Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


TROS ontslaat Cornald Maas
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Het Laatste Nieuws
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 30 Jun 2010 00:48:18    Onderwerp: TROS ontslaat Cornald Maas Reageren met citaat

Citaat:
TROS ontslaat Cornald Maas om tweet

De TROS heeft presentator Cornald Maas ontslagen na een in de ogen van de omroep beledigende tweet. Op zijn Twitter schreef Maas dat Nederland grappige exportproducten heeft zoals Sieneke, Joran van der Sloot en de PVV.

De inhoud van de tweet is onacceptabel vindt de TROS. Dat heeft de omroep maandag laten weten.

Maas zelf zegt erg verbaasd te zijn dat de TROS niet meer van zijn diensten gebruik wil maken. De tweet is van 10 juni, de dag na de verkiezingen voor de Tweede Kamer.

De samenwerking tussen Maas en de TROS voor het Nationaal Songfestival en Eurosongfestival is meteen beëindigd.

(bron: NOS.nl)

De TROS laat wederom zien dat zij
-1 Niet tegen humor kunnen (of je moet hun flauwe programma's humor noemen)
-2 Lijden aan een tunnelvisie (sterren.nl-visie) als het om het songfestival gaat

Ik ben erg boos, maar ik hoop dat Cornald het er niet bij laat zitten!!! Het laat wel zien dat de TROS er alles aan doet, om het songfestival voor Nederland verloren te laten gaan. SHAME ON YOU TROS! Mad
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026


Laatst aangepast door djSharkeY op 30 Jun 2010 01:50:16; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger







Geplaatst: 30 Jun 2010 00:48:18    Onderwerp:

Terug naar boven
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 30 Jun 2010 01:17:51    Onderwerp: Reageren met citaat

De TROS laat zich ongelofelijk kennen.
Wat een idiote reden om Cornald Maas te ontslaan. Uiteraard wilden ze al langer van hem af na zijn wat kritischere uitspraken, dus hebben ze nu hun kans gegrepen... Maar of dit zomaar mag...

Staat er eigenlijk nergens in het ESF-reglement dat het Eurovisie Songfestival niet gebruikt mag worden als promotiemiddel voor je eigen omroep? Moet het niet volkomen onafhankelijk zijn?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 30 Jun 2010 01:36:27    Onderwerp: Reageren met citaat

EURobin schreef:
Staat er eigenlijk nergens in het ESF-reglement dat het Eurovisie Songfestival niet gebruikt mag worden als promotiemiddel voor je eigen omroep? Moet het niet volkomen onafhankelijk zijn?


Waarschijnlijk voorzien de reglementen van de EBU niet in ons omroepbestel, waarin dus meerdere omroepen voor verschillende doelgroepen werkzaam zijn. Temeer een reden dat het songfestival eigenlijk bij de NOS hoort, omdat deze als enige omroep alle Nederlanders vertegenwoordigt.

Maar goed. De TROS wilde al maanden van Cornald af. Die kans hebben ze onmiddellijk aangegrepen. Wat een zielige omroep eigenlijk. Als er hoe dan ook een beetje kritiek komt, gooien ze onmiddellijk de deur dicht. De TROS laat hiermee zien dat ze in feite heel ver van de Nederlandse samenleving af staan. Vooral als ze hun eigen sterren.nl product dienen te verdedigen. Ik heb er haast geen woorden voor. Mij breekt de klomp.

Hopelijk zien we Cornald binnenkort ook terug op ons forum. Ik sta achter je, Cornald! Dit heb jij niet verdient.
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026


Laatst aangepast door djSharkeY op 30 Jun 2010 20:58:52; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Sorcha
10points Member


Geregistreerd op: 08 Apr 2010
Berichten: 557

BerichtGeplaatst: 30 Jun 2010 20:19:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Stom dat ze hem er om deze reden uit schoppen. Was nooit zo'n grote fan van hem, maar dit heeft hij zeker niet verdient.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sevein
5points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 135

BerichtGeplaatst: 30 Jun 2010 21:14:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Hmmz.... als ik heel eerlijk ben vind ik hetgeen Cornald getwitterd heeft niet echt getuigen van een goede smaak.... dit zeg je onder vrienden, op een verjaardag whatever.... maar het op een medium gooien waar het zwart op wit staat voor gansch nederland.....

Hij mag het twitteren van me, maar ik kon er niet om lachen...


Wel vind ik het een bijzonder zwak excuus van de TROS om hem daarom te ontslaan.... een zwaktebod.... om iemand om een bijzonder flauw en smakeloze grap te ontslaan.... de tros is in mijn ogen niet goed bezig..

Ik ben het volledig eens met hetgeen hierboven werd gezegd over het feit dat het songfestival bij de NOS thuishoort.... hoe eerder hoe beter....
_________________
Carpe diem
Dolce far niente
Tempus fugit
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 1 Jul 2010 13:49:01    Onderwerp: Reageren met citaat

De NOS zegt niet de financiële middelen te hebben om het songfestival nog te organiseren. Verder vindt men daar dat het songfestival niet meer past binnen de omroep, al ben ik dat niet met ze eens...

Cornald twittert gisteren:

Citaat:
En uhm nog even nav veel berichten: ontslagen door de TROS ben ik niet, ik had 'slechts' een contract voor dit songfestivaljaar


Dat nog even ter verduidelijking! En dat lijkt me ook logisch. De grootste songfestivalliefhebbers uit Hilversum zitten geen van alles bij de TROS: Cornald Maas en Jan Sipke Bousema werken voor de AVRO en Paul de Leeuw voor de VARA... Wink
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 1 Jul 2010 15:09:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Hmm, misschien volgend jaar bij de NTR? Smile De nieuwe omroep voortgekomen uit: NPS, Teleac en RVU? Misschien krijgen we dan eens serieuze kwaliteit?! Smile

djSharkeY schreef:
EURobin schreef:
Staat er eigenlijk nergens in het ESF-reglement dat het Eurovisie Songfestival niet gebruikt mag worden als promotiemiddel voor je eigen omroep? Moet het niet volkomen onafhankelijk zijn?


Waarschijnlijk voorzien de reglementen van de EBU niet in ons omroepbestel, waarin dus meerdere omroepen voor verschillende doelgroepen werkzaam zijn. Temeer een reden dat het songfestival eigenlijk bij de NOS hoort, omdat deze als enige omroep alle Nederlanders vertegenwoordigt.


Mja, maar stel dat we nu continu TROS-artiesten krijgen met smartlappen dan is dat toch wel 'n beetje promotie van het merk TROS. Achja, misschien te ver gezocht... Hehe Smile

Sevein schreef:
Hmmz.... als ik heel eerlijk ben vind ik hetgeen Cornald getwitterd heeft niet echt getuigen van een goede smaak.... dit zeg je onder vrienden, op een verjaardag whatever.... maar het op een medium gooien waar het zwart op wit staat voor gansch nederland.....

Hij mag het twitteren van me, maar ik kon er niet om lachen....


Neu, het was zeker niet bijzonder grappig ofzo. Vind toch wel dat bepaalde BN'ers soms net een tikkeltje geforceerd ''grappig'' zijn, maarja. Daar staan we in de wereld om bekend denk ik; alles moet kunnen Smile En daarnaast vooral nog om de goeie dingen: ondernemerschap, goede techniek, softdrugs, oranje, sport, de harde G, tulpjes, klompjes enz. enz. Niet slecht hoor! Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 1 Jul 2010 15:39:09    Onderwerp: Reageren met citaat

We staan er verder ook om bekend dat we zuinig zijn. We geven gemiddeld bijvoorbeeld het minste fooi van alle Europeanen! Wink

En wat betreft volgend jaar: Dat wordt nu echt een sterren.nl-productie. De commentatoren zullen waarschijnlijk ook uit die hoek komen. Dat dit genre niet past op een songfestival, zegt de TROS niet zoveel. Zolang ze maar kunnen leuren met hun product. Misschien krijgen ze er wel geld voor? Cool
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 1 Jul 2010 15:50:33    Onderwerp: Reageren met citaat

djSharkeY schreef:
We staan er verder ook om bekend dat we zuinig zijn. We geven gemiddeld bijvoorbeeld het minste fooi van alle Europeanen! Wink

En wat betreft volgend jaar: Dat wordt nu echt een sterren.nl-productie. De commentatoren zullen waarschijnlijk ook uit die hoek komen. Dat dit genre niet past op een songfestival, zegt de TROS niet zoveel. Zolang ze maar kunnen leuren met hun product. Misschien krijgen ze er wel geld voor? Cool


Ja veel Nederlanders zijn idd behoorlijk zuinig! Ze hebben zogenaamd geen geld te besteden maar onderhand sparen ze als een gek. Een absoluut minpunt aan Nederland, gelukkig hebben we ook VEEL goede dingen!

Mja, dat bedoel ik... mogen ze eindeloos hun product blijven promoten via het Songfestival? Confused

Wat denk je van de NTR trouwens? Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sevein
5points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 135

BerichtGeplaatst: 2 Jul 2010 08:04:02    Onderwerp: Reageren met citaat

EURobin schreef:
) En daarnaast vooral nog om de goeie dingen: ondernemerschap, goede techniek, softdrugs, oranje, sport, de harde G, tulpjes, klompjes enz. enz. Niet slecht hoor! Smile


hahaha... ik geloof niet dat ik het eens met alle punten die je daar noemt als "goed" iets Wink
vooral die harde G Cool
_________________
Carpe diem
Dolce far niente
Tempus fugit
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Het Laatste Nieuws Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.