Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Duitsland!
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Het Laatste Nieuws
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 30 Mei 2010 02:47:51    Onderwerp: Duitsland! Reageren met citaat

Duitsland dus gewonnen! Het is een lekker nummertje Smile

En ineens horen we nu écht niemand meer over west en oost-Europa haha..
Toch best apart dat Nederland maar 4 puntjes gaf aan Duitsland.. en daarnaast maar 6 aan Belgie waardoor ze net buiten de top5 staan.. hmm.. http://www.eurovision.tv/event/scoreboard?event=1493

Bekeek ook even de Nederlandse votes tijdens semi 2.. ook behoorlijk afwijkend met o.a de 12 voor Israel.. Grappig hoor.. Ook de buren werden door ieder land weer goed van punten voorzien hehe, terwijl er toch echt een 50-50 jury/televoting is.. maar goed.. Smile http://www.eurovision.tv/event/scoreboard?event=1513
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: 30 Mei 2010 02:47:51    Onderwerp:

Terug naar boven
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 30 Mei 2010 09:43:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Cool dat wij in de halve finale 12 en 10 punten gaven aan Israël! Tien punten aan Armenië en in de finale zelfs de twaalf, zoals ik had voorspeld. Misschien moet ik maar waarzegger worden! Cool

De punten aan België en Duitsland vielen tegen. Ik had gedacht dat er meer voor onze buurlanden gestemd zou worden...
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Bazzi
1point Member


Geregistreerd op: 02 Mei 2010
Berichten: 8

BerichtGeplaatst: 30 Mei 2010 14:50:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Gefeliciteerd Lena natuurlijk. Vooraf was het niet één van mijn favorieten, maar de laatste weken kwam het zomaar in mijn top 10 terecht en zag ik het als een winnaar Very Happy

Voordeel is dat het nu wat dichter bij huis is, en de kans groter is dat ik volgend jaar mijn eerste ESF ga beleven Cool Althans hoop ik. Het wordt namelijk nog jaaaaaren wachten, voordat het in ons land plaats zal vinden Sad

Oh en denk dat Lena hier een hitje kan scoren!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sorcha
10points Member


Geregistreerd op: 08 Apr 2010
Berichten: 557

BerichtGeplaatst: 30 Mei 2010 15:44:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Bazzi schreef:
Voordeel is dat het nu wat dichter bij huis is, en de kans groter is dat ik volgend jaar mijn eerste ESF ga beleven Cool Althans hoop ik. Het wordt namelijk nog jaaaaaren wachten, voordat het in ons land plaats zal vinden Sad


Dat hoop ik nou ook!

Lena is nog steeds niet één van mijn favorieten maar het is wel een mooi nummer. Toch leuk dat het festival weer wat dichterbij komt Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 30 Mei 2010 16:01:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Hamburg, Berlijn, Hannover en Keulen hebben aangegeven wel iets te zien als organiserende stad van het songfestival. Daar horen we binnenkort vast meer over!

Zwitserland is er volgend jaar waarschijnlijk niet meer bij. Ook de deelname van Griekenland, VJR Macedonië en Slowakije is onzeker voor 2011. Wel met verschillende redenen..
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Appeltaart
2points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 14
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 30 Mei 2010 18:45:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Vond het echt heel leuk dat Duitsland won, al was het niet mijn favoriete nummer. Haar reactie op het winnen was heel erg grappig.
Ik ben ook van plan om volgend jaar (voor het eerst) het ESF mee te maken! Ik hoop dat het in Keulen is ivm bereikbaarheid.
_________________
Met sjalalagroom!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sorcha
10points Member


Geregistreerd op: 08 Apr 2010
Berichten: 557

BerichtGeplaatst: 30 Mei 2010 18:45:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Slowakijke vond ik dit jaar ook nog wel leuk..

Ik denk ook dat er veel mensen in Griekenland waren die zoiets hadden van alsjeblieft NIET dat songfestival hierheen!
Die kunnen hun geld wel anders gebruiken,,
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 31 Mei 2010 14:09:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
Songfestivalwinnares Lena Meyer-Landrut is op internet in haar evakostuum opgedoken. Een filmpje waarin de 19-jarige Duitse naakt in een zwembad springt, is te zien op de site van de Duitse tv-zender RTL. Ook staken verschillende naaktfoto's de kop op.

Lena lijkt zich niet al te veel zorgen te maken over de beelden. De 19-jarige vertelt dat ze de naaktscène opnam voor een soapserie. "Ik wilde vroeger al actrice worden, dus toen ik de kans kreeg om in de soap mee te spelen, pakte ik die."

De beelden uit de soap doken zondagavond op. Nog geen dag later verschenen verschillende naaktfoto's van de Duitse zangeres op internet. Op de kiekjes is te zien hoe Lena onder de douche poseert voor de camera. De 19-jarige 'Satellite'-zangeres heeft nog niet gereageerd op de pikante foto's.

(bron: RTL Boulevard)

Laughing Laughing Laughing
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Sorcha
10points Member


Geregistreerd op: 08 Apr 2010
Berichten: 557

BerichtGeplaatst: 31 Mei 2010 21:40:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Vind dat zo dom dat mensen nu opeens gaan duiken in haar verleden. Wel goed van haar dat ze er zo luchtig op reageerd. Snap ook niet dat dat opeens zulk groot nieuws is. De dag voor de winst waren die beelden er ook en kon niemand dat ook maar iets schelen..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 21 Jun 2010 10:35:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
Locatie 2011 pas in augustus bekend

In augustus weten we waar Duitsland het Songfestival 2011 zal organiseren. Momenteel zijn nog zes steden in de running. Düsseldorf en Gelsenkirchen pakken uit met een overdekt voetbalstadion; Berlijn, Keulen, Hamburg en Hannover houden het bij een klassieke hal. De kansen van Frankfurt am Main en München lijken inmiddels verwaarloosbaar.

In Duitsland wil ARD-NDR, de verantwoordelijke omroep voor de organisatie van het komende Songfestival, wachten tot na de zomervakantie om te bepalen waar het Songfestival 2011 zal plaats vinden. Velen gingen ervan uit dat Berlijn de beste kaarten kon voorleggen, maar intussen blijkt dat er nog vijf andere steden in de running zijn.

Drie daarvan liggen niet gek ver van de Belgische en Nederlandse grens: Gelsenkirchen en Düsseldorf stellen hun overdekte voetbalstadion voor; Keulen houdt het op een gewone hal. Dat laatste geldt ook voor de twee andere kandidaten: Hamburg en Hannover, niet ontoevallig de thuisbasis van winnares Lena Meyer-Landrut.

Eerder werd ook beweerd dat Frankfurt am Main en München, de vorige gaststeden toen het Songfestival in Duitsland werd georganiseerd, in de running waren. Ook Bremen was even in het vizier. Maar de kansen van deze drie steden lijken verkeken te zijn. NDR heeft namelijk laten weten in gesprek te zijn met zes steden. Frankfurt am Main, München en Bremen zijn daar niet bij.

(Bron: eurosong.be)

Wat goed dat zo veel Duitse steden enthousiast het Eurovisie Songfestival omarmen!

Ik ben ook benieuwd welke stad het uiteindelijk zal worden.. Voor mijn gevoel zou ik zeggen: Toch maar Berlijn. Zo’n mooie stad, Duitslands hoofdstad met een bewogen geschiedenis en een goede reden om er weer eens heen te gaan! Maar Gelsenkirchen, Keulen en Düsseldorf liggen wél verleidelijk dicht bij de grens.. Dan kun je daarna gewoon thuis slapen! Mr. Green
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Het Laatste Nieuws Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.