Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Denemarken (Semi 2)
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Deelnemers Düsseldorf 2011
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Steve Rogers
4points Member


Geregistreerd op: 09 Jan 2011
Berichten: 80

BerichtGeplaatst: 10 Apr 2011 23:28:54    Onderwerp: Reageren met citaat

EURobin schreef:
Het is één van m'n favorieten maar ook bij Denemarken blijf ik maar horen/lezen dat het plagiaat is of tenminste sterkt lijkt op andere nummers... Maar om welk(e) nummer(s) gaat het dan? Weet iemand dat misschien?
Hoe dan ook, ik denk dat het met gemak de finale gaat halen.. misschien ten koste van Nederland.. of andersom? Dat zou wat zijn!



plagiaat? hoe nou plagiaat ,als iets goed klinkt hoeft het toch niet meteen een plagiaat te zijn?wat een onzin dat het "ten koste van Nederland'' ze kunnen tenminste normaal in het Engels zingen .

Denemarken blijft een van de grootste kanshebbers Cool
_________________
secret avenger
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: 10 Apr 2011 23:28:54    Onderwerp:

Terug naar boven
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 12 Apr 2011 22:03:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Het is één van m'n favorieten maar ook bij Denemarken blijf ik maar horen/lezen dat het plagiaat is of tenminste sterkt lijkt op andere nummers... Maar om welk(e) nummer(s) gaat het dan? Weet iemand dat misschien?

Hoe dan ook, ik denk dat het met gemak de finale gaat halen.. misschien ten koste van Nederland.. Omdat het voor velen misschien als een zelfde soort stijl gezien kan worden, en Denemarken is wellicht beter live.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Coolest
8points Member


Geregistreerd op: 12 Apr 2010
Berichten: 317
Woonplaats: Maastricht

BerichtGeplaatst: 14 Apr 2011 19:23:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Plagiaat waarvan dan? Het klinkt inderdaad wel herkenbaar, maar niet in de zin zoals dat Boney M-gevoel bij de Zweedse inzending. Cool
_________________
Nei villaggi di frontiera guardano
Passare i treni le strade deserte di Tozeur
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 15 Apr 2011 14:44:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Steve Rogers schreef:

plagiaat? hoe nou plagiaat ,als iets goed klinkt hoeft het toch niet meteen een plagiaat te zijn?wat een onzin dat het "ten koste van Nederland'' ze kunnen tenminste normaal in het Engels zingen .


Coolest schreef:
Plagiaat waarvan dan? Het klinkt inderdaad wel herkenbaar, maar niet in de zin zoals dat Boney M-gevoel bij de Zweedse inzending. Cool


LOL Rolling Eyes Laughing
Dat was nou juist de vraag. Haha. Ik schreef duidelijk dat ik dat hier en daar lees, niet dat het mijn woorden zijn.

Steve Rogers schreef:

wat een onzin dat het "ten koste van Nederland'' ze kunnen tenminste normaal in het Engels zingen .


Haha Rolling Eyes Laughing
Even een duidelijkere uitleg dan hahah: Omdat velen het misschien zien als een zelfde soort stijl, het is ook een mannenband, Denemarken treedt richting het eind op en Denemarken is live waarschijnlijk sterker.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 4 Mei 2011 17:52:55    Onderwerp: Reageren met citaat

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=k7ynA3xnrng&feature=player_embedded[/youtube]
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Deelnemers Düsseldorf 2011 Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.