Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


LENA versus DANA

 
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> De Troubadour
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 8 Mrt 2011 22:53:21    Onderwerp: LENA versus DANA Reageren met citaat

Twee oud-winnaressen strijden dit jaar mee om de titel. Natuurlijk kan er maar eentje winnen.. Of winnen ze allebei niet? Wat denken jullie?

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=kFciOb0diQE[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=YN6eEqrgEgI[/youtube]
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026


Laatst aangepast door djSharkeY op 26 Mrt 2011 15:32:18; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger







Geplaatst: 8 Mrt 2011 22:53:21    Onderwerp:

Terug naar boven
Coolest
8points Member


Geregistreerd op: 12 Apr 2010
Berichten: 317
Woonplaats: Maastricht

BerichtGeplaatst: 9 Mrt 2011 22:49:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Ze zijn allebei niet erg stemvast. Ik vraag me af of ik hierboven een winnend nummer hoor. Ik ben er nog niet zeker van.
_________________
Nei villaggi di frontiera guardano
Passare i treni le strade deserte di Tozeur
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
songcontest
3points Member


Geregistreerd op: 08 Feb 2011
Berichten: 37

BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2011 14:46:46    Onderwerp: Reageren met citaat

DIENGDONG is niet zo sterk als Diva, het nummer van Lena wordt vooral mooi gevonden door Stefan Raab, maar die heb ik nog nooit begrepen!

Hoeveel oud winnaars en deelnemers hebben al ooit geprobeerd om het festival 2x te winnen? Het is alleen Johnny Logan ooit gelukt en dat kwam omdat hij een ijzersterk nummer had!

Helaas voor deze dames gaat een tweede overwinning er niet inzitten en ik vrees een enorme afgang voor Dana International!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 11 Mrt 2011 14:32:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vind de nummers van zowel Lena als Dana de moeite waard.

Ik vind vooral het nummer van Lena wel apart en lekker klinken, denk alleen dat het een minder breed publiek zal aanspreken dan haar winnende nummer vorig jaar. Een eerste plaats lijkt me dus wat lastiger... Weet ook niet of televoters haar nu al opnieuw de winst gunnen. Ikzelf zou denk ik weer eens voor iemand anders gaan.

Wat betreft Dana, ik vind haar op zich heel leuk maar ze kan natuurlijk niet zingen. Het nummer vind ik ook leuk.. maar het komt niet in de buurt van Diva. Kan me bijna niet voorstellen dat professionele jury's massaal voor haar stem en nummer zullen gaan. Als dat wel zo is, vraag ik me af hoe serieus ze genomen moeten worden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> De Troubadour Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.