Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


"Gordon Wil Weer Naar Songfestival"
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
 
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> 3JS: De Weg Naar Düsseldorf
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 17 Mei 2010 10:55:52    Onderwerp: "Gordon Wil Weer Naar Songfestival" Reageren met citaat

Citaat:
Gordon wil weer naar Songfestival

AMSTERDAM - Gordon zou graag nog eens meedoen aan het Eurovisie Songfestival. De zanger nam vorig jaar deel aan het liedjesfestijn, maar wist met de Toppers niet tot de finale door te dringen.

Toch houdt dat Gordon niet tegen om ooit weer een gooi te doen naar de overwinning.

"Hoeveel landen sturen niet twee keer dezelfde artiest? Ik heb geweldige liedjes", zegt Gordon in het AD. "Er liggen honderd nummers voor me klaar, dus dat is geen probleem."

De zanger zegt, ondanks het verlies, van zijn deelname te hebben genoten. "Heel Nederland heeft meegeleefd. Het was de mooiste week van mijn leven."

De zanger wil Sieneke, die dinsdag afreist naar Oslo voor het Eurovisie Songfestival,op het hart drukken dat plezier hebben het allerbelangrijkst is.

'Probeer ervan te genieten', smste Gordon naar het 18-jarige zangeresje. "Ik vind haar liedje fantastisch, het zal wel weer aan mij liggen."

(nu.nl)

Als die vervelende man weer meedoet zal ik uit protest geen enkele letter meer wijten aan het songfestival van dat betreffende jaar. Dat is hierbij afgesproken.
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger







Geplaatst: 17 Mei 2010 10:55:52    Onderwerp:

Terug naar boven
Sorcha
10points Member


Geregistreerd op: 08 Apr 2010
Berichten: 557

BerichtGeplaatst: 17 Mei 2010 22:39:18    Onderwerp: Reageren met citaat

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Dat duidelijk genoeg?

Hij is in ieder geval ook niet te vol van zichzelf ofzo.
1. Ik vind geen enkel lied van hem, maar dan ook echt geen één, geweldig en met mij vele anderen die er ook zo over denken.
2. Heel Nederland heeft niet meegeleeft. Een groot deel van Nederland had meer zoiets van daar hoor ik niet bij! Gauw doorlopen en nog veel sneller weer vergeten.

Al moet ik wel zeggen: Misschien kan hij zorgen voor wederom een historisch Nederland op het songfestival dieptepunt. Dan kan het jaar erop wederom alleen maar beter gaan Very Happy. En dat zijn we nodig met de Tros aan kop..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Appeltaart
2points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 14
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 26 Mei 2010 21:40:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zeg ja! Waarom? Hij is volgens mij nog de enige Nederlandse artiest die serieus heel erg graag mee wil doen aan het songfestival. Daarbij kan hij goed zingen ook.
Nu nog een goed liedje en een betere show dan de Toppers in 2009.
_________________
Met sjalalagroom!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 27 Mei 2010 10:34:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Kan Gordon Goed zingen? Confused Sinds wanneer is dat dan? Mr. Green
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Sorcha
10points Member


Geregistreerd op: 08 Apr 2010
Berichten: 557

BerichtGeplaatst: 27 Mei 2010 18:40:42    Onderwerp: Reageren met citaat

djSharkeY schreef:
Kan Gordon Goed zingen? Confused Sinds wanneer is dat dan? Mr. Green


Sorry maar daar ben ik het mee eens. Kan nou ook niet zeggen dat ik Gordon zo geweldig vind zingen. Een aantal jaren geleden was het nog redelijk maar tegenwoordig?

En daarnaast heeft Gordon een veel te groot ego en moet hij veel te veel opvallen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Appeltaart
2points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 14
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 28 Mei 2010 20:34:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Jullie hebben een punt. Ik bedoelde met 'goed' ook meer 'degelijk'. In elk geval niet slecht en vals en dat soort dingen.

Groot ego? Tsja, daar zijn er sowieso genoeg van op het songfestival. Laughing
_________________
Met sjalalagroom!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sorcha
10points Member


Geregistreerd op: 08 Apr 2010
Berichten: 557

BerichtGeplaatst: 28 Mei 2010 23:54:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Appeltaart schreef:


Groot ego? Tsja, daar zijn er sowieso genoeg van op het songfestival. Laughing


Dat is dan ook weer waar...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 29 Mei 2010 10:03:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Gordon mist gewoon de uitstraling van een eurovisiewinnaar. Zet hem naast verschijningen als Tom Dice, Harel Skaat, Niamh Kavanagh en Safura. Dan snapt iedereen toch wat ik bedoel denk ik? Wink
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Sorcha
10points Member


Geregistreerd op: 08 Apr 2010
Berichten: 557

BerichtGeplaatst: 29 Mei 2010 15:28:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Gordon kan die uitstraling opzich ook wel krijgen, als hij zich gewoon liet aankleden door mensen die er verstand van hebben. En als hij gewoon heen gaat met dezelfde mentaliteit die Sieneke had. In de finale komen is leuk, maar lol hebben en alles geven is belangrijker.
En natuurlijk als het dan niet lukt, niet netzo als de Toppers en Hind gaan roepen: ik was toch veel beter dan dat land die door is? Hoe kunnen de mensen daar nou op gaan stemmen?? (Een vraag waarop het antwoord me duidelijk lijkt: ze zijn gewoon BETER.)

Als Gordon gewoon echt alles geeft en niet gaat afgeven op andere kanditaten, zich fatsoenlijk gedraagt en bezig is met zijn eigen act dan moet Gordon het opzich wel kunnen.

Alleen dan nog jammer dat hij zijn stem niet meeheeft.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roel
5points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 116

BerichtGeplaatst: 30 Mei 2010 00:16:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Die vreselijke Lena heeft de hoofdprijs...maar dat was door GOOGLE al voorspeld. Winterwonderland van Rusland ook hoger dan ik dacht. Dus volgend jaar iets jongs, fris en een beetje mondain naar Duitsland sturen. Dat wordt nog moeilijk voor Gordon.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> 3JS: De Weg Naar Düsseldorf Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.