Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


"Gordon Wil Weer Naar Songfestival"
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
 
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> 3JS: De Weg Naar Düsseldorf
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 30 Mei 2010 01:09:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Roel schreef:
Die vreselijke Lena heeft de hoofdprijs...maar dat was door GOOGLE al voorspeld. Winterwonderland van Rusland ook hoger dan ik dacht. Dus volgend jaar iets jongs, fris en een beetje mondain naar Duitsland sturen. Dat wordt nog moeilijk voor Gordon.


Mr. Green Mja de looks maken ook het verschil! Cool

En verder snap ik eigenlijk niet zo wat iedereen nu zo verrassend vindt aan de Duitse winst? Sie war Grossartig! Mr. Green
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger







Geplaatst: 30 Mei 2010 01:09:19    Onderwerp:

Terug naar boven
Roel
5points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 116

BerichtGeplaatst: 30 Mei 2010 22:52:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Gordon wilde dit jaar met Bouke (van "Waar Is Elvis") iets maken. Maar het liedje Shalali was niet zo zijn ding. Dus is hij misschien alsnog samen met Bouke aan het bekijken wat de mogelijkheden zijn. Dan schrijft Gordon het nummer en gaat Bouke optreden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sorcha
10points Member


Geregistreerd op: 08 Apr 2010
Berichten: 557

BerichtGeplaatst: 30 Mei 2010 23:54:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Bouke? Is dat diezelfde gast als die nu ook zo'n radio NL carriére heeft? Laten we dan toch alsjeblieft hopen van niet.. Die heb ik een paar keer live gezien. Was opzich wel leuk, maar niet voor een songfestival.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 31 Mei 2010 10:14:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Mja.. De mensen die echt iets van songfestival afweten in Nederland mogen zich tegenwoordig nergens meer mee bemoeien! Mr. Green
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Bazzi
1point Member


Geregistreerd op: 02 Mei 2010
Berichten: 8

BerichtGeplaatst: 31 Mei 2010 20:09:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Bouke...dan liever Laura Janssen! Heeft gezegd dat ze naar het ESF wil. TROS please, grijp die kans!! Kwaliteit dat heel ver kan komen, en wie weet nog meer Very Happy Ach, ik droom verder..............TROS zal wel voor onbekend talent gaan (wat niet per se slechter hoeft te zijn) met een flut lied Evil or Very Mad
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sorcha
10points Member


Geregistreerd op: 08 Apr 2010
Berichten: 557

BerichtGeplaatst: 31 Mei 2010 21:47:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik weet niet of Laura Jansen zo'n goede keus is. Ieder jaar zie je weer dat er landen zijn die de winnaar van het jaar daarvoor kopiëren. 2006 Lordi, dus in 2007 waren er minstens 6 metal/rock acts. Toen won Servie. Met die balad met die 3 zangeressen eromheen. En ook dat format zag je het jaar daarna veel. Vorig jaar won dinges met Fairytale. Met als kenmerk zijn viool. Dit jaar zag je allemaal violen.

De manier van zingen van Laura Jansen vind ik opzich wel lijken op die van Lena. Dus daar gaan volgend jaar weer redelijk wat nummers van zijn. Dan zijn we 13 in een dozijn en word het ook niets.

We moeten gewoon iets helemaal anders sturen..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 31 Mei 2010 23:08:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik had het zelf niet beter kunnen formuleren. Thanks Sorcha, jij begrijpt het!
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Bazzi
1point Member


Geregistreerd op: 02 Mei 2010
Berichten: 8

BerichtGeplaatst: 1 Jun 2010 17:48:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Sorcha schreef:
Ik weet niet of Laura Jansen zo'n goede keus is. Ieder jaar zie je weer dat er landen zijn die de winnaar van het jaar daarvoor kopiëren. 2006 Lordi, dus in 2007 waren er minstens 6 metal/rock acts. Toen won Servie. Met die balad met die 3 zangeressen eromheen. En ook dat format zag je het jaar daarna veel. Vorig jaar won dinges met Fairytale. Met als kenmerk zijn viool. Dit jaar zag je allemaal violen.

De manier van zingen van Laura Jansen vind ik opzich wel lijken op die van Lena. Dus daar gaan volgend jaar weer redelijk wat nummers van zijn. Dan zijn we 13 in een dozijn en word het ook niets.

We moeten gewoon iets helemaal anders sturen..


Laura vind ik, van wat ik heb gehoord, een betere zangeres. Een kopie van lena kun je haar dan ook echt niet noemen. Heel ander accent lol, stijl, gewoon puur achter de piano.
Toen ik haar bij Paul de Leeuw zag, afgelopen zondag, dacht ik echt wow..zo naturel, zo oprecht. Elk jaar heb je zulke artiesten, die het vaak wel goed doen.
Het gaat erom hoe je het brengt. Georgie had een 13 in een dozijn lied, maar wat een sterk optreden! Als je mer een typisch esc lied aankomt zoals ierland, dan scoor je idd niet snel.

En natuurlijk moet je niet de trends van het vorige jaar volgen maar je eigen koers varen. En misschien is het daarom ergens juist wél positief dat het bij de TROS ligt. Ik ben geen grote fan van ze, maar ze hebben een heel duidelijke visie in wat ze willen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roel
5points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 116

BerichtGeplaatst: 1 Jun 2010 21:49:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Het zijn altijd uitersten. Van een over de top, Efteling-achtige "Fairytale" naar een minimalistische zwart geklede Lena met een pretentieloos nummer. Volgend jaar weer een ander thema dat gaat winnen. Waarschijnlijk een leuk zingend groepje acrobaten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sorcha
10points Member


Geregistreerd op: 08 Apr 2010
Berichten: 557

BerichtGeplaatst: 1 Jun 2010 22:50:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Bazzi schreef:

Laura vind ik, van wat ik heb gehoord, een betere zangeres. Een kopie van lena kun je haar dan ook echt niet noemen. Heel ander accent lol, stijl, gewoon puur achter de piano.
Toen ik haar bij Paul de Leeuw zag, afgelopen zondag, dacht ik echt wow..zo naturel, zo oprecht. Elk jaar heb je zulke artiesten, die het vaak wel goed doen.
Het gaat erom hoe je het brengt. Georgie had een 13 in een dozijn lied, maar wat een sterk optreden! Als je mer een typisch esc lied aankomt zoals ierland, dan scoor je idd niet snel.

En natuurlijk moet je niet de trends van het vorige jaar volgen maar je eigen koers varen. En misschien is het daarom ergens juist wél positief dat het bij de TROS ligt. Ik ben geen grote fan van ze, maar ze hebben een heel duidelijke visie in wat ze willen.


Er zijn inderdaad wel wat verschillen tussen ze. Maar een lied zoals Use Somebody had Lena ook prima kunnen zingen.
Je hebt inderdaad gelijk dat als je met een echt ESC nummer aan komt zetten, je op moet vallen met de act. En daar gaat het nu net fout in Nederland. Gisteren ofzo in RTL Boulevard or Shownieuws hadden ze het erover dat het Songfestival zo weinig mogelijk moet kosten. Er is gezeur over het budget van kleding, atributen enz. De Toppers hebben vorig jaar zelf hun pakken betaald want er was geen budget voor.

Wij zullen dus op moeten vallen met een goede song.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> 3JS: De Weg Naar Düsseldorf Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.