Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Rusland (Semi 1)

 
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Deelnemers Bakoe 2012
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 7 Mrt 2012 22:54:53    Onderwerp: Rusland (Semi 1) Reageren met citaat

Rusland stuurt de oma's van Buranovskiye Babushki naar Azerbeidzjan Smile

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=8O7n0gMm-L4[/youtube]

Vind het persoonlijk wel leuk dat Dima Bilan niet gewonnen heeft hehe.
Ik kan dit nummer wel waarderen, maar dan vooral omdat het best catchy is.
En ach, best leuk 'n keertje wat oude mensen op het grote Eurovisiepodium, de oudste is geloof ik 82!
Toch knap, zo live met z'n zessen hehe! Smile
Daarnaast vind ik dat Rusland bijna altijd goede nummers stuurt, dus een keertje zo'n grappig/fout uitstapje mag van mij.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: 7 Mrt 2012 22:54:53    Onderwerp:

Terug naar boven
Coolest
8points Member


Geregistreerd op: 12 Apr 2010
Berichten: 317
Woonplaats: Maastricht

BerichtGeplaatst: 8 Mrt 2012 10:27:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Haha.. Een inzending met een knipoog zal ik maar zeggen. Muzikaal niet het sterkste nummer dit jaar, maar als we het hebben over opvallen op een songfestival dan is dit volgens mij wel een goed voorbeeld! Daarbij blijft het refreintje wel plakken. Dus een 7.0
_________________
Nei villaggi di frontiera guardano
Passare i treni le strade deserte di Tozeur
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 8 Mrt 2012 11:16:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja vermakelijk, catchy, ze betrekken ook het publiek erbij en die gaan uit hun dak, kan ook in Europa gebeuren al zou ik me kunnen voorstellen dat jury's minder enthousiast zijn. Grappig ook hoe die kleine oma staat te genieten ipv te zingen Smile 8.1
Wat staat er eigenlijk achter ze op het podium? Hebben ze een koelkast gewonnen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 8 Mrt 2012 19:13:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Moedertje Rusland weet altijd wel op te vallen op een Eurovisie Songfestival. Sinds hun deelname in 1994 zijn ze in mijn lijstje nog NOOIT onderin geëindigd! En ook voor dit nummer heb ik een zwak. Zes oma's aan de rol.

EURobin schreef:
Grappig ook hoe die kleine oma staat te genieten ipv te zingen Smile


Precies mijn punt! Zij gaat de harten van Europa veroveren, zonder twijfel. Een 7.0
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Danonovic
7points Member


Geregistreerd op: 08 Feb 2011
Berichten: 237

BerichtGeplaatst: 8 Mrt 2012 19:20:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Misschien de harten van europa,, Maar ik betwijfel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel sterk of ze ook de harten van de jury-leden mee krijgen Razz Ik Lach me ziek om dit nummer en deze uitvoering!

Geniale uitvoering maar ik hoop niet dat dit de finale haalt eigenlijk,, gewoon omdat er betere nummers zijn! toch een 7.5 omdat dit me aan het lachen maakt Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Brabo No.1
5points Member


Geregistreerd op: 07 Feb 2011
Berichten: 145

BerichtGeplaatst: 8 Mrt 2012 20:30:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Van mij krijgt deze bijdrage uit Rusland een 5,1. Ik ben blij dat dit nummer niet zal deelnemen aan de voorronde waaraan Nederland meedoet, maar aan semi-finale 1.
Ik denk namelijk nu al dat er (voornamelijk in Oost-Europa) heel veel televoters bestaan die hierop een stem zullen uitbrengen. Ik had destijds zelf een afkeer van het lied ‘Boonika bate doba’ uit Moldavië (2005). En dat nummer wist dat jaar heel eenvoudig een plaats in de finale te bemachtigen. Ik vind het jammer dat er door Rusland geen leukere keuze gemaakt is voor dit jaar.
_________________
||| Mijn strijd is allereerst mijn eigen strijd; Mijn spijt is bovenal mijn eigen spijt.
Mijn oordeel stoort zich niet aan hoe het hoort; Ik houd me liever aan mijn eigen woord.
|
||
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sorcha
10points Member


Geregistreerd op: 08 Apr 2010
Berichten: 557

BerichtGeplaatst: 8 Mrt 2012 21:27:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Geweldig dit lied Very Happy. De act is leuk en grappig. Super hoe je die mensen gewoon ziet genieten op het podium! Daarnaast is het een leuk en catchy liedje.
Technisch zeker niet 1 van de beste liedjes, maar als je het zo neerzet, hoeft dat van mij ook niet perse. De zang in het begin mag ook wel wat beter en iets meer letten op de timing zal ook niet verkeerd zijn. Maar vind het desondanks een van de leukere nummers!
Ook een lied waarbij je de artiesten gewoon lol ziet hebben. De laatste jaren is winnen belangrijker dan meedoen en zit er achter veel liedjes een ontzettende politieke lading. (Kijk naar Armenië dit jaar bijvoorbeeld). Deze mensen hebben er gewoon plezier in en dat is iets wat het ESC best kan gebruiken.

Als ze in de finale komen hebben ze mijn stem zeker Smile

edit: geef het cijfer trouwens een 8.
_________________
Always look on the bright side of life.. tudu,, tudu tudu tudu....
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
festivalgirl
4points Member


Geregistreerd op: 22 Jan 2012
Berichten: 55
Woonplaats: apeldoorn

BerichtGeplaatst: 9 Mrt 2012 23:20:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik denk dat ook West-europa dit niet zal overslaan hoor. ik vind dit zelf ook erg vermakelijk, niet dat het nou zo super is maar dit is gewoon lollig en catchy. als ik kijk naar het plezier dat het geeft, geef ik een 8,6
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 21 Mei 2012 01:50:38    Onderwerp: Reageren met citaat

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=H_WNdVKb7LQ[/youtube]

Haha, ik dacht dat die kleine oma alleen een beetje stond te genieten op het podium, maar ze zingt ook daadwerkelijk Smile Het blijft toch wel cool om deze oma's op zo'n groot podium te zien staan. Het is muzikaal misschien geen hoogstandje maar wel errrrg leuk Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Deelnemers Bakoe 2012 Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.