Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Wat is jouw favoriete sport?

 
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Sport
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Sorcha
10points Member


Geregistreerd op: 08 Apr 2010
Berichten: 557

BerichtGeplaatst: 12 Apr 2010 16:43:01    Onderwerp: Wat is jouw favoriete sport? Reageren met citaat

De titel zegt het eigenlijk al. Wat is jou favorieten sport(en) om te doen en/of om te zien?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: 12 Apr 2010 16:43:01    Onderwerp:

Terug naar boven
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 12 Apr 2010 22:30:22    Onderwerp: Re: Wat is jou favoriete sport? Reageren met citaat

Sorcha schreef:
De titel zegt het eigenlijk al. Wat is jou favorieten sport(en) om te doen en/of om te zien?


Ik kijk graag sport. Vooral evenementen als WK, EK Voetbal, Atletiek, Zwemmen, Olympische Spelen, Schaatsen, Paardensport, Volleybal. Dat alles vooral als er Nederlanders meedoen uiteraard!

In het verleden heb ik aan Badminton en Zwemmen gedaan. En nu ik eraan denk: Ik zou wel weer eens mogen gaan sporten ja... Cool Laughing
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 18 Apr 2010 17:08:43    Onderwerp: Re: Wat is jou favoriete sport? Reageren met citaat

djSharkeY schreef:

Ik kijk graag sport. Vooral evenementen als WK, EK Voetbal, Atletiek, Zwemmen, Olympische Spelen, Schaatsen, Paardensport, Volleybal. Dat alles vooral als er Nederlanders meedoen uiteraard!

In het verleden heb ik aan Badminton en Zwemmen gedaan. En nu ik eraan denk: Ik zou wel weer eens mogen gaan sporten ja... Cool Laughing


Dat heb ik idd ook! Hou vooral van al die grote sportieve evenementen. Vind het echt super dat er een WK aan komt!

Hmm, zelf heb ik ook erg veel gesport en ook de laatste tijd wat minder.. Misschien moeten we samen eens gaan zwemmen Sharkey?!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 18 Apr 2010 20:39:44    Onderwerp: Re: Wat is jou favoriete sport? Reageren met citaat

EURobin schreef:
Hmm, zelf heb ik ook erg veel gesport en ook de laatste tijd wat minder.. Misschien moeten we samen eens gaan zwemmen Sharkey?!


De zomer komt er weer aan.. Dan kunnen we wel weer eens een duik nemen in de plassen! Cool

Zou je in Noorwegen ook kunnen zwemmen? Think
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Sport Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.