Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Voorspellingen over Sieneke
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Sieneke - Ik Ben Verliefd (Sha-La-Li)
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
GertJan1981
2points Member


Geregistreerd op: 14 Mei 2010
Berichten: 18

BerichtGeplaatst: 14 Mei 2010 23:51:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Als jij wat minder op de man af reageert, dan wil ik echt wel NOG meer inhoudelijk reageren op jouw reacties. Maar gezien de voorgaande schrijfsels én m'n columns moet jij zo langzamerhand ook wel weten dat ook ik dolgraag wil dat Nederland goed gaat scoren. Maar wel met iets waar is over nagedacht. En anders waren Dennis en ik nooit met het idee gekomen om ESF Magazine in the first place te starten.

Ik val jou niet persoonlijk aan, maar heb het wel over de mentaliteit van veel Nederlanders. In return....noem je mij zielig.

Trouwens, jij zegt dat ESF Magazine hier niets mee te maken heeft? Je hebt al zo vaak inhoudelijk kunnen reageren op de schrijfsels van Dennis, Arjan en mij. Je kent m'n standpunten. Ik ben altijd een positief goed geluimde vent net als de rest. Heb zin in Oslo 2010, hou ook jou op de hoogte van dingen en besteed erg veel avonden aan onze blog. In de tussentijd reageren Erik Bolks, Hans en anderen gewoon leuk op onze schrijfsels. Ik nodig je uit om dat ook te doen.

En ik moet me wel inhouden. Kijk, ik weet niet wat het is. Maar op de één of andere manier 'trigger' je me. Vandaar soms de iets te harde bewoordingen. Ik wil daar een beetje vanaf. Grappig ook dat Arjan van Bijnen eigenlijk precies hetzelfde zegt als jij in z'n column. Ben het ook compleet eens met hem, maar op de één of andere manier kan ik het van hem wat meer hebben.

Het één en ander ligt ook wel aan jouw stijl van reageren. Soms best hard....en dan alsnog afsluiten met deze smiley: Smile. Weinig sympathiek.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger







Geplaatst: 14 Mei 2010 23:51:39    Onderwerp:

Terug naar boven
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 15 Mei 2010 00:03:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik reageer niet echt op de man af, ik reageer hier gewoon op jouw teksten als forum-persoon.. zo noem ik je ook. Over persoonlijk gesproken.. jij hebt het over wat ik persoonlijk moet / zou moeten doen enzo..

Ik vind het idd ''zielig doen'' als je niet tegen tegengas kan terwijl je zelf behoorlijk felle reacties schrijft. Dit is toch een discussieforum, waarom moet het allemaal ja en amen zijn?

Maar GertJan1981, ik ben niet altijd bezig geweest met het ESF Magazine nee, ben dus niet op de hoogte van ieder woord die in de columns staan. Jij bent overigens toch ook nu pas hier op het forum?

Wat betreft mijn stijl van reageren... dat ik afsluit met een smiley lijkt mij juist wel sympathiek! Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 15 Mei 2010 01:41:54    Onderwerp: Reageren met citaat

ATTENTIE!

Laten we afspreken Heren, dat voor persoonlijke discussie de mail en de PM bestaat.

Graag in dit topic je mening over de Nederlandse inzending. En wees een beetje lief voor elkander!
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 15 Mei 2010 13:24:53    Onderwerp: Reageren met citaat

djSharkeY schreef:
ATTENTIE!

Laten we afspreken Heren, dat voor persoonlijke discussie de mail en de PM bestaat.

Graag in dit topic je mening over de Nederlandse inzending. En wees een beetje lief voor elkander!


Die stap heb ik gelukkig gezet Smile Er moet er eentje het verstandigst zijn.

Twijfelde al direct of het niet iets persoonlijks was toen ik hier publiekelijk, uit het niets aangesproken werd met mijn voornaam Confused en op mijn relatie tot het ESF Magazine Confused . Aangezien ik koos voor openheid en het uiteindelijk toch ging over de inhoud/mening mbt Nederlanders en Sieneke, ipv ik als persoon mbt ESF Magazine, vond ik de verdere discussie wel kunnen.

Dat ik geen zin had in een persoonlijk discussie bleek al uit mijn allereerste reactie:
EURobin schreef:

Uhm, right. Dit is een discussieforum, ik reageer dus op jouw tekst hier. Daar staat het ESF Magazine los van geloof ik. Dus je kan best zeggen wat ik allemaal wel en niet moet doen, maar ik ben het nog steeds niet eens met je tekst dat 't Nederlandse volk een smerig, vies nationalistisch volkje is geworden. En, al zou dat zo zijn, dan zie ik nog geen connectie tussen dat en Sieneke. Volgens mij heeft driekwart van Nederland zo'n beetje kritiek op haar en haar nummer.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 15 Mei 2010 13:48:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Mooi. Dan stel ik hierbij voor alles wat persoonlijk is, tussen twee ogen te laten en ons inderdaad te concentreren op de vraag of Sieneke nu wel of niet de finale haalt en met welke argumenten!
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 15 Mei 2010 13:53:13    Onderwerp: Reageren met citaat

djSharkeY schreef:
Mooi. Dan stel ik hierbij voor alles wat persoonlijk is, tussen twee ogen te laten en ons inderdaad te concentreren op de vraag of Sieneke nu wel of niet de finale haalt en met welke argumenten!


Abgesprochen Very Happy

Ja, de vraag of ze het gaat halen... Zo lastig! Denk echt dat het 50-50 gaat worden. Het zou zo maar eens kunnen zijn dat de televoting haar gaat steunen maar de jury's niet...

Tijdens het Songfestival, het WK en de Olympische spelen is sportief-nationalisme toegestaan Very Happy Dus:

Applause Applause Applause GO NETHERLANDS! GO SIENEKE! ORANJE BOVEN & LEVE DE KONINGIN! Applause Applause Applause
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 15 Mei 2010 14:02:45    Onderwerp: Reageren met citaat

EURobin schreef:
Ja, de vraag of ze het gaat halen... Zo lastig! Denk echt dat het 50-50 gaat worden. Het zou zo maar eens kunnen zijn dat de televoting haar gaat steunen maar de jury's niet...


Het is inderdaad heel goed mogelijk dat Sieneke het vooral van het volk moet hebben. Volgens mij zitten vakjury's in de regel niet echt te wachten op dit soort inzendingen..
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 15 Mei 2010 14:08:03    Onderwerp: Reageren met citaat

djSharkeY schreef:
EURobin schreef:
Ja, de vraag of ze het gaat halen... Zo lastig! Denk echt dat het 50-50 gaat worden. Het zou zo maar eens kunnen zijn dat de televoting haar gaat steunen maar de jury's niet...


Het is inderdaad heel goed mogelijk dat Sieneke het vooral van het volk moet hebben. Volgens mij zitten vakjury's in de regel niet echt te wachten op dit soort inzendingen..


Daar ben ik inderdaad ook bang voor nu ineens...
Ze zingt live gelukkig wel zoals op de band, dus slecht zal het niet klinken. Misschien dat jury's dat kunnen waarderen....
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sorcha
10points Member


Geregistreerd op: 08 Apr 2010
Berichten: 557

BerichtGeplaatst: 24 Mei 2010 18:57:44    Onderwerp: Reageren met citaat

EURobin schreef:


Applause Applause Applause GO NETHERLANDS! GO SIENEKE! ORANJE BOVEN & LEVE DE KONINGIN! Applause Applause Applause


Vind ik ook! lang leve Bea Cool

Wat ook een verhitte discussies hier opeens. Al moet ik zeggen dat zowel EURobin als Gertjan1981 goede punten hadden wat betreft Sieneke en Nederland op het Eurovisie Songfestival.

Geen idee of dit al ergens gespost is:

Citaat:

'Sieneke favoriet voor zege Eurovisie'
De Duitsers hebben veel vertrouwen in het liedje 'Ik ben verliefd (Sha-la-lie Sha-la-la) van Sieneke. Op een persconferentie noemde de Duitse delegatie Nederland favoriet voor de winst van het Eurovisie Songfestival.

Het hoofd van de afvaardiging begon het liedje spontaan te zingen en alle aanwezige journalisten begonnen spontaan mee te klappen. In de Telenor Arena in Noorwegen waar het zangevenement dit jaar plaats vindt zouden veel mensen spontaan 'Sha-lalie Sha-la-la' neuriën. "Het heeft niet voor niets nummer 1 in hun eigen land gestaan", zo zei het hoofd van de Duitse delegatie. Nederland staat er overigens slecht voor in de peilingen.

Bij de Britse wedkantoren staat de Nederlandse inzending op de allerlaatste plaats van de deelnemende 39 landen. Helaas zal Sieneke niets hebben aan het Duitse enthousiasme in de eerste halve finale aangezien ons buurland dan niet mag stemmen.

Bron: Fok!.nl
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sorcha
10points Member


Geregistreerd op: 08 Apr 2010
Berichten: 557

BerichtGeplaatst: 24 Mei 2010 19:36:48    Onderwerp: Reageren met citaat

En na Marianne Weber laat ook Pierre Kartner het afweten:

Citaat:

Sieneke betreurt afwezigheid Pierre Kartner
Sieneke vindt het erg jammer dat Pierre Kartner niet kan afreizen naar Oslo. "Ik zal Pierre missen", laat ze maandag weten. Kartner zou dinsdag naar de Noorse hoofdstad komen om de zangeres te steunen tijdens de halve finale voor het Songfestival. De componist van 'Ik ben verliefd (Sha La Lie)' kampt echter met rugklachten en ziet op last van zijn arts af van de reis. Dat laat de Tros maandag weten.

"De internationale pers keek uit naar zijn komst. We hadden nog een paar leuke persmomenten in de planning staan", zegt een teleurgestelde Sieneke. "Ik ga hem zeker even bellen om hem beterschap te wensen."

"Ik vind het echt vreselijk jammer", laat de 75-jarige Kartner weten. "Ik wil haar alle succes wensen tijdens de halve finale en ik ga er helemaal van uit dat ze zaterdag in de finale staat."

Donderdag neemt Sieneke deel aan de tweede halve finale voor het Songfestival. Als de 18-jarige zangeres bij de beste tien eindigt, staat ze twee dagen later in de finale.

bron: Fok!.nl
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Sieneke - Ik Ben Verliefd (Sha-La-Li) Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 3 van 4

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.