Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Duitsland!
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Het Laatste Nieuws
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 21 Jun 2010 16:39:13    Onderwerp: Reageren met citaat

djSharkeY schreef:

Wat goed dat zo veel Duitse steden enthousiast het Eurovisie Songfestival omarmen!

Ik ben ook benieuwd welke stad het uiteindelijk zal worden.. Voor mijn gevoel zou ik zeggen: Toch maar Berlijn. Zo’n mooie stad, Duitslands hoofdstad met een bewogen geschiedenis en een goede reden om er weer eens heen te gaan! Maar Gelsenkirchen, Keulen en Düsseldorf liggen wél verleidelijk dicht bij de grens.. Dan kun je daarna gewoon thuis slapen! Mr. Green


Inderdaad! Het leeft dus erg in Duitsland. Daar kunnen wij van leren! Duitsers leren van ons voetbal (met als gevolg een schattig verliesje Smile ) en wij leren van hun ESF-aanpak?! Very Happy

Ik zou inderdaad ook kiezen voor Berlijn. Als tweede Keulen en dan Düsseldorf. Gelsenkirchen spreekt toch wat minder aan, internationaal gezien. Jammer overigens dan Hamburg niet meer in de race is... What about een voorronde in Keulen, een voorronde in Hamburg en de finale in Berlijn? Hehe, Ich weiss es, dat kan natuurlijk niet financieel gezien hehe... Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: 21 Jun 2010 16:39:13    Onderwerp:

Terug naar boven
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 21 Jun 2010 16:45:27    Onderwerp: Reageren met citaat

EURobin schreef:
... What about een voorronde in Keulen, een voorronde in Hamburg en de finale in Berlijn? Hehe, Ich weiss es, dat kan natuurlijk niet financieel gezien hehe... Smile


Ik vind het idee eigenlijk nog helemaal niet zo slecht! Misschien moet je ff een meeltje doen naar de Deutschers, EURobin! Cool
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 22 Jun 2010 10:41:13    Onderwerp: Reageren met citaat

djSharkeY schreef:
EURobin schreef:
... What about een voorronde in Keulen, een voorronde in Hamburg en de finale in Berlijn? Hehe, Ich weiss es, dat kan natuurlijk niet financieel gezien hehe... Smile


Ik vind het idee eigenlijk nog helemaal niet zo slecht! Misschien moet je ff een meeltje doen naar de Deutschers, EURobin! Cool


Hmm nee? Ja, nee, nou, ik vond het zelf ook best een leuk idee! Smile
Maar of zoiets financieel/technisch haalbaar is... Anderzijds kunnen ze de voorrondes kleiner en qua podium e.d. ook wat soberder houden en juist groots uitpakken in de finale...
En aangezien veel Duitse steden het blijkbaar graag willen hebben kunnen zij misschien wel grotendeels bijdragen aan de kosten...
Zo zou je wel een heel land betrekken ipv 1 stad. Hmm misschien moet ik de deutschers toch maar even meelen ja Smile
Al denken ze dan vast dass ich ganz verrückt bin! Aber ja, es ist es zu probieren wert natürlich Razz
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Het Laatste Nieuws Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.