Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Marianne's Zienswijze

 
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Het Laatste Nieuws
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 18 Apr 2010 22:56:04    Onderwerp: Marianne's Zienswijze Reageren met citaat

Citaat:
Marianne Webers Sienswijze

Dinsdag 13 april, Puntjes op de i

Vorige week zijn we heel druk geweest met het afronden van het platencontract voor Sieneke. Daar moet ik heel goed op letten. Als uitvoerend artiest liet ik dat allemaal door iemand anders doen, maar ik heb Sieneke beloofd goed voor haar te zorgen. Dus als zij iets moet ondertekenen, wil ik zeker weten dat het allemaal klopt. Straks een laatste bespreking om de puntjes op de i te zetten.

Woensdag 14 april, Aankleding

Sieneke en ik hebben een afspraak met een stylist. We gaan bespreken hoe de gehele act eruit gaat zien. Het heeft ook te maken met het decor; daar moet de kledingkeuze op aangepast worden, of juist andersom. We zijn met verschillende mensen bezig geweest en daar is er nu eentje van over, waarvan wij denken: “Ja, dit is het”.

Een combinatie van alles dus; het decor, backing vocals en alles wat er bij komt op de bühne, kleuren die we gebruiken, belichting. Er komt zo ontzettend veel bij kijken…

Morgen valt de uiteindelijke keuze, ook over wat Sieneke wil dragen. Zij moet absoluut aantrekken waar zij zich lekker in voelt. Uit ervaring weet ik dat hoe je je voelt, je zult uitstralen. Je kunt je natuurlijk wel door de vakmensen laten adviseren, maar blijf heel dicht bij jezelf. Het zal in ieder geval heel erg Sieneke zijn.


Mediatraining

Sieneke is afgelopen week op televisie geweest. Dan moet je bedenken: Wat wil je wél en wat wil je niet kwijt. Daarom ga ik van te voren met haar oefenen en zeg dan: “als dit gevraagd wordt, welk antwoord zou je willen, maar ook kunnen geven”?

Zelf ben ik door schade en schande wijs geworden. Daardoor kan ik Sieneke vertellen wat er allemaal mis kan gaan. Daar hebben we het heel veel samen over. Ook adviseer ik haar bij optredens. Wat zeg je bij een optreden? Hoe laat je weten dat het je laatste liedje is? Hoe ga je met je fans om? Die praktische dingen, kan ik als geen ander haar adviseren omdat ik het al zolang doe.

Ik ben blij dat ik de juiste mensen heb gevonden die ook bij Sieneke passen. Ik vind het heel belangrijk dat ze weet waarop ze ja zegt, maar ook nee, natuurlijk. Het gaat toch uiteindelijk om haar.


Liefs, Marianne

(bron: songfestival.nl)
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger







Geplaatst: 18 Apr 2010 22:56:04    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Het Laatste Nieuws Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.