Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Voorspellingen over Sieneke
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Sieneke - Ik Ben Verliefd (Sha-La-Li)
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
GertJan1981
2points Member


Geregistreerd op: 14 Mei 2010
Berichten: 18

BerichtGeplaatst: 14 Mei 2010 11:39:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Dus het doet je er geeneens meer toe met wat voor nummer? Zo van 'hopsakee', ik ben voor Sieneke omdat Nederland de finale moet halen. Tja sorry hoor, ik ben altijd voor het beste liedje in het festival. In 1998 was ik helemaal hoteldebotel op Nederland, maar niet omdat het Nederland was, maar omdat het lied gewoon keigoed was. 'Wij' klagen zelf altijd steen en been op de Oostbloklanden en de Balkan. En ondertussen mogen wij wel 'crap' sturen? Wat zijn we toch een vies, smerig, nationalistisch volkje geworden. Yuk Confused .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger







Geplaatst: 14 Mei 2010 11:39:25    Onderwerp:

Terug naar boven
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 14 Mei 2010 12:43:32    Onderwerp: Reageren met citaat

GertJan1981 schreef:
Dus het doet je er geeneens meer toe met wat voor nummer? Zo van 'hopsakee', ik ben voor Sieneke omdat Nederland de finale moet halen. Tja sorry hoor, ik ben altijd voor het beste liedje in het festival. In 1998 was ik helemaal hoteldebotel op Nederland, maar niet omdat het Nederland was, maar omdat het lied gewoon keigoed was. 'Wij' klagen zelf altijd steen en been op de Oostbloklanden en de Balkan. En ondertussen mogen wij wel 'crap' sturen? Wat zijn we toch een vies, smerig, nationalistisch volkje geworden. Yuk Confused .


Zo zie ik het niet beste GertJan1981.. Ik denk gewoon dat het heel goed eens dat wij eens echt iets anders sturen, iets wat eigenlijk qua genre nog nooit op een Eurovisiepodium is geweest is zeker het proberen waard. Het is mijn smaak niet, maar geef het een kans!

Maar nogmaals: Origineel zijn kan maar ene keer. Het zou dus niet verstandig zijn om volgend jaar weer zoiets te sturen...
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 14 Mei 2010 16:05:16    Onderwerp: Reageren met citaat

GertJan1981 schreef:
Dus het doet je er geeneens meer toe met wat voor nummer? Zo van 'hopsakee', ik ben voor Sieneke omdat Nederland de finale moet halen. Tja sorry hoor, ik ben altijd voor het beste liedje in het festival. In 1998 was ik helemaal hoteldebotel op Nederland, maar niet omdat het Nederland was, maar omdat het lied gewoon keigoed was. 'Wij' klagen zelf altijd steen en been op de Oostbloklanden en de Balkan. En ondertussen mogen wij wel 'crap' sturen? Wat zijn we toch een vies, smerig, nationalistisch volkje geworden. Yuk Confused .


Een vies, smerig nationalistisch volkje? Ik denk dat je nu wel een stap te ver gaat GertJan1981! Zulk hysterisch taalgebruik vind ik absoluut niet bij een democraat passen.

Jij bekijkt alles wederom vanuit jouw oogpunt, ook dat is geen democraten-trekje. Je kan het namelijk ook anders zien; stel dat Sieneke het goed doet, dan gaan meer mensen zich er volgend jaar mee bezig houden waardoor het Songfestival meer gaat leven en er wellicht meer bemoeienis komt. Het kan nog alle kanten op, ook met de Tros. Dat de Tros toevallig gesloten en onvriendelijk is wil toch niet zeggen dat jij je ook zo anti moet opstellen? Moet ik, als 'chauvinistischer' persoon, jou vertellen dat je kwaad niet met kwaad moet vergelden? Nou, bij deze dan! Smile

En wat Sieneke betreft; dat het jouw smaak niet is houdt nog niet in dat anderen het niet leuk of zelfs heel goed mogen/kunnen vinden, toch? Als Nederland heavy metal zou sturen dan zouden ook velen het crap vinden.

Ik persoonlijk vind Sieneke origineel en niet slecht. Maar ja, ook als ik het slecht zou vinden zou ik nog hopen dat we doorgaan, al zou de ''pijn'' dan wel stukken minder zijn. Daardoor ben ik dus een smerige nationalist?

Dacht het niet! Ik ga zelfs in semi1 met een Belgisch vlaggetje zwaaien en als welk land dan ook een GEWELDIG liedje zou hebben, dan gun ik ze ook écht wel de winst.

Ook dit jaar zijn er genoeg liedjes die beter zijn dan Nederland, ik ben dan ook realistisch genoeg om te geloven dat Nederland waarschijnlijk niet gaat winnen. Maar hopen op een mooi resultaat doe ik wel, ten eerste omdat Sieneke het leuk doet maar vooral omdat ik Nederland gewoon eens het finale-gevoel gun.

En uhh, als jij zo anti-nationalistisch bent, waarom maak je dan zo druk over het lot van Nederland op het ESF? Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GertJan1981
2points Member


Geregistreerd op: 14 Mei 2010
Berichten: 18

BerichtGeplaatst: 14 Mei 2010 20:31:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Als jij nou eens een keertje reageert op de mailtjes van ESF Magazine, die ik jou ook trouw stuur, dan geef je zelf de democratie ook wat meerwaarde. Ik doe er alles aan om ook jou bij het reilen en zeilen van de website te betrekken. Dus waarom nou zo op mij afreageren, terwijl ik het gewoon over Nederland heb. Schrijf met ons mee. Kom met leuke artikelen.

Verder vind ik het jammer dat je je zo aangesproken voelt en niet een kern van waarheid kunt vinden in m'n betoogje. Nederland IS gewoon verrechtst. Dat mag ik als democraat zeggen. Massaal achter Sieneke staan mag, maar kritiek op de TROS en de componist blijven hebben mag ook.

En nogmaals, en dat wil er bij jou gewoon niet IN, ik maak me altijd druk om de liedjes. En hoe een land scoort. En zelfs ik als democraat heb nog een Nederlands paspoort. Ik ben verder geen anti-nationalist, maar een realist die over grenzen durft te kijken. Als meer Nederlanders dat nou eens deden....
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
GertJan1981
2points Member


Geregistreerd op: 14 Mei 2010
Berichten: 18

BerichtGeplaatst: 14 Mei 2010 20:32:07    Onderwerp: Reageren met citaat

PS: Niet zo blindstaren op enkele woorden, maar ook de hele tekst mét inhoud lezen en dat tot je laten doordringen. Je kent m'n schrijfstijl zo langzamerhand. Mij daarop......afrekenen is te makkelijk. Doe ik bij jou ook niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 14 Mei 2010 23:17:45    Onderwerp: Reageren met citaat

GertJan1981 schreef:
Als jij nou eens een keertje reageert op de mailtjes van ESF Magazine, die ik jou ook trouw stuur, dan geef je zelf de democratie ook wat meerwaarde. Ik doe er alles aan om ook jou bij het reilen en zeilen van de website te betrekken. Dus waarom nou zo op mij afreageren, terwijl ik het gewoon over Nederland heb. Schrijf met ons mee. Kom met leuke artikelen.


Uhm, right. Dit is een discussieforum, ik reageer dus op jouw tekst hier. Daar staat het ESF Magazine los van geloof ik. Dus je kan best zeggen wat ik allemaal wel en niet moet doen, maar ik ben het nog steeds niet eens met je tekst dat 't Nederlandse volk een smerig, vies nationalistisch volkje is geworden. En, al zou dat zo zijn, dan zie ik nog geen connectie tussen dat en Sieneke. Volgens mij heeft driekwart van Nederland zo'n beetje kritiek op haar en haar nummer.

GertJan1981 schreef:
Verder vind ik het jammer dat je je zo aangesproken voelt en niet een kern van waarheid kunt vinden in m'n betoogje. Nederland IS gewoon verrechtst. Dat mag ik als democraat zeggen. Massaal achter Sieneke staan mag, maar kritiek op de TROS en de componist blijven hebben mag ook.


Nou, aangesproken voelen valt nog wel mee, zoals ik al zei was ik het totaal niet eens met je woorden en je eenzijdige kijk op het effect van een eventuele goede score van Sieneke. Er zijn meerdere mogelijke waarheden, dat noemde ik ook. Als democraat moet je natuurlijk ook accepteren dat niet iedereen het met je eens is. Ik zeg overigens ook niet dat er geen kritiek mag zijn op de Tros en de componist. Volgens mij hebben we dat allemaal wel.

GertJan1981 schreef:
En nogmaals, en dat wil er bij jou gewoon niet IN, ik maak me altijd druk om de liedjes. En hoe een land scoort. En zelfs ik als democraat heb nog een Nederlands paspoort. Ik ben verder geen anti-nationalist, maar een realist die over grenzen durft te kijken. Als meer Nederlanders dat nou eens deden....


Uhm? Dus? Ik kijk ook over grenzen, heb er zelfs gewoond Very Happy Op die manier leer je ook wat er prettig is aan je eigen land & aan 'n ander land.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GertJan1981
2points Member


Geregistreerd op: 14 Mei 2010
Berichten: 18

BerichtGeplaatst: 14 Mei 2010 23:31:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Het ligt aan m'n woorden. Ik zal me inhouden in het vervolg. Succes met posten Smile.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 14 Mei 2010 23:32:04    Onderwerp: Reageren met citaat

GertJan1981 schreef:
PS: Niet zo blindstaren op enkele woorden, maar ook de hele tekst mét inhoud lezen en dat tot je laten doordringen. Je kent m'n schrijfstijl zo langzamerhand. Mij daarop......afrekenen is te makkelijk. Doe ik bij jou ook niet.


Ja hoor, ik heb je hele tekst met inhoud gelezen en was het er niet helemaal mee eens.. dus reageer ik erop aangezien we hier kunnen discussiëren.

Je denkt dat we allemaal precies jouw schrijfstijl kennen? Feit blijft dat je tekst er staat zoals het er staat.

Hoezo doe je dat bij mij ook niet? Je bent er net mee bezig geweest Smile daarnaast betrek je er ook nog eens dingen bij die losstaan van de discussie hier. Dát is pas te makkelijk hoor hehe.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GertJan1981
2points Member


Geregistreerd op: 14 Mei 2010
Berichten: 18

BerichtGeplaatst: 14 Mei 2010 23:33:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zeg hiervoor dat alles aan m'n woorden ligt Robbin! Ik neem alles terug. Ik zit maar wat te raaskallen. Nogmaals, blijf posten. Een forum is leuk!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 14 Mei 2010 23:36:13    Onderwerp: Reageren met citaat

GertJan1981 schreef:
Het ligt aan m'n woorden. Ik zal me inhouden in het vervolg. Succes met posten Smile.


Je hoeft je niet in te houden maar je kan dan toch ook reacties verwachten? Daar is toch een forum voor? Je gaat me toch niet vertellen dat je meteen al van je padje bent nu? Very Happy

Reageer zelf trouwens eens op mijn inhoud in plaats van zielig te doen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Sieneke - Ik Ben Verliefd (Sha-La-Li) Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 2 van 4

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.