Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


EK Voetbal 2012

 
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Sport
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 4 Jun 2012 19:28:24    Onderwerp: EK Voetbal 2012 Reageren met citaat

2012 is weer een heus jaar vol evenementen! Aanstaande vrijdag start het EK en zaterdag treedt Oranje al aan. Hoe gaan 'we' het doen? Wie zijn de favorieten? Ik heb er zin in!

Very Happy Very Happy
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger







Geplaatst: 4 Jun 2012 19:28:24    Onderwerp:

Terug naar boven
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 7 Jun 2012 13:39:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Het wordt spannend! Vooral een beetje bang voor Duitsland en Portugal Smile Nederland doet het niet zo goed tegen deze tegenstanders normaalgesproken. Maar... het voordeel daarvan is... dat er toch een dag komt dat Nederland deze 2 landen gaat verslaan. Hopelijk op dit EK!

http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/ek-2012/12308820/__Premier_grapt_over_Robben__.html

Op zich wel een goede grap hoor! Smile Robben heeft veel beslissende kansen gemist, het ergste nog op het WK in Zuid-Afrika! Dat hij kansen mist voor Bayern vind ik alles behalve erg Smile Maar deze beierse premier hoopt dus dat Robben strafschoppen gaat nemen voor Nederland.. Hehe.. Ik ben daarentegen blij dat Zwijnsteiger bij Duitsland zit Smile Maarr als zo'n topman al anti-Oranje is, dan hoef ik mij als gewone burger ook niet te schamen voor mijn anti-Duitse houding bij (sport)evenementen Wink Wat was het dan ook fijn toen Arantxa Rus de typisch vervelende Duitse Görges versloeg op Roland Garros Smile

http://www.nu.nl/binnenland/2829362/relatie-nederland-duitsland-ontspannen.html

Deze zelfde meneer is wel van mening dat de relatie vriendschappelijker is geworden, dat ben ik wel met hem eens Smile Het is verder erg leuk dat Beatrix zo populair is in Duitsland, dat kan ik me ook voorstellen, ik zou niet willen ruilen met een federale republiek.

Dancing

Tja en wat verwacht ik van deze Poule met NL, Denemarken, Duitsland en Portugal... Ik heb geen idee!!! Ik hoop op leuke verrassingen, Nederlands voordeel natuurlijk Smile

Maar allereerst morgen de opening van het EK en de eerste wedstrijd: Polen-Griekenland vanuit Warschau!!!! Hup hup
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 10 Jun 2012 11:34:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik maak me nog geen zorgen, ondanks het verlies tegen Denemarken. 1988 staat me nog vers in het geheugen. Ook toen hadden we een dreamteam die in de eerste wedstrijd tegen Rusland maar niet wist te scoren. Ook toen moesten we na dat verlies aantreden tegen Duitsland. Voordeel is dat Nederland nu goed wakker is en met beide beentjes op de grond staat. Er worden voldoende kansen gecreëerd maar niet afgemaakt. Voor een deel is dat pure pech, maar toch miste ik gisteren net dat extra beetje hartstocht. Daadkracht. Hopelijk komt dat vanzelf zodra oranje aanstaande woensdag geconfronteerd wordt met die Manchaft. Wordt spannend!

De Russen doen het trouwens buitengewoon goed onder de bezielende leiding van de Nederlandse coach Advocaat. Zij zijn een echte kanshebber geworden voor de titel na de eerste wedstrijd. Wel jammer dat het Russische publiek er een bende van maakt en zelfs vuurwerk op het veld gooide. Inmiddels is daarvoor in Polen een onderzoek gestart.

Straks Spanje tegen Italië. Ook een wedstrijd om je vreselijk op te verheugen!
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Coolest
8points Member


Geregistreerd op: 12 Apr 2010
Berichten: 317
Woonplaats: Maastricht

BerichtGeplaatst: 13 Jun 2012 16:52:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Jetzt geht's los! Nou.. Ik ben erg benieuwd hoe dit allemaal gaat eindigen. Zometeen na het eten gaan mijn vriend en ik richting de stad. Eens kijken of het een beetje gezellig wordt in Maastricht vanavond!

Very Happy Very Happy Very Happy We duimen..
_________________
Nei villaggi di frontiera guardano
Passare i treni le strade deserte di Tozeur
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 14 Jun 2012 19:39:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Shocked Waarschijnlijk was het in Maastricht even stil als in Arnhem Crying or Very sad

'We' hebben nog 17 procent kans las ik vanochtend. Laten we dus maar realistisch blijven. Want er is dus een kans van 83 procent dat het voorbij is.

Helaas is het niet anders.
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Sport Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.