor. Daarnaast is het openbaar vervoer sowieso al achtergesteld, je kan 's nachts niet eens van Arnhem naar Nijmegen...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Steve Rogers
4points Member


Geregistreerd op: 09 Jan 2011
Berichten: 80

BerichtGeplaatst: 21 Feb 2011 13:21:30    Onderwerp: Reageren met citaat

ik ga wel weer SP stemmen ,van de rest krijg ik een punthoofd !
_________________
secret avenger
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 21 Feb 2011 14:17:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Emiel Roemer is een leuke politicus! Wink

Er bestaat zelfs een stemwijzer voor hen die wegens de deelname van PVV aan het minderheidskabinet een alternatief voor CDA of VVD zoeken:

http://www.voor1keerniet.nl/

In de peiling schijnt het erg spannend te worden. Feit is, dat als de huidige regering geen meerderheid in de eerste kamer krijgt, regeren wel lastig gaat worden..

Wat ik in ieder geval wel asociaal vond van de MP, was dat hij niet wilde komen opdagen bij het debat over onderwijs. Mijn aangetrouwde neef, al jaren actief om een zmok school om kids zonder toekomst toch te proberen in de maatschappij af te leveren, zal ook worden ontslagen. Dat doet onze MP blijkbaar helemaal niets. Da's wel een beetje eng...
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Politiek Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.